Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zit nu zwaar te denken om een G3 aan te schaffen
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
http://www.fotomeile-shop.de/cgi-bin/fotomeile.storefront
hier staat ie voor 777 euro,.....is dit een foutje? Of gewoon spotgoedkoop?
denk het niet...dat was namelijk ook niet het geval met bijv. de overgang van G1 -> G2 of Ixus -> Ixus IIVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 14:05:
Dat is geen gekke aanbieding! Iemand die misschien weet of de voorlopers van deze nu erg in prijs zullen dalen?
Hoeveel zal ik nog krijgen voor mijn S30 met 128MB CF en origineel tasje?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
In goede staat, krijg je er van mij 350 euro voorMooooody schreef op 23 september 2002 @ 14:09:
[...]
denk het niet...dat was namelijk ook niet het geval met bijv. de overgang van G1 -> G2 of Ixus -> Ixus II
Verwijderd
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Dan breng ik een bod van 400 euro uitIn goede staat, krijg je er van mij 350 euro voor
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
hm..nog niet echt wat ik in gedachte had
En willen jullie je onderhandelingen via mail doen? Dank
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dit topic is gesloten.
![]()