Toon posts:

Geen cd rom!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vaag probleem.
Als ik in dos zit met een opstart diskette kan ik mijn cd rom gewooon gebruiken maa als ik de coputer opstart en in windows xp pro zit dan zit die hem wel,kan hem openen en derg.

Maar als ik er een cd in doe dan gebeurt er niks,als ik op het icoontje click dan zegt die doe er een schijf in maar die zit erin.

specs comp zie onderaan.

iemand een idee?suggestie??

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Geef eerst maar eens aan om wat voor CDROM-speler het gaat en hoe hete hele zaakje op je controllers hangt. Dit lijkt me, hoe gek het ook klinkt een driverkwestie

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 08:20:
Ik heb een vaag probleem.
Als ik in dos zit met een opstart diskette kan ik mijn cd rom gewooon gebruiken maa als ik de coputer opstart en in windows xp pro zit dan zit die hem wel,kan hem openen en derg.

Maar als ik er een cd in doe dan gebeurt er niks,als ik op het icoontje click dan zegt die doe er een schijf in maar die zit erin.

iemand een idee?suggestie??
• zou je de volgende keer voordat je post eerst je tekst wilen doorlezen en desnoods de tekst door de Word spellingcontrole halen? Het is niet echt leesbaar zo...
• welk merk/type cd-rom speler praten we hier over?
• heb je al XP-drivers gezocht voor de cd-rom speler
specs comp zie onderaan.
Niet iedereen heeft de sig's zichtbaar staan, gelieve de volgende keer de spec's gewoon vermelden in je topic...
Antec SX1030 Black Case, ASUS A7V333 Mobo, Samsung PC2700 Cas 2, XP1800+, Leadtek GF4 Ti 4200 64MB, HD WD20 Gig 7200 Rpm

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie de OM FAQ: Mijn brander werkt niet goed onder Windows XP. Ook al gaat het hier om een CDROM speler, daar zitten zeker wel enkele nuttige tips tussen :)

Dit topic is gesloten.