als twee users een vraag stellen op dezelfde dag en een hoop andere users beginnen meteen met antwoorden te blerren zonder even zelf te checken, dan is het erg zuur als een moderator de conclusie trekt dat de vraagstellers lui zijn en vervolgens topic op slot gooien.
.pdf <> .doc
Van Pdf formaat naar doc?
Wellicht hadden beide vraagstellers erbij moeten zeggen dat ze het GRATIS wilden doen omdat ze niet voor een eenmalige actie $30-$170 dollar willen spenderen.
Moderators; als veel users blerren, check dan zelf even de feiten voordat de deur op slot gaat voor een reply.
Dit was mijn reply na onderzoek gedaan te hebben op de reacties van drie users:
ShiHiDa
'googlen' als eufenisme voor 'vinden' betekent dus ook dat Google niet hetgeen bracht wat gezocht werd. pdf995.com gaf problemen bij installatie, wellicht spyware in de free version. thanks anyway!
Compubiter
lui? waar is dit forum anders voor dan mensen helpen ? of mag er alleen nog geholpen worden als iemand geen licht meer aan de horizon ziet?
De download.com url had ik al bezocht, goedkoopste $29, duurste optie $169, allebei teveel voor een eenmalige actie.
Virtual
De eerste url is .doc to .pdf. De tweede is niet werkend.
.pdf <> .doc
Van Pdf formaat naar doc?
Wellicht hadden beide vraagstellers erbij moeten zeggen dat ze het GRATIS wilden doen omdat ze niet voor een eenmalige actie $30-$170 dollar willen spenderen.
Moderators; als veel users blerren, check dan zelf even de feiten voordat de deur op slot gaat voor een reply.
Dit was mijn reply na onderzoek gedaan te hebben op de reacties van drie users:
ShiHiDa
'googlen' als eufenisme voor 'vinden' betekent dus ook dat Google niet hetgeen bracht wat gezocht werd. pdf995.com gaf problemen bij installatie, wellicht spyware in de free version. thanks anyway!
Compubiter
lui? waar is dit forum anders voor dan mensen helpen ? of mag er alleen nog geholpen worden als iemand geen licht meer aan de horizon ziet?
De download.com url had ik al bezocht, goedkoopste $29, duurste optie $169, allebei teveel voor een eenmalige actie.
Virtual
De eerste url is .doc to .pdf. De tweede is niet werkend.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!