Verwijderd
als de pin indeling iedentiek is mischien wel, anders nietRedruM schreef op 23 september 2002 @ 15:50:
Gaat de LiveDrive van die SB4.1 werken met een SB5.1 geluidskaart?
/me vraagt zig af waar je die dingen kan kopen voor een SB live 5.1
handig voor me headphones
Verwijderd
kijk ff op de website van creative, waarschijnlijk wel want je kan de drive van de 1024 oowk bij de value en de gewone Live! gebruiken
Kan er niet echt veel over vinden..
Maja ik kan dus misschien als ik geluk heb een losse Live Drive kopen bij een electronica winkel. Ze hebben echter alleen nog een SBLive 1024 platinum pakketje liggen..
Ze zeggen dat die van de Live1024 niet gaat werken op m'n Sblive player 5.1.. maar ik zie geen reden waarom het niet zou kunnen.
Maja ik kan dus misschien als ik geluk heb een losse Live Drive kopen bij een electronica winkel. Ze hebben echter alleen nog een SBLive 1024 platinum pakketje liggen..
Ze zeggen dat die van de Live1024 niet gaat werken op m'n Sblive player 5.1.. maar ik zie geen reden waarom het niet zou kunnen.
de live5.1 is hardwarematig identiek aan de live! alleen zit alleen een andere rom chip op, dus die kun je gewoon gebruiken...
* PsYgHo heeft de live drive II op zijn live 5.1 , en dat werkt prima.
dus de livedrive 1 mag geen probleem wezen.
dus de livedrive 1 mag geen probleem wezen.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Pagina: 1