• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er is een tooltje in Belgie ontwikkelt waarmee je smsjes kunt versturen naar elk nummer op de werled. Aldus de makers van dit tooltje.
Volgens de Belgische gebruikers is het echt geweldig. Ik wilde vragen of er ook Nederlandse gebruikers zijn en zo ja, hoe hebben jullie het ingesteld dat het werkt via de Nederlandse providers?

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 11:59

Pogostokje

* twiet *

Ze doen een beetje onduidelijk op de website.
Ik vrees echter dat het weer zo'n tool is die gebruik maakt van 'gratis' websites. Het gevolg is vaak dat zo'n website door overweldigend gebruik moet stoppen omdat ze de rekeningen niet kunnen betalen (SMS versturen kost gewoon geld, wie het ook moet betalen).
Ik kan het mis hebben hoor.... maar gezien het feit dat ze op de website hier geen uitleg over geven ...

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:10

DoctorV64

Cosmopoliet

Wat ik van die site lees is, dat je makkelijk andere SMS-nummers kan toevoegen. Het zal dan om de SMSC (c staat voor centre) nummers gaan van andere (buitenlandse) telecomproviders. Je kan ook proberen om de SMSC nummers in je mobieltje te zetten en te proberen of dat werkt (bij mij nog niet althans).

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 11:59

Pogostokje

* twiet *

Waarom zou je die andere SMSC nummers in je mobieltje willen zetten?
Netwerken rekenen je af op het versturen van SMS, niet op het gebruik van hun eigen SMSC. Die truuk werkt al jaren niet meer. :)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 14:20

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Pogostokje schreef op 23 september 2002 @ 06:29:
Ze doen een beetje onduidelijk op de website.
Ik vrees echter dat het weer zo'n tool is die gebruik maakt van 'gratis' websites. Het gevolg is vaak dat zo'n website door overweldigend gebruik moet stoppen omdat ze de rekeningen niet kunnen betalen (SMS versturen kost gewoon geld, wie het ook moet betalen).
Ik kan het mis hebben hoor.... maar gezien het feit dat ze op de website hier geen uitleg over geven ...
Ze maken idd gebruik van gratis sms via websites, maar hier gaat het wel om respectievelijk via de site van de provider zelf (www.proximus.be) of via een van de zusterbedrijven (www.planetinternet.be voor Base). Mobistar heeft niet zo'n dienst en kan ook niet bereikt worden. Die zullen dus niet snel verdwijnen. Het enige wat dit progje doet is telkens je cookie trashen.

[ Voor 0% gewijzigd door The Bad Seed op 23-09-2002 21:35 . Reden: aanvulling + typo's ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 14:39
dat er sites aan failliet gaan hoeft neit,
als je als abbo SMS-Gateway heb kun je voor een vast bedrag per maand, zoveel SMSjes versturen als je wilt
[is voor bedrijven, erg duur ook]

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:22
Ja idd de site's zullen er niet falliet aan gaan, omdat het enkel een andere interface biedt. De reclame wordt wel gewoon meegezonden op het eind. (En de helft komt niet aan, maar dat is ook wel te verwachten.)

De site loopt natuurlijk wel de inkomsten mis van de bezoekers die ze anders hebben op hun site.
Pagina: 1