IIyama 17" vmpro dood?

Pagina: 1
Acties:

• Toni
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vanochtend kwam ik mijn studeerkamer binnen en gaf een mep tegen mijn muis om mijn computer weer wakker te maken. Gaat alleen mijn 2e monitor aan (dual-monitor) en blijft mijn IIyama Vision Master Pro 17" zwart.

Ik heb toen mijn videokaart gecontroleerd, maar die is niet het probleem. De 2e monitor laat namelijk beeld zien op de betreffende videokaart.

Ik heb ook niet het idee dat de beeldbuis gesprongen is, want wanneer ik op het menu-knopje druk dan staat er in beeld 'no-connection, AUTO/BNC' ofzo.. ik weet het niet precies uit mijn hoofd omdat ik nu op mijn werk zit. De losse VGA kabel kan ik helaas niet controleren omdat de schermen hier allemaal vga-kabels hebben die 'vastzitten' op de monitor.

Iemand eerder dit meegemaakt of een idee wat ik zou moeten doen?

We need more cowbell

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Geeft je IIyama monitor ook geen beeld via die 2e videokaart in je systeem? Dan zit het probleem iig in je monitor, maar wat er in je monitor kapot zou kunnen zijn weet ik niet.

Verwijderd

Heb je je monitor al een keer uit en aan gezet ?

Verwijderd

klinkt als een kapot exemplaar

als ie niet ouder is dan 3 jaar dan moet je ff teleplan contacten... krijg je leenmonitor ensow. Was bij mij iig goed geregeld (Y)

www.iiyama.nl en dan online je probleem aanmelden.. en dan nemen ze contact met je op... simple as that

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Mja, was het maar zo simpel.
Doe maar es een Search op Teleplan. 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Diamon op 23-09-2002 20:16 . Reden: Typen is moeilijk na het weekend 8)7 ]

And The Only One

Verwijderd

Diamon schreef op 23 september 2002 @ 20:14:
Mja, was het maar zo simpel.
Doe maar es een Search op Teleplan. 8)7
bij mij was het idd zo simpel :D :D

maare.. meestal hoor je altijd de slechte berichten eerst
Pagina: 1