Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Tafel??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zat dus weer eens achter me pc'tje en ik ben van plan een casemod te maken dus ik zat beetje et forum te lezen en toen ging ik surfen en opeens vind ik een pc in een tafel hehe opzich leuk verzonnen :D

Best wel apart 8)

http://members.ams.chello.nl/rrees/apart.jpg

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
En wat heb je er aan??? :?

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:42

NoTimeRemains

I know

btje lastig bekijke van je schermpje?

This is the Way.

Verwijderd

Topicstarter
hahahha ja vond ik ook al heheh btw slikingant misschien ist een vreter en wil die heel gerecht op ze tafel zetten hahahha

Verwijderd

Niet zo negatief :P het ziet er juist flex uit man is weer eens wat anders als die oudbollige window mods :P

Verwijderd

hij is wel leuk bed8. Hij kan goed functioneren als je snel ff wat wilt opzoeken :)

Verwijderd

Bizarre foto's maar wel leuk gedaan van diegene :)

Verwijderd

Topicstarter
maar 1 ding is zeker hij is heel erg origineel , heel creatief :*)

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

kant en klaar bij soldam :) alleen dan kan je je monitor dr niet in doen.

Afbeeldingslocatie: http://www.soldam.com/case/prism2/images/idx.jpg

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
ziet er best strak uit maar wanneer gebruik je nou zoiets als je je monitor toch apart moet aansluiten?en het prijskaartje zal ook niet echt leuk zijn..

of valt et mee?

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

ziet er best strak uit maar wanneer gebruik je nou zoiets als je je monitor toch apart moet aansluiten?en het prijskaartje zal ook niet echt leuk zijn..

of valt et mee?
PRISM II Black/350 (69,800yen)
PRISM II Black/400 (72,800yen)

Blue PRISM II GBM2002/350 (71,800yen)
PRISM II GBM2002/400 (74,800yen)

dat kostie op de site :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Monitor moet rechtop staan anders loop jena een week met zo'n ding om je nek heen.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:47

4POX

Everybody is wired

HIValicious schreef op 23 september 2002 @ 16:30:
btje lastig bekijke van je schermpje?
Het schijnt heel goed te zijn tegen rsi als een monitor zo staat. Ik had dat ergens gelezen... Maar ik weet helaas niet meer waar ?

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
Burning_acid schreef op 23 september 2002 @ 16:48:
[...]

PRISM II Black/350 (69,800yen)
PRISM II Black/400 (72,800yen)

Blue PRISM II GBM2002/350 (71,800yen)
PRISM II GBM2002/400 (74,800yen)

dat kostie op de site :)
HAhahaha dat is ff zoeken............. nou laatmaar kan et nie vinden heheh maarre zal niet weinig zijn denk ik 8)7

Verwijderd

HOE BEDOEL JE?!?!WAT HEB JE ERAAN.is toch juist flex of nie?de monitor staat trouwens een heel klein beetje schuin voor de blinden onder ons en hij ligt niet al te diep in de tafel en je kunt er dus nog steeds met gemak inkijken.Lekker op de bank spelletjes spelen en de pc is niet lelijk in beeld gezet ( mijn moeder stelt het in ieder geval niet op prijs als ik de TV in de huiskamer zet) maar hij is deel van het meublilair , de tafel dus.Hoef je ook niet steeds de PC te verslepen als je Divx op je TV wilt afspelen'.Een zeer creatief idee als jet mij vraagt

/me ziet er wel degelijk het nut van in :p

edit:
ok over dei monitor is misschien toch een heel klein beetje waar , het onderste deel ligt namelijk toch wel erg diep in de tafel

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 17:00:
[...]

blablabla

edit:
ok over dei monitor is misschien toch een heel klein beetje waar , het onderste deel ligt namelijk toch wel erg diep in de tafel
misschien TFT scherm :)

Verwijderd

Topicstarter
hmmm das wel waar Wat zijn we scherp vandaag zeg poeh :D ja moeders altijd etzelfde he das zeker wel waar :*)

Verwijderd

Originaliteit: 9.5
Praktijk Gebruik: 0.5 :)

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-11 15:16
je kunt er ook aan eten.

Verwijderd

wat is er mis met een beetje gebrabbel? :p

Verwijderd

ik deenk dat het juist wel lekker chilly werkt. gewoon niet al die zooi overal maybe nog eens en idee voor mijn mp3pc

Verwijderd

Topicstarter
hehehhehehe maar tis denk ik wel beter mooi tft schermpie erbij }:O

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 13:41

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 17:00:
[...]Hoef je ook niet steeds de PC te verslepen als je Divx op je TV wilt afspelen
geen last meer van die monitor, maar wel voordurend struikelen over de draden van TV naar "tafel" :+
maar . . . is wel een grappig id, nu alleen nog die toetsenbord inbouwen en een paar mislukte cd's als onderzetters voor de drankjes (wel gebruiken, anders krijg je kringen op je monitor :) ), en klaar is de multimedia tafel.
ga na twee weken dan niet zeuren over RSI in je nek, want lekker kijken doet het niet imho

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

tozzke

aka tozzert

is toch ideaal.. je poten kun je erop kwijt.. je bier.... gebruik hem als mp3-speler... en DivX-bak met TV-out uiteraard. Installeer een mooie screensaver... en je hebt toch een mooi effect dunkt me ;)
ff snel iets opzoeken op i-net als je visite hebt bijv of als je gewoon lam op de bank ligt :p

btw... alles is toch mooi weg te werken in de vloer via een tafelpoot. Wel een idee op zich voor als je op jezelf woont en je bent klein behuisd (evt wel ervoor zorgen dat de monitor er makkelijk uit kan voor een prettigere houding)

Verwijderd

Topicstarter
OK JONGENS cijfer graag voor orginaliteit en een cijfer voor functionaliteit......

Verwijderd

Topicstarter
ik vind em toch wel een 8.5 voor originaliteit en nu we er over hebben gediscuseerd een 7 voor functionalieit _/-\o_

• Dutch_Demon
  • Laatst online: 20-01-2022
geinig ding :)

- Systeem Specs -

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
Wel handig als je graag bij de pc eet, verder lijkt me het erg onhandig in gebruik

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

Verwijderd

ja hoor daar is ie weer met z'n ellelange post hoor(just the regular please :p):p.

cijfer originaliteit : 7,5 (aangezien het al een keer gedaan was blijkt maar nog niet vaak gedaan en misschien door degene nog nooit gezien)
uitvoering : 8 (ziet er goed uit alleen de monitor ligt te diep begraven en randapparatuur had ook geintegreerd mogen worden)
functionaliteit : 9 (divx , mp3 , snel dingen opzoeken , overzetting TV, enz , enz)
huiskamer : 6,5 (iets stijlvoller had gekund :p)

totaal gemiddelde ( zonder huiskamer)

Verwijderd

jah hallo, wat heb je aan een gewone mod?

stomme vraag |:(
Pagina: 1