Men nemen :
- Oude 8' Inch Lab Behuizing
- Via Epia C-3 800
- 256 MB en 128 MB SDRAM
- 15 GB HDD
- ASUS DVD ROM (regio vrij)
- 300 Watt voeding
- Hand vol elektronica onderdelen
- Een vrije zaterdag
en zie het resultaat
1
de voorkant moet ik nog maken, daar had ik van t weekend geen tijd voor
2
3
4
5
6
Aan de linker kant zit de voeding, die is helemaal gestript, omdat het een 300 watt voeding is kan ie dit allemaal makkelijk aan, zelfs zonder koeling houd ie t makkelijk uit
7
de HDD hangt onder de DVD speler en rust bijna op mn ram, de udma kabel moet daar ook nog es onderdoor, maar dat past gelukkig net,
8
De achterkant, was een ramp om met een ijzerzaag alle gaten te maken, nee ik heb geen dremel
Er draait WIN XP Pro UK op, met gemak trouwens,
DivX is ook geen probleem met de bios update en Nimo Codec Pack 5 build 7 resulteerd dat in een cpu load van 60 a 65 %
tevens loopt er nog een topic :
VIA C3 CPU strapping?!
over wat je kan met de cpu strapping, want daar is nog niemand over uit
- Oude 8' Inch Lab Behuizing
- Via Epia C-3 800
- 256 MB en 128 MB SDRAM
- 15 GB HDD
- ASUS DVD ROM (regio vrij)
- 300 Watt voeding
- Hand vol elektronica onderdelen
- Een vrije zaterdag
en zie het resultaat

de voorkant moet ik nog maken, daar had ik van t weekend geen tijd voor

Aan de linker kant zit de voeding, die is helemaal gestript, omdat het een 300 watt voeding is kan ie dit allemaal makkelijk aan, zelfs zonder koeling houd ie t makkelijk uit

de HDD hangt onder de DVD speler en rust bijna op mn ram, de udma kabel moet daar ook nog es onderdoor, maar dat past gelukkig net,

De achterkant, was een ramp om met een ijzerzaag alle gaten te maken, nee ik heb geen dremel
Er draait WIN XP Pro UK op, met gemak trouwens,
DivX is ook geen probleem met de bios update en Nimo Codec Pack 5 build 7 resulteerd dat in een cpu load van 60 a 65 %
tevens loopt er nog een topic :
VIA C3 CPU strapping?!
over wat je kan met de cpu strapping, want daar is nog niemand over uit
blabla