Ik heb flink gezocht maar geen oplossing gevonden! Ik wil vanuit mijn boekhoudsysteem in XP een factuur naar een bestand printen zodat ik die kan mailen naar klanten. Ik heb een printje gemaakt naar een txt file maar dan krijg ik alle code in die file, daar was ik al bang voor. Hoe kan ik naar een file printen zodat ik die factuur kan mailen (leesbaar)?
Printer uitvoer "vangen" in een bestand ? <-- is dit niks?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik pas in ieder geval je titel een beetje aan per het Windows Operated Systems - Policy. Het gaat niet om een specifiek OS dus [alg]
Om welk boekhoudprogramma gaat het? Mischien zit er standaard al een exportmogelijkheid in.
Om welk boekhoudprogramma gaat het? Mischien zit er standaard al een exportmogelijkheid in.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Thanx... het gaat om Davilex Account 2000, de oude versie. Er zit geen standaard export functie op voor facturen. Heb net jaws toPDF geprobeerd, maar die doet et niet met dit programma.
Verwijderd
je kunt proberen naar postscript te printen (zie merely) en het dan om te zetten naar een wat meer gangbaar formaat (m.b.v. photoshop)
En de acrobat distiller installeren? Dan kun je gewoon de factuur printen en heb je een kant en klare pdf.
yes ik ben eruit, thanx allemaal. Fout die ik had gemaakt: bij het print to file had ik een niet-postscript printer gebruikt. Nu dus gewoon opslaan als .PS en openen in fotosoep. It works deliciously!
Pagina: 1