Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Als je een centraal topic over Sniper wilt maken kon je misschien met een wat betere startpost komen...
The devil is in the details.
is er trouwens wel iets goeds aan dit spel ??? ik vond het met alles tegenvallen, ook erg veel bugs ...
Laat ik dan maar een 'mooie' startpost maken
(er is niet erg veel te vinden over deze game)

Clickable, maar ze worden niet veel groter

Ontwikkelaar: XicatSniper: Path of Vengeance
Somewhere in a dark, and evil city, crime and corruption have destroyed any normal way of life. One man walks the Path of Vengeance, carving a road to nowhere with his weapons blazing. He is the deadly hitman known only as The Sniper; feared by both lowly street thugs and lords of the underworld alike. Now a vicious crime war has erupted on the streets, and The Sniper is caught in the middle. Framed, drugged, and imprisoned, you must kill your way through the ranks of power to find the source of this war, and end your Path of Vengeance.

Clickable, maar ze worden niet veel groter
't is een leuk spel, graphics zijn redelijk
GROOT nadeel vind ik de lange laad-tijd voor een level.
Ik zit met een P4@1.7 & 256 Mb toch snel een paar minuten te wachten voor een level geladen is
.
En nu zit ik vast op een level
[edit]
draai op 800x600x32 & 512*512
Ik zit met een P4@1.7 & 256 Mb toch snel een paar minuten te wachten voor een level geladen is
En nu zit ik vast op een level
[edit]
Heb je het al eens gespeeld dan?BuzzerCrAsH schreef op 29 september 2002 @ 11:52:
ik vind het er niet uit zien tbh
Ik heb al weer een dikke bug te pakken volgens mij, D'r praat namelijk niemand tegen mij 
Ik ben nu ff patch 1.25 aan het downloaden en ga deze ff installeren ik zal zo ff mededelen of dit werkt.
-- keb de patch geinstalleerd, en hij werkt nu. spel loopt alleen wel een beetje sloom, maar dat zal wel aan mijn tnt ligge
Ik ben nu ff patch 1.25 aan het downloaden en ga deze ff installeren ik zal zo ff mededelen of dit werkt.
-- keb de patch geinstalleerd, en hij werkt nu. spel loopt alleen wel een beetje sloom, maar dat zal wel aan mijn tnt ligge
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
net ff getimed hoe lang 't duurt om na opstarten de 1e keer een savegame te laden:
Vanaf klik op "Load" button totdat je 't scherm van 't level ziet dat ook als thumbnail bij de savegame zit: 8 minuut 30 seconden
totdat ie daadwerkelijk klaar is met laden en kan gaan 'wandelen' nog eens 3 minuut 30
een totaal van 12 minuten !
Vanaf klik op "Load" button totdat je 't scherm van 't level ziet dat ook als thumbnail bij de savegame zit: 8 minuut 30 seconden
totdat ie daadwerkelijk klaar is met laden en kan gaan 'wandelen' nog eens 3 minuut 30
[ Voor 0% gewijzigd door TheRookie op 29-09-2002 20:38 . Reden: typo : o ]
ik vind het maar een waardeloze game
ik heb nog nooit een sniper gezien die rond rent met shotguns en semi auto machine guns
de graphics vind ik ook niet bijzonder en de gameplay maar zeer matig
ook de laadtijden zijn te lang en in het spel zitten nog redelijk wat bugs
ik heb nog nooit een sniper gezien die rond rent met shotguns en semi auto machine guns
de graphics vind ik ook niet bijzonder en de gameplay maar zeer matig
ook de laadtijden zijn te lang en in het spel zitten nog redelijk wat bugs
Ik zit altijd nog te wachten op een echt goede sniper game.
Dus dat je _echt_ op je target moet wachten.
En echt helemaal dedicated is aan het sniper gebeuren.
Dus niet zoals deze
Ik geloof dat er ooit eens een Enemy at the Gates spel nog uit komt
Dus niet zoals deze
ja, op die snipergame zit ik ook the wachtenM@NIC schreef op 29 september 2002 @ 21:02:
Ik zit altijd nog te wachten op een echt goede sniper game.
Dus niet zoals deze
in stalingrad sniperen, een lege stad, overal wrakstukken
Ik weet niet wat voor pc jij hem op speelt maar dit is een overdreven laadtijd, ik speel het spel op een PIII 1Ghz, 384MB en een geforce 1 en heb laadtijden van rond een minuut of iets minder (ook veel te lang maar daar valt mee te leven)net ff getimed hoe lang 't duurt om na opstarten de 1e keer een savegame te laden:
Verder vind ik de titel van het spel totaal een verkeerde indruk wekken er zit namelijk maar 1 sniperrifle in het spel met maar 1 zoomstand.
Wat ik het meest irritant vind is dat de "mouse sensitivity" niet lekker ingesteld kan worden, hij staat bij mij op de laagste gevoeligheid en nog vind ik hem veeeeeeel te gevoelig.
Leuk spelletje om de tijd te doden tot er weer een echt goede shooter komt, niks meer, niks minder.
Updating..............
Enthroned schreef op 29 september 2002 @ 23:34:
[...]
Ik weet niet wat voor pc jij hem op speelt maar dit is een overdreven laadtijd, ik speel het spel op een PIII 1Ghz, 384MB en een geforce 1 en heb laadtijden van rond een minuut of iets minder (ook veel te lang maar daar valt mee te leven)
Een defrag heeft trouwens wonderen gedaan, laadtijd is nu nog "maar" 3 minuten.TheRookie schreef op 29 september 2002 @ 11:49:
Ik zit met een P4@1.7 & 256 Mb toch snel een paar minuten te wachten voor een level geladen is.
Sorry, was ff een tijdje UT2K3 aan 't spelen 
Ik ga vanavond weer ff meer spelen. Heb het toen gespeeld totdat ik uit de gevangenis was, erg vermakelijk eigenlijk. Alleen dat gay-roze laadscherm (heb ik wel tenminste) is een beetje ergerlijk...
Ik ga vanavond weer ff meer spelen. Heb het toen gespeeld totdat ik uit de gevangenis was, erg vermakelijk eigenlijk. Alleen dat gay-roze laadscherm (heb ik wel tenminste) is een beetje ergerlijk...
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
speel het niet meer, als je eerst in het eerste level vast komt te zitten dat je echt geen kant meer op kan lopen en in het tweede level verdwaalt en rondjes rent is de lol er wel af, grafiesch is het niet mooi, bij die schele filmpjes flipt mijn monitor (buiten bereik ofzo)
??? 3 min ??? duron 1200 GF2mx > 1024*768*32 laadtijd eerste 2 levels binnen een minuut (uiteraard niet van cd-romTheRookie schreef op 30 september 2002 @ 19:34:
Een defrag heeft trouwens wonderen gedaan, laadtijd is nu nog "maar" 3 minuten.
Pagina: 1