Hoi,zo'n drie maanden geleden Gamecompu in elkaar gezet met 5.1 Speakerset (creative 510).
Hier specs compu: Asus mobo P4t533-c
512 MB geheugen
Maxtor Hardeschijf 80 Gb.
Intel 2.4 Mhz.
Creative Audigy geluidskaart.
Asus 4600 deluxe videokaart
Enermax 350 watt powersupply.
Heb mijn bios gelijk naar ver. 1004c geflashed want geheugen herkenning brak.
Daarna liep alles perfect.
Ok hier nu het probleem: na een week of drie begon het geluid te kraken op het moment dat mijn volumepot over de helft kwam met name in de bassen,toe gegeven de boel staat dan behoorlijk hard. Het kraakte dus in alle speakers!
Heb de Audigy drivers gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd (de Compac vers.)
Toe brak de pleuris uit en heb Format alles gedaan en van voorafaan begonnen en wat wil nu?
Krakende speakers! Halverwege volpot stand.
Heb nu werkelijk alles geprobeerd wat in dit forum stond, niets helpt.
Misschien een maandag ochtend produkt? Een sateliet heeft het begeven en ik kreeg gelijk een andere en surprise die kraakt ook dus aan mijn speakers ligt het niet.
Kan het de versterker zijn? Iemand ook zo'n ervaring.Heb het bij Mycom gekocht die speakerset en die lui zijn ok.
Groeten.
Hier specs compu: Asus mobo P4t533-c
512 MB geheugen
Maxtor Hardeschijf 80 Gb.
Intel 2.4 Mhz.
Creative Audigy geluidskaart.
Asus 4600 deluxe videokaart
Enermax 350 watt powersupply.
Heb mijn bios gelijk naar ver. 1004c geflashed want geheugen herkenning brak.
Daarna liep alles perfect.
Ok hier nu het probleem: na een week of drie begon het geluid te kraken op het moment dat mijn volumepot over de helft kwam met name in de bassen,toe gegeven de boel staat dan behoorlijk hard. Het kraakte dus in alle speakers!
Heb de Audigy drivers gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd (de Compac vers.)
Toe brak de pleuris uit en heb Format alles gedaan en van voorafaan begonnen en wat wil nu?
Krakende speakers! Halverwege volpot stand.
Heb nu werkelijk alles geprobeerd wat in dit forum stond, niets helpt.
Misschien een maandag ochtend produkt? Een sateliet heeft het begeven en ik kreeg gelijk een andere en surprise die kraakt ook dus aan mijn speakers ligt het niet.
Kan het de versterker zijn? Iemand ook zo'n ervaring.Heb het bij Mycom gekocht die speakerset en die lui zijn ok.
Groeten.