Toon posts:

Talkline -> Debitel = Hoge rekening!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal maanden geleden net als velen hier een abbo afgesloten bij Talkline toen er een actie liep waarbij je je abbonementsgeld voor een jaar terugkrijgt.

Deze heb ik na een aantal maanden netjes gestort gekregen.
Iets later krijg ik een brief dat Talkline door Debitel wordt overgenomen.
Goed denk ik, zolang ik er maar geen last van heb.

Ik kijk vandaag via girotel van de Postbank op mijn rekeningafschrift en zie daar opeens dat er €71 voor de maand september afgeschreven is!

Mijn maandelijks abbogeld bedraagt € 23 en heb daarbij 120 minuten. Deze gebruik ik niet eens allemaal! Vraag me nu af of ik iets over het hoofd gezien bij de overgang naar Debitel, zoals het betalen van aansluitkosten.

Hebben meer mensen hier een ongewoon hoge rekening ontvangen?

P.S: De kostenoverzicht van Debitel heb ik nog niet ontvangen.

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij mij zat het ook ergens in de 70 euro. Maar ik heb wel het rekeningsoverzicht gekregen van Debitel en daarop is te zien dat het voor 3 maanden is!!
Nouja bijna 3 maanden, want ze trekken je abbo maand zegmaar ook recht met de kalendermaand........ nu eindigt een abbo maand dus op de laatste dag van de kalender maand.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die machtiging laten terugdraaien en direct opzeggen!

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 00:10

Rejgun

Leven is Bier drinken

omdat je nu een maand vooruit betaald, heb je inderdaad deze keer een hoge rekening.
Werd ook duidelijk in de brief verteld als ik me niet vergis.

Ik heb nu ook abo betaald van 02-08 tot en met 31-10 (is ook meteen mijn einddatum van m'n contract, want ik heb opgezegd)

Audi: Vorsprung durch Technik

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 15:45:

Ik kijk vandaag via girotel van de Postbank op mijn rekeningafschrift en zie daar opeens dat er €71 voor de maand september afgeschreven is!

...

P.S: De kostenoverzicht van Debitel heb ik nog niet ontvangen.
He dat mag niet, je moet een rekening hebben voordat ze geld afschrijven en als je het met die afschrijving niet eens bent kun je die altijd laten terugboeken.
Zou ook goed kunnen dat je vooruit gaat betalen, KPN gaat dat immers ook invoeren dus binnenkort krijg ik ook een megatelefoonnota: dubbel mxstream en dubbel normaal abonnementsgeld :(

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Bij mij was het volgens mij gewoon maar 27 euro, vandaag de acceptgiro op de bus gedaan.

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 08:58

Allardie

AT..

debitel schrijft gesprekken buiten de belbundel in 1 keer af (na 9 maanden bij mij, dus ik moest ineens 160 euro betallen ipv normaal 20. Was wel ff raar staan kijken toen. Heb gespecificeerde rekening opgevraagd, en toen wist ik het.

Raar van hen.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Hee, ik heb net ook een acceptgiro binnengekregen waar nu ineens 64,24 euro bij staat, wat is dat nou weer voor rare crap zeg..
Als "specificatie" staat er Abonnement 11/08/2002 - 31/10/2002, die volgens mij wel al afgeschreven zijn.. Hmmm, maar es ff een belletje plegen naar Debitel.

Verwijderd

Topicstarter
ah ik heb de brief gevonden, ze schrijven inderdaad 3 maanden tegelijk af, no problem..
Pagina: 1