discussie over iiyama monitoren, jullie mening

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 11:40

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

ik was pas met een vriend een discussie aan het voeren, en hij is verkoper van monitoren

het gesprek kwam opgang omdat ik over half jaar een lcd/tft scherm wil kopen

nu zei ik : ik ga dan waarschijnlijk voor de iiyama... hoezo? nou zeer goede reviews over gelezen + dat ik nu al 4 jaar lang een zeer goede 21'' iiyama thuis heb staan waar ik zeer tevreden over ben...

nu zei hij dat iiyama niet ehct een a-merk is, en het alleen in Nederland goed doet en niet in het buitenland en dat je voor dat geld beter een ander merk kunt kopen: nec/ pphilips ofzo zei hij toen...

maar ja, ik lees van reviews en ben ik dus niet met hem eens... + iiyama vind ik persoonlijk gewoon goed

jullie mening?

Verwijderd

Persoonlijk vind ik het ook gewoon een goed merk. ik heb thuis een 19" staan en nog nooit problemen mee gehad ;)

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ik heb hier nu een 17" Iiyama staan (Jah, de 404 - Page Not Found :D ) Draait op 1024x768@100Hz, bevalt wel maar ik kan niet wachten tot ik mijn 19" LGE weer terug heb, is toch wel lekkerder maar deze is wel goed scherp enzo, hij trekt alleen wat met de linker en rechter benedenhoek, verder, ach hij volstaat prima, alleen hij is een beetje klein ;)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:38

Klippy

Still Game

Op zich wel aardig, maar ik vind 't zelf ook raar dat 't hier zo goed verkoopt, zo bijzonder is 't namelijk niet.

Voor TFT ben ik er niet zo over te spreken, heb er een paar bekeken en vielen beetje tegen. Hoewel er nu een aantal goede zijn trouwens, maar heb toen toch maar Samsung gekocht.

Eigenlijk maakt 't niet veel uit welk merk 't is, ieder merk heeft wel mindere en betere modellen.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 11:40

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
ja klopt... maar hun verkochten het niet eens....??? echt raar

maar heeft iemand ook een lcd/tft iiyama staan? ben ik wel benieuwd naar... want op tomshardware zag ik toch wel goede reviews van de 17'' iiyama... vooral aanbevolen voor te gamen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.