Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Ipaq 3870 (Bluetooth) en een Nec N21i. Ik wil met die Ipaq online met een gsm, en die Nec is ook daar waardeloos voor (voor zover ik weet)...
Ik heb geen ervaring met dit soort geintjes, maar ik neem aan dat een GPRS toestel met infrarood of bluetooth prima werkt met deze ipaq. Is dat echt zo, en welke gsm's worden hier veel voor gebruikt?

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:22

C@SP

Biertje ??

Ik weet niet of je NEC bluetooth heeft, maar met infrarood gaat het ook perfect. Je zit dan alleen met het probleem dat je foon dichtbij je iPAQ moet liggen.

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik gebruik de T68i hiervoor en dat werkt inderdaad perfect. Je kunt in principe iedere telefoon met Bluetooth of IR hiervoor gebruiken. Het enige verschil zal zijn dat je bij de ene telefoon meer mogelijkheden hebt over Bluetooth dan bij de ander. De Nokia 6310(i) heeft bijv. wat beperkingen dacht ik.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

zie ook www.pocketpc-club.nl voor meer info.

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Nee, in de Nec21i zit geen mogelijkheid voor datatransfer naar andere telefoons doormiddel van bijvoorbeeld infrarood of bluetooth. Het *schijnt* dat er een datakabel voor de N21i op de markt is, welke al gesignaleerd is in Duitsland. Of dit wel het gewenste effect geeft is mij ook niet duidelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dat toch een achterlijk apparaat die NEC. 's ff kijken hoe dat zit met die datakabel! Tnx voor de info.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:48
ErectionJackson schreef op 23 september 2002 @ 11:35:
Ik gebruik de T68i hiervoor en dat werkt inderdaad perfect. Je kunt in principe iedere telefoon met Bluetooth of IR hiervoor gebruiken. Het enige verschil zal zijn dat je bij de ene telefoon meer mogelijkheden hebt over Bluetooth dan bij de ander. De Nokia 6310(i) heeft bijv. wat beperkingen dacht ik.
Dat de Noklia beperkingen heeft is onzin, wat je met de T68i kan kan je emt de Nokia 6310i ook! (En omgekeerd)

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

jjbstolk schreef op 25 september 2002 @ 14:22:
[...]

Dat de Noklia beperkingen heeft is onzin, wat je met de T68i kan kan je emt de Nokia 6310i ook! (En omgekeerd)
idd, heb zelf de 6310i en een maat van mij de T68i, met beide telefoons zijn de zelfde dingen mogelijk.
Bluetooth werkt hier echt perfect!
Beetje in de trein zitten chatten en/of internetten
tijdens saaie colleges je email afwerken, enz. heerlijk.
Pagina: 1