Probeer eens met tenten als:
* Intergraph
* Silicon Graphics
* Evans and Sutherland
Voor welke applicatie(s) zoek je speciefieke videokaarten ?
* Intergraph
* Silicon Graphics
* Evans and Sutherland
Voor welke applicatie(s) zoek je speciefieke videokaarten ?
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
3dfx is ook van plan een opvolger van de v5 6000 te maken die zal 8 vsa-100 chips gaan hebben. deze is uiteraard niet voor de consumermarkt maar voor professioneel gebruik
vooral voor 3dsMAX, Rhinoceros, Autocad/ Solidworks en dat soort sh*t.
maar zoveel pieken heb ik niet, dus een quadro of een wildcat zit er niet in.
Een goedkopere 3dlabs kaart lijkt me wel wat...
Maar ja, cheap en professional gaat niet samen he...
maar zoveel pieken heb ik niet, dus een quadro of een wildcat zit er niet in.
Een goedkopere 3dlabs kaart lijkt me wel wat...
Maar ja, cheap en professional gaat niet samen he...
Diamond FireGL
oeps, die hed je al.
Volgens mij is dat ding nog langzamer dan een Geforce
oeps, die hed je al.
Volgens mij is dat ding nog langzamer dan een Geforce
Verwijderd
Volgens mij heb jij meer aan highend3d.com Ik heb die site pas via via gevonden en deze site blijkt ook nuttige hardware info te bieden voor 3d freaks.
Zelf heb ik een TNT op de detonator 3 draaien en maya en max lopen best aardig, mapping klopt ook aardig.
Volgens mij kun je als je met haast iets wil kopen het best een geforce kopen ivm driver support voor max, maya, etc.
Als je nog even kunt wachten zou ik voor de radeon 32 of 64mb gaan -> driverenginering van ATI is nl. druk bezig om drivers beter geschikt te krijgen voor Maya....Kinetix 3D studio MAX 3.0 schijnt al goed te draaien met de nieuwste ATI drivers
Zelf heb ik een TNT op de detonator 3 draaien en maya en max lopen best aardig, mapping klopt ook aardig.
Volgens mij kun je als je met haast iets wil kopen het best een geforce kopen ivm driver support voor max, maya, etc.
Als je nog even kunt wachten zou ik voor de radeon 32 of 64mb gaan -> driverenginering van ATI is nl. druk bezig om drivers beter geschikt te krijgen voor Maya....Kinetix 3D studio MAX 3.0 schijnt al goed te draaien met de nieuwste ATI drivers
Pagina: 1