Welke DVD brander zal ik nemen

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Ik ben van plan een DVD-brander te kopen. Ik wil in ieder geval DVD-R kunnen branden, simpelweg omdat die de goedkoopste schijven hebben (2 euro ofzo). Maar ik zie hier nergens iets over verschillende branders, alleen een berg problemen met de Pioneer A04. Dat zal dan ook wel een goede brander zijn (jaja, leuke conclusie) omdat die gewoonweg het meest verkocht wordt (= meer problemen). Maar goed, ik heb me niet zo bezig gehouden met DVD-branders, dus wie kan me vertellen met welke brander ik het beste af ben ?

Mother, will they like this song?

Verwijderd

ik heb sinds eergisteren een pioneer DVD-R 104. hij schrijft zonder problemen, en de prijs ligt volgens mij voor een dvd-r brander redelijk laag (330€), een half uurtje voor de volle 4.7GB, enkel jammer dat hij maar 8x schrijft voor cd-r disks, maar het is nu ook niet voor cd'tjes te schrijven dat ik hem gekocht heb hé ;)
volgens mij zeker een brander die een nominatie in jou zoektocht waardig is.

Verwijderd

kijk even in de OM FAQ..... daar staan links waar je vast iets aan hebt.

• Robthebest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-03 18:20
Ik denk dat de branders van pioneer gewoon 1 van de beste zijn, er zijn er al veel van verkocht.

Het ligt er ook aan wat je wil gaan branden, ik denk neit dat je de brander voor de lol koopt maar om er backups van spellen wie je (origineel) hebt te maken, dan is het inderdaad verstandig om DVD-RW te kopen.

Nadeel is van de pioneers dat ze erg warm worden. maar dat schijnt te verhelpen kunnen door een firmware upgrade

*Correct me if i'm wrong!

Dit topic is gesloten.