Ik heb Sql Server 2000 eveluatie versie
Ik heb een simpele webservice die connect naar een database echter krijg ik eerdere keer een error bij SqlConnection.Open();
Ik krijg deze Error
Server Error in '/DatabaseTestWebservice' Application.
--------------------------------------------------------------------------------
Login failed for user 'ORANGESPOT\ASPNET'.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.Data.SqlClient.SqlException: Login failed for user
Ik heb op msdn gekeken en daar maken ze op dezelfde wijze een connectie zoals ik doe vanuit de Server Explorer je gewenste database/table en in de form slepen.
is iemand bekent met dit probleem??
[edit]
Precies hetzelfde werkt wel in in een normale App
en trouwens gebruik C# als .net taal
Ik heb een simpele webservice die connect naar een database echter krijg ik eerdere keer een error bij SqlConnection.Open();
Ik krijg deze Error
Server Error in '/DatabaseTestWebservice' Application.
--------------------------------------------------------------------------------
Login failed for user 'ORANGESPOT\ASPNET'.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.Data.SqlClient.SqlException: Login failed for user
Ik heb op msdn gekeken en daar maken ze op dezelfde wijze een connectie zoals ik doe vanuit de Server Explorer je gewenste database/table en in de form slepen.
is iemand bekent met dit probleem??
[edit]
Precies hetzelfde werkt wel in in een normale App
en trouwens gebruik C# als .net taal