Toon posts:

[Win2k] Wallpaper verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een vaag probleem.

Als ik een plaatje zet als wallpaper, laat windows deze gewoon niet zien (een bmp file), echter als ik naar Taskmanager toega, laat hij het plaatje wel zien. Tisnet of hij die 2 dingen omdraaid (dus blauw achtergrondje normaal en bij taskmanager een wallpaper ipv blauw achtergrondje). Als ik boot zie ik ook heel even de wallpaper maar als ie bijna klaar is hoppa weg (op het punt waar hij normaalde wallpaper laad zeg maar).

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb wel een ATI kaart, dus misschien dat het daar aan kan liggen (drivers dus)>

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Active desktop aan of juist uit zetten?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:24
dat had ik ook, na het booten verscheen de achtergrond even en was daarna weer verdwenen (ook ATI). Echter na het opnieuw instellen van de achtergrond was het probleem verdwenen.

Verwijderd

Topicstarter
met active desktop aan is het weg ja, maar dat wil ik juist niet, kwaliteit van het plaatje wordt dan minder en ik heb wat tegenactive desktop.

ik kan zoveel instellen als ik wil, maar dat helpt geen biet (probleem heb ik al tijden trouwens, maar het begint me nu de keel uit te hangen :) )

Verwijderd

Verwijder de internet explorer walpaper.bmp is uit je profiel ... en zet het plaatje dan in /web/wallpapers dan kan je hem netjes selecteren ...!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal eens proberen

Verwijderd

Topicstarter
helpt niet.

Verwijderd

Topicstarter
en om onverklaarbare redenen is ie weer terug, maar waarom :)
en hoe?? :)
Pagina: 1