T39m kapot

Pagina: 1
Acties:

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Ik heb nu een jaar een Ericsson T39m. En natuurlijk nadat de garantie verlopen is gaat 'ie stuk... Het probleem is dat de telefoon geen verbinding kan maken met het netwerk. Hij kan geen enkele provider meer vinden. Heel soms krijg ik nog wel berichtjes binnen, maar ik kan niet meer bellen of gebeld worden. Ik denk dat er een contactje van de antenne loszit ofzo. Verder is de baterij nu 3x zo snel leeg als hiervoor.

Aangezien ik nu geen garantie meer heb wil ik hem het liefst laten repareren. Maar bij een hoop telefoon shops vragen ze minstens 80 euro om alleen even te kijken en kleine reparaties te doen. Weet iemand een shop/manier waar/hoe ik m'n teergeliefde telefoontje kan laten repareren?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:36

Ginz

Trek Superfly 5 powered

bij een ericsson service point
check www.sonyericsson.com/nl

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

De antenne kan je er zo af trekken (lijkt een beetje vreemd, maar een beetje kracht en je hebt em los). Het is gewoon een soort stekkertje aan de onderkant, je trekt em zo los; misschien kan je dan zelf zien of alleen je antennetje(sstekkertje) stuk is of echt de aansluiting op de phone zelf.

Wees consequent, maar niet altijd

• woutervs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 12:44
Daarom heb ik nou een verzekering voor een paar eurootjes per maand. Mijn T39m is ook kapot gegaan, maar die werd gewoon gefixed, gratis.. Bij mij was het niet een probleem met de antenne, maar met de microfoon...het is verder wel een heerlijk telefoontje hoor :) Heb je een reset al geprobeerd?

• Zeeger
hoe doe ik zo'n reset?

• woutervs
Onder instellingen>fabrieksinstellingen>alles resetten. Je bent dan wel alle telefoonnummers in je telefoon kwijt, dus die zou ik eerst ff op je sim zetten...

• Zeeger
en hoe doe je dat? (nu we toch bezig zijn...)

• woutervs
telefoonboek>opties>kopie naar sim :)

• Ook

Ook

Yes I can!

En achterop? Is dat ook geen resetknopje? Onder een heel klein rubber dopje zit daar nl ook een klein gaatje waar je (mbv een pen of passer oid) op een knopje kan drukken.

• woutervs
nee, volgens mij niet, dat is om je riemclip aan te bevestigen, toch? ;)

Verwijderd

woutervs schreef op 24 september 2002 @ 17:55:
jup

• Ook

Ook

Yes I can!

woutervs schreef op 24 september 2002 @ 17:55:
LOL.. ach ja, dat ding is ook van m'n vriendin (en hij is nog in de wasmachine gekomen ook, vandaar dat ik aan die antenne (van de T39 dus) aan het sjorren was >:))

Pagina: 1