Link naar topic in post-screen in nieuw venster

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:19
Verklaring van deze titel is volgens mij wel overbodig denk ik, maar ik zal (en moet) hem toch even uitleggen. :)
Als je op post reply drukt (dus niet via de quik post) zie je het topic niet meer (als je het in je prefs hebt ingeschakeld zie je nog wel wat posts). Je kan op deze manier dus niet zien of iets wat jij al aan het tiepen bent, inmiddels al lang gezegt is.
Nu staat er al een link naar het huidige topic, maar die opent zich dus in het scherm waar jij net lekker aan het tiepen was. Niet dat je dan je (hele lap) tekst kwijt bent, je kan rustig op 'Backspace' drukken, maar zou het niet handiger zijn dat als je op zo'n link klikt dat je dan gewoon een nieuw scherm komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
shift + klik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Shift-toets inhouden will work.

|
|
v
Dit bedoelde je zeker? Dat 1 of ander ettertje die net geregistreerd is je antwoord jat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Als optie: OK. Als standaardinstelling: nee :). Eigenlijk heb ik er zelf niet zo veel last van, behalve dat het misschien handig zou zijn de laatste 10 posts o.i.d. in omgekeerde volgorde onder het replyvenster weer te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Laatst online: 19:19
I know, I know, je kan het ook via je rechtermuis knop doen. Waar het mij om gaat dat (a) sommige users dit niet weten en (b) gewoon het gebruiksgemak.
Kjev schreef op 23 september 2002 @ 16:28:
Als optie: OK. Als standaardinstelling: nee :). Eigenlijk heb ik er zelf niet zo veel last van, behalve dat het misschien handig zou zijn de laatste 10 posts o.i.d. in omgekeerde volgorde onder het replyvenster weer te geven...
Maar dan zie je toch nog niet of jou reply al door iemand anders is gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Of rechtermuisklik -> Openen in een nieuw venster :Y)

Dit idee lijkt mij dus helemaal niets. Ik doe het op dus zo, maar als ik me tijdens het typen bedenk: "Laat ik dit maar niet versturen" wil ik toch wel even terug naar het topic. Als het wordt ingebouwd dan wel graag een pref om het uit te zetten (wordt een lange pref-list zo :P).
Kjev schreef op 23 september 2002 @ 16:28:
"Draai volgorde berichten om? Ja - Nieuwste berichten bovenaan " Dit toevallig? Staat in je prefs hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
internetinfo schreef op 23 september 2002 @ 16:28:
I know, I know, je kan het ook via je rechtermuis knop doen. Waar het mij om gaat dat (a) sommige users dit niet weten en (b) gewoon het gebruiksgemak.
En als dat linkje standaard naar een nieuw venster gaat is het nog lastiger om hem in hetzelfde venster te openen. Kortom: * SH007 vindt het niets.
Pagina: 1