[XP] Copy in herstel console

Pagina: 1
Acties:

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik zit een beetje te pielen met de command line based herstel console van xp prof.

ik wil graag met het commando 'copy' een map kopieren naar een andere partitie. alleen copy ondersteunt dus blijkbaar niet het kopieren van mappen. (zo'n bericht krijg ik iig)

ik heb xcopy al naar c:\ gekopierd en van c:\ xcopy geprobeerd te draaien, maar dit gaat dus niet werken. de herstel console ondersteunt alleen zijn eigen ingebakken commando's.

kun je op de een of andere manier commando's toevoegen, met meer funtionaliteit dan 'copy' ? of moet ik me gewoon niet al te veel voorstellen van die hele herstel console?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

scopy

Lamaar, recovery console... die is wat beperkter, maar je moet uiteraard wel de juiste parameters meegeven.

er staat ergens in de laatste 24 uur een dos copy draadje in NOS kijk daar eens...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
scopy ben ik niet tegengekomen in het lijstje commando's ..

volgens de help van 'copy' in de herstele console kun je geen parameters meegeven.

de console is helaas weer heel wat anders dan dos. je gebruikt bijvoorbeeld mkdir i.p.v. md, etc.