[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
ik d8 dat die klemmen overeenkomen met die drie puntsbevestiging kan je het anders niet op de website van de fabrikant vinden?
Verwijderd
Uuuhhh, die klemmen zijn toch hetzelfde? Volgens mij wel hoor..
Edit: nja, beetje dubbel post dit.. Iig 2 meningen die hetzelfde zeggen
Je kan toch btw zo zien of het past? ff die klem ernaast houden, dan zie je het volgens mij zo..
Edit: nja, beetje dubbel post dit.. Iig 2 meningen die hetzelfde zeggen
Verwijderd
heb het hier ff uitgeprobeerd had nog zo'n superorbVerwijderd schreef op 23 september 2002 @ 13:39:
Uuuhhh, die klemmen zijn toch hetzelfde? Volgens mij wel hoor..
Edit: nja, beetje dubbel post dit.. Iig 2 meningen die hetzelfde zeggenJe kan toch btw zo zien of het past? ff die klem ernaast houden, dan zie je het volgens mij zo..
hoop alleen voor je dat ie de hitte kwijt kan
Ja, dat gaat passen.... Ik gebruik, om mijn cellies te koelen, een AMD koeler... moet je eens kijken hoe koel die blijft....
Dat betekend dus ook meteen dat je erg moet oppassen: S370 koelers zijn bedoeld om P3 of Cellie te koelen, die hebben héél wat minder warmte productie dan zo'n AthlonXP..... vergelijking: Zelfde kast, zelfde koeler (grote, dikke AMD cooler): Cellie1200@1500Mhz@30 graden, AthlonXP2200+@1800Mhz@48 graden!
Dus even oppassen voor oververhitting.......
Dat betekend dus ook meteen dat je erg moet oppassen: S370 koelers zijn bedoeld om P3 of Cellie te koelen, die hebben héél wat minder warmte productie dan zo'n AthlonXP..... vergelijking: Zelfde kast, zelfde koeler (grote, dikke AMD cooler): Cellie1200@1500Mhz@30 graden, AthlonXP2200+@1800Mhz@48 graden!
Dus even oppassen voor oververhitting.......
bedankt voor de reacties.
Het is dus een alpha delta combo, volgens mij pep66 en die word zowel voor P3/Celeron als voor AMD verkocht.
Ik draai mijn voltage mod helemaal dicht enzo, dus het komt wel goed. En het is voor tijdelijk dus desnoods ga ik op 1100 draaien ofzo.
Het is dus een alpha delta combo, volgens mij pep66 en die word zowel voor P3/Celeron als voor AMD verkocht.
Ik draai mijn voltage mod helemaal dicht enzo, dus het komt wel goed. En het is voor tijdelijk dus desnoods ga ik op 1100 draaien ofzo.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Het werkt. Word wel erg warm. Nu is de cpu 59 graden
Maargoed met waterkoeling zat ik met de warme dagen paar weken terug ook op 55 idle....
Nu maar hopen dat het waterblok en coldplate snel klaar zijn!!!
Nu maar hopen dat het waterblok en coldplate snel klaar zijn!!!
De PEP66 koelt wel voldoende voor een XP (maar dat had je zelf al uitgevonden
)
59 graden is niet slecht (ik ken iemand met een PEP66 die hogere temps haalt)
59 graden is niet slecht (ik ken iemand met een PEP66 die hogere temps haalt)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()