Besteld en niet leverbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Xiric
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik heb bij www.maxpc.nl een maxtor 80gb liquid besteld en die is enit leverbaar nu kreeg ik 10 minuten geleden deze e-mail

Beste klant,

U heeft een Maxtor 80 GB Liquid bij ons besteld en deze laat nog op zich
wachten helaas.

Mogen wij u een alternatief bieden in de vorm van de Western Digital 80 GB
ATA100 7200RPM met 8 MB Cache?

MVG
Max
www.maxpc.nl

ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet :S
accepteren ja of nee ?

ik heb nu nog een 5400 rpm hd als je die nu aanzet lijkt het wel als er een vliegtuig opstijgt dus wil niet zon erge herrie weet wel dat die maxtor stiller is maar weet niets van die wd.

kan iemand me ff helpen
zijn tog aardig wat €€

Smile !!!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-03 09:30

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik heb een WD80gb met 2mb cache maar echt herrie maakt ie niet imo...

Kijk hier maar eens:
http://www.exhardware.com/print.php?Id=88&Page=5

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-03 16:10

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

En als je verder zoekt op het internet? is die Maxtor nergens te krijgen. Ze bieden je een product aan waar je niet om gevraagd hebt, dus als het mij zou overkomen zou ik gewoon cancellen en verder zoeken...

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Voor hetzelfde geld? of bijbetalen?

• gridfox
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09-2023
Wel goed dat ze met een altarnatief komen. Zelf heb ik een nare bijsmaak van WD, maar dat komt nog uit the T2P4 tijd. Zo ook met Seagate, overigens.

Ik zou zelf verder kijken.

Hey, it compiles . . . . Ship it !

• Xiric
  • Niet online
kost evenveel

Smile !!!

• Xiric
  • Niet online
en ik heb al overgemaakt :S

Smile !!!

Verwijderd

Kan je niet helpen met de WD maar ik heb een Maxtor 60GB Liquid. Ik heb hem in een pc zitten die maximaal 21db herrie maakt kwa fans. Ik hoor hem niet lopen, wel hoor je het "geratel" maar dat is ook deels te voorkomen door hem in rubber op te hangen.

Ik zou hem accepteren als je MB geen ATA133 ondersteund, lijkt me niet omdat je nu een 5400rpm schijfje hebt. De meeste moderne schijven maken veel minder herrie als de ouderwetse modellen, de verschillen tussen de verschillende fabrikanten zijn niet zo heel groot.

• Xiric
  • Niet online
jah ik heb epox 8k3a+ en ADM XP1800 en supersnel geheugen maar geld was op voor nieuwe HD dus de rest van ondersteuning moet lukken

Smile !!!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:13
Ik ken de winkel niet, maar ik heb net zelf gebeld met SWW (zeer goede zaak overigens) en die legde mij uit de die serie van Maxtor een aflopende is omdat Maxtor met een nieuwe serie komt... Vandaar dat hij waarschijnlijk niet meer leverbaar is. Blijft overigens vreemd dat het dan kennelijk wel op hun website stond.

Ook SWW raadde een WD 80 GB aan met 8 MB cache... Lijkt mij ook een goede schijf..

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

d-Frag

74% completed

Meteen doen, in de PCM van oktober staat een uitgebreide test van HDD's.
Het geluidsniveau van beide schijven is identiek: 45dBA, de performance is echter stukken beter bij de WD schijf.

ATA100 of 133 is lekker belangrijk, dit slaat puur op de maximum die de interface aankan.
In de praktijk zal elke ATA133 schijf op een ATA100 interface even goed presteren, die schijven gaan nu eenmaal niet sneller.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Xiric
  • Niet online
ok bedankt mensen jullie hebben me erg geholpen
ik heb hem geacpeteerd nu hopen dat ik niet nog een 2 maanden moet wachten

Smile !!!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Volgende keer gewoon even wat reviews lezen, en even wat zoeken.. Dan was je er veel sneller achter gekomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.