"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
-
Verwijderd
Als Nokia nou een product op de markt had gebracht met het uiterlijk van de 7650 en de features van de 3650, dan was het perfect geweest...
Om een of andere reden is er bij Nokia telefoons altijd net weer iets (of iets dat ontbreekt), waardoor je dan weer zegt: jammer.
Wat dat met MMC betreft: er kunnen tenminste geheugenkaartjes in. Alleen is het wel jammer dat er niet ook meteen Secure Digital kaartjes worden ondersteund, aangezien de SD-interface ook MMC-kaartjes kan lezen.
Zucht... De eeuwige zoektocht naar the perfect phone...
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2002 00:29 . Reden: spelfout ]
ERICSSON P800
-
Verwijderd
Tja... Als ik de plaatje zie, dan komt die bij mij zo over als een "goedkoop plastic ding". En bovendien heeft dat ding een klepje.
Ik heb het absoluut niet op telefoons met klepjes. Ik vind het niet mooi en bovendien kunnen die makkelijk stuk.
Hetgeen overigens niet wegneemt dat Ericsson de laatste tijd goed aan de weg timmert: de (Sony-)Ericsson T68i is absoluut om te
Misschien is dat dan maar beter: een T68i en dan later eventueel nog wel een PDA die daarmee via bluetooth of zo samenwerkt.
Dan heb je ook weer meer keuze in PDA's en telefoons.
... En toch blijft het jammer van die 7650. Het is al best wel een leuke gadget... Als ze hem nou triband hadden gemaakt en er een secure digital interface in hadden gebouwd, dan was ie perfect geweest.
Nou ja... "Als", "als"...
Zucht... Ik weet nou nog steeds niet welke nieuwe telefoon het gaat worden...
Verwijderd
Het toetsenbord van de valt erg mee. In het begin is het even zoeken maar daarna weet je niet anders meer.
Ja ik weet dat de nokia 3650 nog niet te krijgen is maar ik heb er al een.
Deze heb ik namelijk gewonnen met NokiaGame en de winnaars zouden de telefoon als in bezit krijgen voordat deze op de markt zou komen.
adekok, je hoeft echt niet alle topics te kicken waarin het toevallig over de 3650 gaat.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()