Toon posts:

Back button van IE browser werkt half

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe ik deze vervelende bug moet uitleggen. :?
Maar hier toch een poging |:( Deze bug is ontstaan NADAT die nieuwe layout er is gekomen.

Bij de EERSTE inlog via mijn Internet Explorer 5.0 krijg ik gewoon netjes het gehele scherm van tweakers.net. Dit gebeurd na elke volledige reload.

Bovenaan het logo en de balk met flapovers van Frontpage, nieuws, aankondigingen en meuktracker.

aan de linkerzijde een vertrouwde kolom met boven naar beneden;
nieuws, revieuws, price watch etc, etc.

In het midden/rechst staan de bekende nieuwsberichten, met de laatste 2 uitgeklapt. mnet geheel aan de rechterzijde de advertenties, softwareupdates, driverupdates etc.

Kortom heel gewoon allemaal..... :)

Zodra ik een nieuwsitem heb gelezen; en weer terug ga naar de mainpagina dmv de 'back' button/pijl op de browserbalk bovenin!!!! B) dan is de gehele linkerkolom foetseie, pleite, weg..... :? 8)7 let op. de brwserbutton, niet de webpage-backbutton.

De andere kolommen staan er dan nog wel; dus de middelste/rechtse en de allerrechtse kolom.

Dit is knap hinderlijk, daar dit in het verleden nimmer was, en ik niet op elke pagina een volledige (cache) reload wil doen met mijn 56Kb modemverbinding. In principe zou het ook niet nodig moeten zijn.

Kortom een lastige en hinderlijke bug, waarvan ik tot dusver niet eerder heb gezien dat deze bij anderen is opgevallen en gemeld. Vandaar.
kan er alsnog eens naar gekene worden?! Dit is zeer hinderlijk. :X

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit is niet echt een GoT bug te noemen. Bug -> TFF dus maar :)

Heb je een bannerblocker?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Nope.... Niks van al dat soort shit programma's.

Alleen norton Antivirus draait op de achtergrond.

Let wel, in het verleden heb ik nimmer last gehad van deze fout :? Is pas ontstan direct nadat die nieuwe layout er kwam.

Dus wat is er aan te doen?!

Verwijderd

Topicstarter
En iemand anders dit probleem ook al ondervonden? :?

Checkt iemand dit?

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:07
Heb je misschien de schijfruimte van de tijdelijke internet bestanden op nul MB staan?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.