4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
damn.. krijg ik straks m'n beltegoed in in duitse euro's te horen
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Met T-Mobile zit er een grote jongen achter Ben. Een naamswijziging wordt zelfs niet uitgesloten. Op zich niet slecht, dus. Eindelijk van dat malle Ben imago af...
hmmm... maar 1,7 miljard...
koopie toch?
koopie toch?
Man - a being in search of meaning
Verwijderd
Malle Ben imago? Ik vind Ben juist een hele stoere naam, ik zou het verschrikkelijk jammer vinden als het straks T-Mobile gaat heten, klinkt nergens naar!
net zo duf als KPN/Vodafone 
Misschien kunnen we een actie starten, een soort standaard brief maken die iedereen uitprint en opstuurt, met ze eigen naam enzo eronder
Misschien kunnen we een actie starten, een soort standaard brief maken die iedereen uitprint en opstuurt, met ze eigen naam enzo eronder
Dat 'malle Ben imago' heeft voor het succes gezorgd..Wekkel schreef op 23 september 2002 @ 14:55:
Met T-Mobile zit er een grote jongen achter Ben. Een naamswijziging wordt zelfs niet uitgesloten. Op zich niet slecht, dus. Eindelijk van dat malle Ben imago af...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()