ik weet dat ik niet de eerste newbie ben met deze domme vraag maar ik kom er echt niet meer uit...
ik ben bezig met een poll..leuk en aardig maar ik heb daar een radiogroup voor gebruikt..
<p>
<label>
<input type="radio" name="poll" value="a">
a</label>
<br>
<label>
<input type="radio" name="poll" value="b">
b</label>
<br>
<label>
<input type="radio" name="poll" value="c">
c</label>
<br>
<label>
<input type="radio" name="poll" value="d">
d</label>
<br>
</p>
verder op heb ik een button geplaatst die de gegevens verstuurd naar dezelfde pagina..dus de variable poll verzend hij naar dezelde pagina.
nu zit ik met het probleem... ik kan hem in php niet uitlezen. ik weet dat het een array is maar dan loop ik vast..ik wil namelijk de waarde die ik geslecteerd heb tonen op het scherm... zouden jullie mij kunnen helpen .. hartelijk dank...
ik ben bezig met een poll..leuk en aardig maar ik heb daar een radiogroup voor gebruikt..
<p>
<label>
<input type="radio" name="poll" value="a">
a</label>
<br>
<label>
<input type="radio" name="poll" value="b">
b</label>
<br>
<label>
<input type="radio" name="poll" value="c">
c</label>
<br>
<label>
<input type="radio" name="poll" value="d">
d</label>
<br>
</p>
verder op heb ik een button geplaatst die de gegevens verstuurd naar dezelfde pagina..dus de variable poll verzend hij naar dezelde pagina.
nu zit ik met het probleem... ik kan hem in php niet uitlezen. ik weet dat het een array is maar dan loop ik vast..ik wil namelijk de waarde die ik geslecteerd heb tonen op het scherm... zouden jullie mij kunnen helpen .. hartelijk dank...