Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SMS'en met het vastenet van KPN telecom!

Pagina: 1
Acties:

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
"De nieuwe Siemens Gigaset 4010 micro
Vanaf nu zijn alle Gigaset Comfort en Micro toestellen uitgerust met de SMS feature. Dit betekent dat - wanneer de SMS dienst wordt aangeboden door KPN telecom - een ieder die een nieuwe Gigaset Comfort of Micro heeft, in staat is om vanaf de Gigaset handset een SMS te versturen naar een andere Gigaset of Mobile. De SMS functie werkt precies hetzelfde als SMS per Mobile; stadaard 160 karakters, een inbox en een outbox, opslaan van oude SMS'jes etcetera. De dienst zal vermoedelijk eind 2002 door KPN telecom worden ondersteund in het vaste telefoonnet."

Aldus advertentiebijlage De Telegraaf 3e kwartaal 2002.

Lijkt me zeer een leuke functie >:) , en zou me benieuwen wat het SMS'en dan gaat kosten via KPN :? . Ik denk toch wel rond de 22 a 23 euro cent per bericht :( !

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

GT->IT

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
lijkt me ook wel lache ja, maar als 't zo duur is zal geen mens het gebruiken
alleen misschien kinders die geen sms-tegoed hebben en dus maar de telefoon van papa gaan gebruiken.
ze moeten echt richting de 10 cent gaan denk ik

Verwijderd

Hey wel leuk, maar eerst de prijs eens afwachten.
Maar aan de andere kant vind ik SMS toch echt iets wat bij een mobieltje hoort en niet bij een thuistelefoon. :o
:+

Verwijderd

mwah, dit lijkt mij nou niet echt nodig hoor, je kan dan toch gewoon diegene bellen en de meeste mensen hebben ook al een mobielle telefoon en dan stuur je daar maar smsjes mee.
waarschijnlijk word het abbo van kpn dan oowk duurder als ze dit gaan aanbieden :(

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:23

Klippy

Still Game

Ja had ik al tijd gelden gezien, maar KPN ondersteunt 't nog niet, dacht pas eind 2003 ofzo. Voordat iedereen zo'n telefoon heeft zijn we ook weer 3 jaar verder.

Iig lijkt 't me wel handig soms.

edit:

Ow eind 2002 al, had ik weer ff niet gelezen :+

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Lijkt mij wel Kewl maja je kan ook gewoon een goedr programmatje gebruiken op pc om gtartis SMS-jes te versturen. :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb er al wat meer over gehoord: Siemens is nog in onderhandeling met telecommaatschappijen die de SMS'jes moeten gaan verzenden naar de mobiel. Tuurlijk kan kpn de functie ondersteunen; die hoeft alleen de sms-tekens naar de sms-provider door te geven. Eitje. Alleen wie verstuurt die smsjes naar de ontvanger? Voor zover ik weet hadden ze daar nog niemand voor

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Ja dat is echt fake weer dus! Wie weet hoe veel je er wel niet weer voor moet betalen! Als er nog steeds die factor 2000% op blijft zitten.. Gebruik beter een site als http://www.4sms.biz/ :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2002 16:43 . Reden: typo ]

Verwijderd

Dit soort verhalen doen al jaren de ronde. Ik wil het eerst wel eens zien.
Ik heb zelf bij KPN gewerkt, en ik weet zeker dat het niet gaat gebeuren.
Ze gaan denk ik gewoon eerst I-Node uitzuigen en dan zien ze wel verder.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 16:52:
Dit soort verhalen doen al jaren de ronde. Ik wil het eerst wel eens zien.
Ik heb zelf bij KPN gewerkt, en ik weet zeker dat het niet gaat gebeuren.
Ze gaan denk ik gewoon eerst I-Node uitzuigen en dan zien ze wel verder.
I-mode is alleen aantrekkelijker wat betreft mail, verder mis ik toch een stukje ondebouwing waarom je het zo zeker weet.

Ik denk namelijk dat KPN er wel wat in ziet samen met siemens, aangezien er anders wel iemand anders gevraagd wordt.
Of het veel gebruikt gaat worden hangt van de prijs af en het gemak uiteraard.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 16:32:
Lijkt mij wel Kewl maja je kan ook gewoon een goedr programmatje gebruiken op pc om gtartis SMS-jes te versturen. :)
Inderdaad makkelijk om vanaf je pc te kunnen SMSen (zullen ongetwijfeld handige tooltjes voor komen), maar dat het gratis wordt lijkt me sterk..

Denk trouwens ook dat er niet veel mensen een SMS telefoon zullen kopen. Binnen een bedrijf is het wel handig dat je makkelijk naar een ander kan SMSen, maar dan neem ik wel aan dat het binnen het bedrijf als 'lokale SMS' wordt gezien en dat dat dus wel gratis is!

Wees consequent, maar niet altijd

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
en dat werk goed? kunnen alle nederlandse providers dat ontvangen?
lijkt me wel interessant, sms via wap. vooral als je gprs hebt

toch wel een beetje duur eigenlijk als ik dat zo bekijk. wordt pas echt voordelig als je er 500 koopt :(
Pagina: 1