Toon posts:

Mustek DVD Speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een interessante aanbieding gezien van een Mustek Dvd speler het type V600-RZ. Dit merk is mij geheel onbekend, daarom wil ik graag weten of dit een goede dvd speler is, of 1 die binnen een aanzienlijk termijn weggegooid kan worden.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Al met google naar reviews gezocht? En ook al komt een merk als beste uit de test, maandagmorgen produkten zijn niet uitgesloten. Een goed testresultaat is geen garantie voor lange levensduur.

Je praat over een interessante aanbieding, hoeveel dan? Zit er garantie op? Is hij tweede hands? Wat wordt er allemaal bijgeleverd?

Afbeeldingslocatie: http://www.mustek-europe.com/eng_/img/produkte/dvd600rz.jpg

• Product Type DVD Player
• Disc Format DVD , CD , CD-R , CD-RW
• Videosystem PAL / NTSC
• Decompression MPEG-2 , MPEG-1
• Audiosystem 5.1 Channel Digital
• 5.1 Channel Analog
• Radio Receiver FM/AM RDS Tuner
• Output port Cinch and SCART
• Dimensions 430 x 340 x 68 mm (L x W x H)
• Weight 4 kg

Heb je al gekeken wat technisch vergelijkbare DVD spelers kosten?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Er zit 2 jaar garantie op en inclusief een surround set van 120 watt ( 1 subwoofer, en 5 kleine boxen ) kost ie 222 EUR

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 08:12:
Er zit 2 jaar garantie op en inclusief een surround set van 120 watt ( 1 subwoofer, en 5 kleine boxen ) kost ie 222 EUR
Bij Conrad? Ik d8 nl. iets vergelijksbaars gezien te hebben in de nieuwe Conrad gids :)

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat klopt, conrad geeft er 2 jaar garantie op en brengt ook geen verzendkosten in rekening vanaf 175 EUR. Ik wil dus weten of dit een goeie koop is qua merk/kwaliteit.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

De V300, V520 en V560 komen overal goed uit de tests vanwege de vele features en de compatibility met allerlei formaten en beveiligingen. Tevens is men zeer lovend over de MP3 mogelijkheid. De prijs/kwaliteit verhouding schijnt super te zijn :)

webOS all the way!

• Nocturno
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-03 21:05
Een lijst van wat ie kan met wat commentaar erbij : http://www.vcdhelp.com/dv...bmit=Search&Search=Search

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2025
ik heb zelf ook zo'n mustek, en een paar van mijn klanten en vrienden ook. Is een goed apparaat. ooit 1 met een storing gehad, maar gewoon omgeruilt!
Speelt DVD's perfect, net als svcd en audio/mp3 cd :)

- hardware always changes.. -

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-03 07:40

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

yup, heb er ook een, bij de conrad besteld...
doet gewoon wat ie moet doen...

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Helaas dat de quality van de subwooferset ongelofelijk slecht is... ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 09:12:
Helaas dat de quality van de subwooferset ongelofelijk slecht is... ;)
Je spreekt uit ervaring?

Ik ben nl. van plan er een te bestellen, maar ik ben erg benieuwd naar de geluidskwaliteit van deze set. Kan iemand me daar iets over zeggen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 09:48:
[...]

Je spreekt uit ervaring?

Ik ben nl. van plan er een te bestellen, maar ik ben erg benieuwd naar de geluidskwaliteit van deze set. Kan iemand me daar iets over zeggen?
Ik spreek uit kennis van speakers...

Ik heb echt verscheidene setjes van die specificaties beluistert, helaas zonder goed nieuws.

Dit is een passieve subwoofer, das 1 tegenvaller.
Het wattage ligt laag, waardoor een (naar mijn ervaring) erg vervormd geluid optreed bij hoger volume.
Verder hebben de rest van de speakers evenzo een laag wattage.

(helaas heb ik geen mogelijkheid om de speakers van binnen te zien / uit te proberen / of verdere specs door te nemen. Anders had ik een iets uitgebreidere mening kunnen formuleren)

Mijn mening:
Ze zullen niet onderdoen voor de sets die nu tegen een 300 a 400 euro worden aangeboden maar verwacht aub geen mooi geluid.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat je onder slecht verstaat, maar het kan zijn dat wat voor jou slecht is voor iemand anders normaal is. Maar in ieder geval is deze denk ik veel beter dan de samsung dvd-511 die ik nu heb. Slechter kan gewoon niet. Koop dus nooit een samsung. Ik heb dat ding ander half jaar en krijg nu tijdens het afspelen een vervelend "sis-geluid" Ik heb samsung gebeld en ze zeiden dat er iets interns kapot aan het gaan is.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 00:11

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 10:18:
Ik weet niet wat je onder slecht verstaat, maar het kan zijn dat wat voor jou slecht is voor iemand anders normaal is. Maar in ieder geval is deze denk ik veel beter dan de samsung dvd-511 die ik nu heb. Slechter kan gewoon niet. Koop dus nooit een samsung. Ik heb dat ding ander half jaar en krijg nu tijdens het afspelen een vervelend "sis-geluid" Ik heb samsung gebeld en ze zeiden dat er iets interns kapot aan het gaan is.
Dit slaat ook nergens op....
Ik heb een 711 en die doet het al ruim een jaar prima echt perfect beeld en geluid!

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb je tot nu toe geluk gehad. Ook de klantenservice van samsung is klote. Ik koop in ieder geval nooit meer samsung producten.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48

greatgonzo

schit-te-rend!

ik heb hem ook zien staan bij de conrad, nu is tie €229

aangezien de laatste reactie van dit topic van vorig jaar is, ben ik wel benieuwd naar de ervaringen die bezitters er tot nu toe mee hebben

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Overlaatst was er in de Carrefour ( België ) ook een mustek dvd speler te koop ( zonder setje bij ) ... mijn vader heeft die gekocht voor 99 € ... ben dan maar eens gaan zien met het gedacht "kan toch niks zijn" .. en ik was aangenaam verrast , voor 99 € heb je een mooie dvdspeler .. heb er mp3cd en gewone cd in gegooid en werkte perfect.. beeld/geluid kwaliteit was ook a-ok

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

zow, maar die prijs zul je hier in nederland wel niet vinden of wel?

btw, is hun site http://www.carrefour.com, en is die winkel net zoals de makro hier?

[ Voor 43% gewijzigd door greatgonzo op 06-03-2003 20:37 ]

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Wij hebben hier ook de Makro hoor ;) Carrefour is een supermarkt meer , met aan de zijkant een audiovideohoekje .. zo een promoties moeten ook in NL te vinden zijn ..

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-03 09:57
nou...@ T....ik merk niks van een VERVORMD geluid van de subwoofer @ hoger volume.....hij is gewoon niet super.....doet eigenlijk niet veel..maar vervormen zeker niet...

ik heb dus dit setje thuis....wel aardig..slikt ook alles wat ik hem maar geef...ding is wel traaaaag.....druk je je op open lade.....duurt het 10 sec ofzo voordat ie open gaat..mja..voor het geld dat ik um gekocht heb bevalt ie zeeeeer goed..misschien alleen opzoek naar andere boxjes.....vind dat het geluid niet echt hard kan...wel mooi geluid..mja ben niet zo'n audiofiel....

ehhhh..HOI

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

jammer dat ik hem nog nergens zo goedkoop heb gezien als daar in Belgie (hij is trouwens al uit de aanbieding daar), en search via de pricewatch is bijna net zo duur als conrad

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

weet iemand toevallig of ze deze ook verkopen bij de media markt?
Pagina: 1