Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

t-Mobile neemt Ben over

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
T-Mobile - dochter van Deutsche Telekom - is volledig eigenaar geworden van het Nederlandse Ben. T-Mobile bezat al de helft van de aandelen.
Dit heeft Deutsche Telekom vrijdagmiddag bekendgemaakt. T-Mobile legt 1,7 miljard euro neer voor 50 procent van de aandelen in Ben. De andere 50 procent waren sinds oktober 2000 al in handen van het Duitse telecombedrijf, dat een optie had op de resterende aandelen. Met de deze week beklonken transactie komt Ben compleet in Duitse handen.

---

Hmmm, Ben Overgenomen dan maar??

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

het is al heel lang bekent hoor...... net zoals Dutchtone Orange wordt

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
damn.. krijg ik straks m'n beltegoed in in duitse euro's te horen :P

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Met T-Mobile zit er een grote jongen achter Ben. Een naamswijziging wordt zelfs niet uitgesloten. Op zich niet slecht, dus. Eindelijk van dat malle Ben imago af... :P

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-11 17:32
hmmm... maar 1,7 miljard...
koopie toch? :p

Man - a being in search of meaning

Verwijderd

Ben wordt toch T-mobile!

Dat wisten we allang ;)

Verwijderd

Malle Ben imago? Ik vind Ben juist een hele stoere naam, ik zou het verschrikkelijk jammer vinden als het straks T-Mobile gaat heten, klinkt nergens naar! :( net zo duf als KPN/Vodafone :{

Misschien kunnen we een actie starten, een soort standaard brief maken die iedereen uitprint en opstuurt, met ze eigen naam enzo eronder

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Wekkel schreef op 23 september 2002 @ 14:55:
Met T-Mobile zit er een grote jongen achter Ben. Een naamswijziging wordt zelfs niet uitgesloten. Op zich niet slecht, dus. Eindelijk van dat malle Ben imago af... :P
Dat 'malle Ben imago' heeft voor het succes gezorgd..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.