Toon posts:

persoonlijke serverschijf en meerdere compu's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik beschik op mijn werk over een persoonlijke serverschijf. Ook kan ik met mijn loginnaam tegelijk op meerdere pc's inloggen en die serverschijf aanspreken.
Vanzelfsprekend heb ik daar een koetje op gezet, maar nu is mijn vraag:
Kan ik vanuit meerdere pc's die ingelogd zijn onder mijn naam van dezelfde buff-in grazen, zonder dat ze blokjes dubbel nemen of buff-out overschrijven?

Verwijderd

Ja, zelfs onder een andere naam lukt dat door remote buffer op te geven van waar hij de blokjes moet halen en dumpen.
Ieder blokje wat door de kraker gaat wordt wordt gelijk uit de buff-in verwijdert zodat geen 2 koetjes dezelfde blok kunnen verwerken.
Mocht zo'n koe het blokje niet af werken dan wordt deze terug gestopt in de buff-in.
Als een andere koe deze blok pakt dan begint die weer van voor af aan te kraken.
Is het de zelfde koe dan gaat die wel verder van waar dat hij gebleven is.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, Thnx! :)

ik heb nu geen remote buffer ingesteld maar dat kan ik morgen wel even doen. Is dat eigenlijk noodzaak?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 20:50 schreef aginor het volgende:
Ok, Thnx! :)

ik heb nu geen remote buffer ingesteld maar dat kan ik morgen wel even doen. Is dat eigenlijk noodzaak?[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ja, zelfs onder een andere naam lukt dat door remote buffer op te geven van waar hij de blokjes moet halen en dumpen.[/quote]Lijkt me duidelijk.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde: gaat het mis als je het niet instelt?

Maar zometeen verander ik de ini effe; einde moeilijk gedoe!

trouwens; PCdealer, nog congrats met je nieuwe kudde's!