Ik wil graag een firewall zetten om een Cisco 801 router (op andere lokatie, duitsland). Aangezien ik dat nog nooit gedaan heb leek het mij zinvol om naar een hulp programmatje te zoeken. Ik heb dus Cisco Configmaker gedownload. Wanneer ik Autodetect Device Wizard doe zegt Configmaker dat het een 1720 router is 
Terwijl ik voor 99% zeker weet dat het wel een 801 router is. En bovendien krijg ik dan nog een error dat Cisco Configmaker (de nieuwste versie) geen leased line support heeft enzo. (terwijl deze router wel gebruikt maakt van een leased line)
2 vraagjes,
Hoe kom ik er voor 100% achter welke router het is?
Is er misschien betere software die ik kan gebruiken als hulpmiddel voor opzet router configuratie dan Cisco Configmaker?
Alvast bedankt!
Terwijl ik voor 99% zeker weet dat het wel een 801 router is. En bovendien krijg ik dan nog een error dat Cisco Configmaker (de nieuwste versie) geen leased line support heeft enzo. (terwijl deze router wel gebruikt maakt van een leased line)
2 vraagjes,
Hoe kom ik er voor 100% achter welke router het is?
Is er misschien betere software die ik kan gebruiken als hulpmiddel voor opzet router configuratie dan Cisco Configmaker?
Alvast bedankt!