Toon posts:

[WC] waterwetter verdampt??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb een poosje nu me wc setup draaien maar had er waterwetter in gegooid toen was het water lichtroze nu kijk ik net even is gewoon aangesloten op een limonade fles (tijdelijk) het was helemaal transparant nix meer een roze kleurtje.
nu is mijn vraag verdampt het of hecht het zich aan de metalen onderdelen in je setup ofzo? en moet ik er nu weer nieuw bijgooien??

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:44

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 14:33:
heb een poosje nu me wc setup draaien maar had er waterwetter in gegooid toen was het water lichtroze nu kijk ik net even is gewoon aangesloten op een limonade fles (tijdelijk) het was helemaal transparant nix meer een roze kleurtje.
nu is mijn vraag verdampt het of hecht het zich aan de metalen onderdelen in je setup ofzo? en moet ik er nu weer nieuw bijgooien??
Volgens mij blijft het overal een beetje aan klaven. Misschien gewoon je hele set-up eens verversen, dus nieuw water + WW. Dan ben je zeker

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
hij draait maar nog een week of twee daarom vind ik het zo vreemd

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26

Mad_Demon

de dokter

heb je verder geen andere chemicalien erin zitten?

Ik had een keer gele fluo-vloeistof en een paar drupjes chlorix (tegen de algen ;) ) en dat ging met elkaar reageren en op alle metalen bleef een gele "drab/aanslag" zitten. :P

2 dagen later maar weer gewoon gedestilleerd water en fluo-gedaan ;)

(de aanslag vormde zich bij mij dus binnen 2 dagen, misschien dat jouw waterwetter ergens mee is gaan reageren en het nu ergens in je systeem blijft kleven ;) )

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Verwijderd

Topicstarter
nope alleen gedisteleerd water en waterwetter (binnenkort ook die gele fluo zooi)

• Dutch_Demon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01-2022
Kheb het er net ingedaan alleen gemixt met demi water s kijken wat heppens

- Systeem Specs -

Verwijderd

same here in mijn cola fles waar er nog reserve in zit is het heel erg roze maa rin me setup gewoon doorzichtig, maar het bruist wel/

Verwijderd

mischien doet et wel wat het moet doen ? :?

Verwijderd

Topicstarter
ja idd. dat het een laagje vormt op de metalen onderdelen ofzo

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mad_Demon schreef op 23 september 2002 @ 17:39:
heb je verder geen andere chemicalien erin zitten?

Ik had een keer gele fluo-vloeistof en een paar drupjes chlorix (tegen de algen ;) ) en dat ging met elkaar reageren en op alle metalen bleef een gele "drab/aanslag" zitten. :P

2 dagen later maar weer gewoon gedestilleerd water en fluo-gedaan ;)

(de aanslag vormde zich bij mij dus binnen 2 dagen, misschien dat jouw waterwetter ergens mee is gaan reageren en het nu ergens in je systeem blijft kleven ;) )
gloor mag je ook niet mixen he ... niet zo slim :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

gloor....niet zo slim........

Verwijderd

DAMAGE schreef op 23 september 2002 @ 23:07:
[...]

gloor mag je ook niet mixen he ... niet zo slim :)
het chloor in glorix zit in een verbinding waardoor et niks meer van zen chemische eigenschappen heeft als in een "pure" chloor molecuul (Cl2). Maar glorix daarintegen blijft een reactieve stof, dus mengen is zowiezo niet de bedoeling.

ff dat je niet denkt dat het chloor in glorix is wat reageert.... en dat je het nog wel goed (blijft) schrijven.. :) B)
Pagina: 1