Forget your fears...
...and want to know more...
zelf niet gehad neen, maar is misschien best om ICS er eens af te zwieren, en volledig opnieuw te installeren (ICS dan eh)
/Edit
Sorry, was nog bezig met de ICS van 98 en ME. (Die moest je bij /software nog installe...)
Voor XP zou ik het echt niet weten hoor
Misschien toch checken of je netwerk wel volledig is ofzo...(clients, protocol, adapter, u know)
/Edit
Sorry, was nog bezig met de ICS van 98 en ME. (Die moest je bij /software nog installe...)
Voor XP zou ik het echt niet weten hoor
Misschien toch checken of je netwerk wel volledig is ofzo...(clients, protocol, adapter, u know)
[ Voor 0% gewijzigd door Flippy|IA op 23-09-2002 00:37 . Reden: typo's ]
ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case
Ja, is volledig. LAN heeft alles, de VPN voor XS4all alleen TCP/IP...
Forget your fears...
Google gezocht op "ICS installeren" leverde deze link http://users.pandora.be/thoke/netwerken_faq.htm daarnaast de onvolprezen link van NT (GoT Netwerken)
Hoe deel ik Internet ?
suc6
suc6
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ik ben geen n00b, ik heb het al eens aan de praat gehad. Na een LANparty kreeg ik deze melding toen ik alles terug wilde zetten.Riemer Reinalda schreef op 23 september 2002 @ 00:39:
Google gezocht op "ICS installeren" leverde deze link http://users.pandora.be/thoke/netwerken_faq.htm daarnaast de onvolprezen link van NT (GoT Netwerken)Hoe deel ik Internet ?
suc6
De foutmelding treed op na het aanvinken van ICS en het klikken op "OK". En dat staat niet in die FAQ's die jij noemt.
Maar het is enigzins overbodig geworden... Toch maar een freesco routertje eraan geplakt nu.
Forget your fears...
Excuse me people, voor het oprakelen van dit super ouwe topic, maar in de search vond ik een 100% score op mijn zoekwoorden. Bovendien heb ik exact hetzelfde probleem als de TS. Maar is het voor mij ff geen optie om een router te kopen.
• Windows XP Prof
• het IP van het van internet te voorziene netwerk kaartje handmatig ingesteld op 192.168.0.1
• Windows XP Prof
• het IP van het van internet te voorziene netwerk kaartje handmatig ingesteld op 192.168.0.1
Geen routertje gekocht, maar een oude 486 met 2 netwerkkaarten voorzien en daar www.freesco.org opgegooid...
Forget your fears...
Wederom voor mij geen oplossing.Aetje schreef op 24 februari 2004 @ 05:26:
Geen routertje gekocht, maar een oude 486 met 2 netwerkkaarten voorzien en daar www.freesco.org opgegooid...
Gelukkig heb ik wel uitgevonden dat ik te veel met services heb zitten spelen. Toendertijd had ik er geen last van, maar bij het inschakelen van ICS dus wel.
The right answer: (for me)
Vriend Google ga mij een wazig antwoord: http://www.chicagotech.net/Q&A.htm. Daar is iets te vinden met DHCP. Omdat ik in het verleden wilde voorkomen dat andere computers of deze computers met DHCP begonnen te spelen & te ruziën binnen het netwerk, heb ik deze op alle computers uitgeschakeld. Maar het opnieuw inschakelen daarvan in "Services" ga mij deze foutmelding niet meer
En ja, ik typ dit berichtje nu op de computer die via die andere computer op het internet zit.
Hmz, handig. Thx for de (nogal late
) oplossing
Forget your fears...
hehehe, cool dat je hem nog leest
ps, werkt het ook bij jouw of heb je het (nog) niet uitgeprobeerd?
Pagina: 1