Digitale camera > Goede kwaliteit binnenshuis?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-01 12:05

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een digitale camera die binnen ook goed fotografeerd.
Ik ben al een tijdje op zoek, maar elke keer als ik er een heb gevonden die me wel leuk lijkt lees ik weer ergens een review van iemand: "Good outdoor, bad indoor quality".

Verscheidene van Canon, Fuji en kodak heb ik al bekeken.
Ik heb er namelijk al een gehad de Fuji finepix 1,3 mp, maar deze dus gaf dus veels te donkere foto's binnen.
Bij veel camera's zijn de foto's veel dus donkerder dan het in het echt is.

De camera gaat namelijk alleen binnen gebruikt worden, waar meestal de gordijnen dicht zitten.
Er moet toch wel een digitale camera zijn die ook in de schemering goed fotografeerd?
Ik wordt er namelijk een beetje tureluurs van :0....

systeem specs

Verwijderd

Tuurlijk, de Canon D-60 met aparte flitser... :D :Z ,

zeg ff in wat voor prijscatergorie je zoekt.....is wel zo makkelijk

Verwijderd

Gewoon een camera met een flitser lijkt me goed... toch? Ik heb zelf geen problemen met het maken van foto's binnenshuis met mijn digitale camera (zo oud dat ik de camera maar niet meer noem, omdat 'ie toch niet meer te koop is)

• jughead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik zou iedere camera's aanraden waarop je aparte flitsers kan aansluiten, zoals Canon Powershot G2, Nikon Coolpix 5000/5700 en vele andere..

Ik heb zelf een Coolpix 5700 met een SB-80DX flitser. Je kunt de meeste flitsers naar het plafond richten en hierdoor heb je bijvoorbeeld geen last van overbelichte gezicht (als je foto's tijdens een feest neemt met een ingebouwde flitser).

Externe flitsers zijn ook handig voor macro, de flitser (de mijne in ieder geval) kun je ook draadloos gebruiken.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Er bestaat nog een topic dat over hetzelfde gaat.

Camera met goede flits oid. Zoek dat eens op aub.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.