Toon posts:

Abbadon - afgesloten topic

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zie mijn topic , ddr 256 naar ddr 512

Hier begrijp ik niks van , op welke gronden sluit je mijn topic ?

Heb toch al aangegeven dat er weinig vergelijkingen zijn om aan antwoord op mijn vraag te komen , ik heb ook via search gezocht.

Erg vreemd dat je denkt dat idereen zo veel ervaring heb als jij , als je denkt dat tweakers net aleen voor de profs is dan moet je dat van te voren aangeven of de regels vaststellen welke vragen wel of niet gesteld kunnen worden.

Natuurlijk moet ik daarover zelf beslissen maar zonder niet al te veel ervaring is dat niet even makkelijk als je denkt , heb daarvoor toch hier en daar wat tips nodig van de collegas die veel meer van weten.Vreemd genoeg doen zij dat en hebben geen moeite met zo eenvoudige vraag als jij .Mensen doen dat graag om iemaand te helpen in welke situatie dan ook.

Wie ben jij dan om deze mogelijkheden te beperken , waarom doe je dat en op welke gronden ? Stel je zelf voor , wie ben je dan ?

Binnen paar minuten heb ik op mijn vraag paar goede antwoorden en leuke tips gekregen , hier heb ik iets aan , daarvoor o.a. gebruik deze site , nietwaar ?

Natuurlijk kan ik mij voorstellen dat sommige vragen te vak gesteld worden maar zelfs dan is de directe afsluiting van de topic niet goed .Naar mijn oordeel moet je wat anders bedenken , bv laat zo toppic wat langer staan , bv paar uur . Ik hoef deze topic niet dagen lang vasthouden omdat al op korte termijn goede en interessante antworden binnen van de mensen komen.Hoe dan ook , er zijn zeker genoeg mogelijkheden om iets anders te bedenken dan deze manier van handelen.

Ik hoop iets van je te vernemen
vriendelijke groet

marren

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Prop de tekst in een mailtje zou ik zeggen.... :z

/edit:
[rml][ PMG](->[ LA]) marren snapt het niet[/rml]

Hoeft niet naar LA. Geen discussie waard, mail is voldoende.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Gewoon een mailtje naar Abbadon doen inderdaad..

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Stuur me een mail :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.