Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe berkenen...!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een box maken voor mijn system (bass box) ik heb er ooit al is een gemaakt gewoon uit hobby maar nu wil ik het goed doen..

wie kan mijn vertellen hoe ik op specs van de speaker de juiste inhoud (whatever) kan berekenen voor de behuizing van die speaker?????

idee is ik heb er ooid een gemaakt van een dikke Riool buis.. van 1meter en 25cm dia.. moet zeggen met de speaker die erin zat kwam er destijds goed geluid uit...

wie kan me helpen??!!!!

• Verdicampo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:40
Zou de inhoud veel uitmaken? je moet toch ook een 'luchtuitlaat' ofzo hebben? of zeg ik nu iets doms...

Verwijderd

Ànders doe je ff een duidelijke topictitel :S

en anders zoek je ff op wat sites van geluidsproducenten, sony, bose, jbl, jamo ?

Daar zoek je ff specs van subwoofers, en pas daar de afmetingen op aan, en eventueel jat je ff een bouwtekening, is vast wel ergens te vinden, of een transparante tekening...

Bouwse :7

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10 23:23

Fireman

We talk about luxury problems

Check dit draadje even kom je een heel eind mee. [rml][ SUB] Voortgang bouw Peerless XLS 10[/rml]

Maar hoort dit niet in avh

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Dit hoort eigenlijk inderdaad in AVH.. Maar er zijn daar redelijk veel topics over te vinden..

Even een tipje: [search=lspcad]

succes :)

Dit topic is gesloten.