[XP] Rare tekens

Pagina: 1
Acties:

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 11:45
Ik gebruik WinXP. In programma's als outlook en word enzow, wordt een woord als 'financiële' weergegeven met een pi-teken in plaats van de ë. Maar als ik het woord zelf in typ staat het er wel goed. Als ik dan de spellingcontrole gebruik, geeft ie aan dat het woord 'financiële' (in dit geval) verkeerd is gespeld en stelt een correctie voor met dat rare delta-teken.

Iemand een idee waar ik dat kan oplossen. Het ligt dus niet alleen aan Word, want in Outlook doet hetzelfde als ik een meeltje met een vreemd teken in bijv. het subject ontvang.

Toetsenbordindeling: VS-International; taal: nederlands ... lijken me niet het probleem.

Alvast bedankt :)

edit: geen idee wat ik fout doe, maar de e met threma verschijnt duidelijk niet zoals ik het bedoel ... :(

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:49

Klippy

Still Game

Volgens mij heb je 't ook op GoT?

Want ik snap''r niks van :+

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• RoelJewel
probleem lijkt te zijn opgelost ...
heb xp over de bestaande install geinstalled ... er zal wel ergens wat in lettertypes fout gezeten hebben ofzo ... :)
ff testen: financiële ... >:)

• RoelJewel
topic kan dicht dus :)

Verwijderd

Nee, topics hoeven niet dicht omdat ze zijn opgelost, omdat je op die manier iemand die met hetzelfde probleem zit niet de kans kan geven dit topic omhoog te kicken. Dat scheelt weer een nieuw topic aanmaken.