Toon posts:

[AVH] Titel in de catagorieenlijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daar staat :
Audio, Video & HiFi Forum
Dwarsliggende Live!1024? Nieuwe speakers nodig? Vraag het hier.
Ik vind die zin en dan vooral het 2e gedeelte erg misleidend. Want als je daadwerkelijk nieuwe speakers wil gaan kopen wordt er altijd (terecht) doorverwezen naar de AVH FAQ.

Je kunt het zien als iets kleins maar toch.. wanneer hier een bezoeker voor het eerst komt, en ziet dat hij daar vragen moet stellen over nieuwe speakers kopen, daar moet posten... (en natuurlijk niet de FAQ lezen.. :D)

Hoe denken jullie daarover ?, JVS en Lampje :) ?

Tis eigenlijk meer een opmerking dan verwijt, maar ik wilde het gewoon even kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:10
Je hebt een beetje gelijk. In AV kan je wel degelijk vragen stellen over speakers. Echter -net als in andere fora- dien je wel eerst zelf iets gedaan te hebben.

Veel topics gaan op slot, omdat de topic starters GoT als startplek voor hun zoektocht naar nieuwe speakers (en andere artikelen) gebruiken. Met als resultaat een startpost die niks meer inhoudt dan "ik heb 100 euro en zoek een speakersetje, wat is er te koop en welke raad je aan". Dat willen we niet hebben en die topics gaan consequent op slot.
Wanneer topicstarter zelf al het een en ander heeft uitgezocht en naar aanleiding van die speurtocht vragen heeft, is er geen reden om dat topic op slot te doen. Veelal worden dat ook vanzelf de leukere topics :)

SeM>LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:) Zo kan je het heel goed zien ja...

Nou vooruit dan maar weer :P