Vincere Per Belli
Heb em gisteren ff gespeeld, kan er dus nog weinig over zeggen, maar zag er allemaal erg lekker uit 
Je hoort nog wel van me.
Je hoort nog wel van me.
Signature?
Ben benieuwt, ook trouwens waar je hem gespeeld hebt
Vincere Per Belli
http://www.gaming-age.com...w.pl?sys=ps2&game=ferrari
Verder niet veel over te vinden nog.. Maar is niet echt een spel voor mij..
Verder niet veel over te vinden nog.. Maar is niet echt een spel voor mij..
Heb een omgebouwde PS2 en een kabel verbinding, you do the mathpeeth schreef op 23 september 2002 @ 14:32:
Ben benieuwt, ook trouwens waar je hem gespeeld hebt
Signature?
Het is geport door sega zelf dus het zal wel goed zijn. En zo te zien is het ook behoorlijk aangepast. Je kan nu ook andere views nemen dan enkel de binnenkant zoals dat bij de Dreamcast was.
Er is ook een soort van punten telling á la MSR en Project Gotham zag ik.
Bron: www.SEGA.com
Er is ook een soort van punten telling á la MSR en Project Gotham zag ik.
Bron: www.SEGA.com
Verwijderd
Andere views? Oke misschien dat het spel dan nu wel interessant is want ik kon niet tegen die ene view op de dreamcast.
als het een poort is dan kun je de game als racefan imo kopen... heb hem op dc en ik vind et een lekker spel
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Ik kan me herrineren dat ik ergens op een spelcomputer in een arcade-hal F355 Challenge heb gespeeld...
Sega roelt!
Sega roelt!
tampert, kriminalpolizei
De arcadeversie hier van was wel erg gaaf
Twee jaar geleden wel es gedaan, met 3 beeldschermen en je kon ook nog kiezen of je met pookje wilde schakelen of F1 schakeling wilde gebruiken.
En dan speel je het op een console met een controller en dan stelt het eigenlijk weinig meer voor
Twee jaar geleden wel es gedaan, met 3 beeldschermen en je kon ook nog kiezen of je met pookje wilde schakelen of F1 schakeling wilde gebruiken.
En dan speel je het op een console met een controller en dan stelt het eigenlijk weinig meer voor
Pagina: 1