Toon posts:

MS-dos downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie weet er waar ik MS-dos kan downloaden, het liefst de nieuwste versie, :D als die nog bestaat tenminste

Thx

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:24
Ali illegali :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• beauco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2024
Waarom niet gewoon je MS-dos gebruiken die in je Win98 zit?

Bijzondere reden?

Verwijderd

Topicstarter
wat nou illegaal, zelfs microsoft verkoopt geen ms-dos meer. Hoe moet ik er anders aankomen.
Trouwens echt flauw van MS dat ze niet gewoon Ms-dos te downloaden aanbieden, winst maken ze er toch niet meer op |:( |:(

Verwijderd

Topicstarter
ik moet dos hebben voor een 486 , daar staat namelijk niks op en ik wil er win95 op zetten

• budi
Misschien kun je gewoon naar de plaatselijke computerwinkel wandelen en hebben ze daar nog een doos liggen? Of op de HCC dagen kun je het ongetwijfeld voor een gulden of vijf vinden.

(maar het blijft volgens mij illegaal om het hier te vragen, net als dat gezeik toen met dat abandonware)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik moet hem nu hebben, zo snel mogelijk

P.S dat abandonwarez verhaal ken ik niet eens :(

• TheJee93
  • Laatst online: 06-08-2015
Gewoon een install/bootdisk van win9x gebruiken voor het booten van die 486. Dan komt het allemaal wel goed.. staat dos op dus. tja..no problemo.. CU :)

 Fanboy | Code monkey | Occasional speaker

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-02 23:33
je hoeft toch geen dos te installeren om windows 95 te kunnen installeren? gewoon ff bootfop maken die meteen cdromondersteuning heeft, die in die pc doen, opstarten vanaf diskette, win95 cd erin, d:\setup en je bent klaar.

Andere mogelijkheden ken ik wel, maar ga ik hier niet vertellen...:)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• budi
Het nadeel daarvan is weer dat je dan minder conventioneel geheugen overhoudt en dat je bovendien minder commando's hebt. Maar anders is het natuurlijk een goede tip.

Edit: oh ik las niet goed, bovenstaande gaat niet op als je Windows 95 wil installeren.

• beauco
  • Laatst online: 04-08-2024
Exacti mundo ... TheJee

ps. je kunt die extra commando's toch op een andere flop zetten ;)

Verwijderd

heb 6.2
moet je maar via icq regelen

als je die nodig hebt

• Opa
  • Laatst online: 20-02 15:28

Opa

Nu Multifocaal!

OpenDOS

OpenDOS is a clone of the popular MS-DOS operating system. Like MS-DOS, it is a 16 bit OS, and includes the full range of standard utilities (sort, chkdsk, etc ), most of which are improvements over their counterparts supplied with MS-DOS. The supplied game, NetWars, is far better than MS-DOS"worms"!

..en wéér verlaat een tevreden klant het pand...

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
MS-Dos wordt bij een beperkt aantal winkels nog steeds verkocht. 'k zou als ik jouw was een beetje rond vragen.

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hummmm, je kan toch gewoon een startdisk maken op een doos met windoos erop?

• AntonT
  • Laatst online: 00:28

AntonT

One Ton!

Downloaden van DOS blijft illegaal, check the FAQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.