Ik.. ik ben dus bezig met een C++ applicatie die de Agenda uit Oulook uitleest, hier een XML van maakt en deze via SOAP naar een webservice stuurt (die ik maak in C#)
Nu zit ik dus met een klein datum probleempje.
in de C++ applicatie word alles gedaan via Dynamic Accesors (schrijf je dan zo
)
Nu komt de begin en eind datum van de agenda items dus in een CComVariant te staan. Dan gebruik ik dus de .date optie van CComVariant om deze in de XML te zetten. Dit word dan een double.
Nu heb ik het voor elkaar dat ik die Double dan in C# weer om kan zetten in een DateTime object.
Alleen nu komt het leuke: in C# worden de items indien nodig aan een database toegevoegd, vervolgens moeten items die in de database staan ook weer gelijk getrokken worden met de Agena Items in Outlook.
Het probleem is nu dat ik de datum vanuit de database weer om probeer te zetten naar een Double. Dit werkt dus niet !!
Convert.ToDouble(startDate);
werkt niet.. dan springt ie eruit..
na wat gezoek in MSDN kwam ik er dus achter dat de Convert.ToDouble functie nog niet geimplementeerd is in C#
Weer iemand hoe ik die vanuit een DateTime object weer een soortgelijke double krijg?
Voorbeeld:
Datum: 09/16/2002 14:08:47
Double: 37515.5886921296
Ik snap er niks meer van.. die Double zijn het aantal seconden/minuten/uren !?!
Nu zit ik dus met een klein datum probleempje.
in de C++ applicatie word alles gedaan via Dynamic Accesors (schrijf je dan zo
Nu komt de begin en eind datum van de agenda items dus in een CComVariant te staan. Dan gebruik ik dus de .date optie van CComVariant om deze in de XML te zetten. Dit word dan een double.
Nu heb ik het voor elkaar dat ik die Double dan in C# weer om kan zetten in een DateTime object.
Alleen nu komt het leuke: in C# worden de items indien nodig aan een database toegevoegd, vervolgens moeten items die in de database staan ook weer gelijk getrokken worden met de Agena Items in Outlook.
Het probleem is nu dat ik de datum vanuit de database weer om probeer te zetten naar een Double. Dit werkt dus niet !!
Convert.ToDouble(startDate);
werkt niet.. dan springt ie eruit..
na wat gezoek in MSDN kwam ik er dus achter dat de Convert.ToDouble functie nog niet geimplementeerd is in C#
Weer iemand hoe ik die vanuit een DateTime object weer een soortgelijke double krijg?
Voorbeeld:
Datum: 09/16/2002 14:08:47
Double: 37515.5886921296
Ik snap er niks meer van.. die Double zijn het aantal seconden/minuten/uren !?!
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?