Toon posts:

[XP] Windows NT Server Tools

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg een foutmelding bij het starten van de Windows NT Server Tools nl.

USRMGR.EXE
Deze toepassing kan niet worden gestart omdat MSNET32.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

Ik heb de Server Tools al opnieuw geinstalleerd, dit helpt niet, Ook deze tip http://www.jsifaq.com/SUBC/tip1100/rh1100.htm helpt niet.

Wat kan het probleem zijn?
Moet er ergens nog
Ik draai Win98 met WinXP dualboot

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Heb je de NT server tools onder XP geinstalleerd? Heeft dat nut?
Als je het onder 98 hebt geinstalleerd zal ik de topictitel een beetje bijschaven :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
dit heeft zeker wel nut, ik wil vanaf mijn XP prof werkstation NT Server beheren

ik had dat van dualboot erbij gezet omdat 98 op de C:\-partitie en XP op de G:-partitie staat

Wij zijn aan het testen met XP, omdat we op dit moment op de WS nog 9x draaien,

zijn er al XP Server Tools beschikbaar of beschikt XP over een goed alternatief?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??

Verwijderd

werkt start run mmc >>> add snapin >>> add local users and groups >>> another comp niet dan? (misschien dat je ff adminpak.msi moet downen van ms)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:47

mutsje

Certified Prutser

ik heb de supporttools gewoon gekopieerd vanaf een andere machine de hele directory en start vanaf die dir user manager for domains op. ik beheer ook NTservers vanaf een windowsXP client. De dll die jij noemt bestaat op mijn local workstation niet. en usermanager for domains werkt hier prima.

Verwijderd

Topicstarter
waarschijnlijk wordt het veroorzaakt doordat Wiin XP niet op de C:\schijf is geinstalleerd

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
start gewoon ff de servermanager of usermanager vanaf je nt server

\\servernaam\admin$\system32\usrmgr.exe

of

\\servernaam\admin$\system32\srvmgr.exe

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1