MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
alleen misschien kinders die geen sms-tegoed hebben en dus maar de telefoon van papa gaan gebruiken.
ze moeten echt richting de 10 cent gaan denk ik
Verwijderd
Maar aan de andere kant vind ik SMS toch echt iets wat bij een mobieltje hoort en niet bij een thuistelefoon.
Verwijderd
waarschijnlijk word het abbo van kpn dan oowk duurder als ze dit gaan aanbieden
Iig lijkt 't me wel handig soms.
Ow eind 2002 al, had ik weer ff niet gelezen
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2002 16:43 . Reden: typo ]
Verwijderd
Ik heb zelf bij KPN gewerkt, en ik weet zeker dat het niet gaat gebeuren.
Ze gaan denk ik gewoon eerst I-Node uitzuigen en dan zien ze wel verder.
Verwijderd
I-mode is alleen aantrekkelijker wat betreft mail, verder mis ik toch een stukje ondebouwing waarom je het zo zeker weet.Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 16:52:
Dit soort verhalen doen al jaren de ronde. Ik wil het eerst wel eens zien.
Ik heb zelf bij KPN gewerkt, en ik weet zeker dat het niet gaat gebeuren.
Ze gaan denk ik gewoon eerst I-Node uitzuigen en dan zien ze wel verder.
Ik denk namelijk dat KPN er wel wat in ziet samen met siemens, aangezien er anders wel iemand anders gevraagd wordt.
Of het veel gebruikt gaat worden hangt van de prijs af en het gemak uiteraard.
Inderdaad makkelijk om vanaf je pc te kunnen SMSen (zullen ongetwijfeld handige tooltjes voor komen), maar dat het gratis wordt lijkt me sterk..Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 16:32:
Lijkt mij wel Kewl maja je kan ook gewoon een goedr programmatje gebruiken op pc om gtartis SMS-jes te versturen.
Denk trouwens ook dat er niet veel mensen een SMS telefoon zullen kopen. Binnen een bedrijf is het wel handig dat je makkelijk naar een ander kan SMSen, maar dan neem ik wel aan dat het binnen het bedrijf als 'lokale SMS' wordt gezien en dat dat dus wel gratis is!
Wees consequent, maar niet altijd
en dat werk goed? kunnen alle nederlandse providers dat ontvangen?
lijkt me wel interessant, sms via wap. vooral als je gprs hebt
toch wel een beetje duur eigenlijk als ik dat zo bekijk. wordt pas echt voordelig als je er 500 koopt