welk bord heeft socket a, ddr én sdram

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• B3U5
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-08 19:30
he luitjes,

beetje foute vraag, maar daar de sites van de mobo bakkers dit soort queries niet aankunnen en ik geen zin heb om alle specs van alle borden door te sniffen vraag ik het hier.

welk bord ondersteund socket A, ddr én sdram. zoals de a7a266.
Maar met fatsoenlijk ddr (333 of 400)! het is leuk om nog even door te kunnen met je oude mem, maar als je dan eindelijk nieuw koopt dan wil je wel op zijn minst 2700 mem hebben...

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
Simpel: Helemaal geen.... De chipsets voor PC2700, van VIA, SiS én ALi ondersteunen allen geen SDR-SDRAM meer.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Beus schreef op 23 september 2002 @ 12:55:
beetje foute vraag, maar daar de sites van de mobo bakkers dit soort queries niet aankunnen en ik geen zin heb om alle specs van alle borden door te sniffen vraag ik het hier.
Waarom stel je vragen waarvan je weet dat ze fout zijn? Luiheid wordt niet zo gewaardeerd.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

MSI K7N420 PRO DDR
Nvidia 420 PRO Chipset, DDR, AGP4x, On board VGA&Dolby sound etc!! (art.1138)

PS: zoeken duurde 1 minuutje, en het is gewoon te verkrijgen bij b.v. Funprice ;)

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 23:48

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 12:58:
MSI K7N420 PRO DDR
Nvidia 420 PRO Chipset, DDR, AGP4x, On board VGA&Dolby sound etc!! (art.1138)

PS: zoeken duurde 1 minuutje, en het is gewoon te verkrijgen bij b.v. Funprice ;)
Dit mobo heeft geen SDR en DDR geheugen banken

Denk dat je dan het best kan zoeken naar een ali chipset

weet niet welke dat geweest is maar dacht dat die het kon

Verwijderd

Het mobo wat Chimo al voorstelde: ECS-K7S5A

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

Exirion schreef op 23 september 2002 @ 12:58:
[...]

Waarom stel je vragen waarvan je weet dat ze fout zijn? Luiheid wordt niet zo gewaardeerd.
Domme antwoorden en slappe reply's worden ook niet echt gewaardeerd hier.

Trouwens deze jongen heeft gelijk. De meeste mensen weten 1 a 2 borden. Hier zal je tien keer sneller dus je antwoord weten dan dat je al die mobo fabrikanten moet gaan afzoeken die er 1 hebben.

Dus dit topic heeft degelijk zin, denk zelf dat meerdere mensen met deze vraag zitten waaronder ik. :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Van een Tweaker wordt toch wel verwacht dat hij meer kan dan alleen maar Gotten :/

Kijk eens rond op bijvoorbeeld www.naamvandemoederbordfabrikant.com.tw www.prijsindex.net en MOBOT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.