Ik zit met een redelijk groot probleem. Wij hebben hier een win2k server voor een bedrijf en dat deed het allemaal prima totdat mijn baas er aan ging zitten rommelen. Hij weet niet heel veel van win2k af dus hij deed maar wat. Hij had dus van dat bedrijf gehoord dat deze zwervende profielen wilde hebben voor het netwerk. Ik heb hem dit even uitgelegd hoe dit moest met kopieren naar... en dan de gebruikersnaam. Hij heeft dit dus geprobeerd met de eerste en vergeet dus meteen een gebeuikersnaam mee te geven. Nu issie dus ook nog eens zo stom geweest om dan gelijk maar die hele directory Documents and Settings leeg te gooien dus ik ben nu ook de leuke administrator profiel kwijt en kan ook niet meer in het systeembeheer menu komen. Is er nu een manier om dit profiel nog te herstellen of opnieuw aan te maken????
Ik hoop wat van jullie te horen aangezien ik er niet meer uit kwam en de search nix kon vinden.
Ik hoop wat van jullie te horen aangezien ik er niet meer uit kwam en de search nix kon vinden.