Nokia 3650 met digitale videocamera (4MB)????

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 20:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nokia brengt de nieuwe 3650 uit met 4MB intern geheugen.
oftewel hoogstens 1 min. opname cappaciteit
maar, wel uitbreidbaar met MMC (meeste kutte geheugenkaatje)
Oftewel, Nokia is weer lekker KUT bezig

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

so..?

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
so wat?

-

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-03 07:17
Ja..je zegt nogal weinig...

Verwijderd

En weet je wat nou net zo jammer is?

Als Nokia nou een product op de markt had gebracht met het uiterlijk van de 7650 en de features van de 3650, dan was het perfect geweest... |:(

Om een of andere reden is er bij Nokia telefoons altijd net weer iets (of iets dat ontbreekt), waardoor je dan weer zegt: jammer. :(

Wat dat met MMC betreft: er kunnen tenminste geheugenkaartjes in. Alleen is het wel jammer dat er niet ook meteen Secure Digital kaartjes worden ondersteund, aangezien de SD-interface ook MMC-kaartjes kan lezen.

Zucht... De eeuwige zoektocht naar the perfect phone... :/

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2002 00:29 . Reden: spelfout ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
die is snel gevonden!!!:

ERICSSON P800

-

Verwijderd

ginz2002 schreef op 23 september 2002 @ 00:32:
die is snel gevonden!!!:

ERICSSON P800
Tja... Als ik de plaatje zie, dan komt die bij mij zo over als een "goedkoop plastic ding". En bovendien heeft dat ding een klepje.

Ik heb het absoluut niet op telefoons met klepjes. Ik vind het niet mooi en bovendien kunnen die makkelijk stuk. :(

Hetgeen overigens niet wegneemt dat Ericsson de laatste tijd goed aan de weg timmert: de (Sony-)Ericsson T68i is absoluut om te :9~. :)

Misschien is dat dan maar beter: een T68i en dan later eventueel nog wel een PDA die daarmee via bluetooth of zo samenwerkt.

Dan heb je ook weer meer keuze in PDA's en telefoons. :)

... En toch blijft het jammer van die 7650. Het is al best wel een leuke gadget... Als ze hem nou triband hadden gemaakt en er een secure digital interface in hadden gebouwd, dan was ie perfect geweest. :'(

Nou ja... "Als", "als"...

Zucht... Ik weet nou nog steeds niet welke nieuwe telefoon het gaat worden... :? (Die oude trouwe 6150 van me heeft zijn beste tijd nu namelijk wel gehad...)

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17
je kan het klepje van p800 weghalen (niet afbreken,hoor, maar vervangen voor een ander stukkie dat erbij zit)

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
wat betreft de 3650: ik vermoed dat het kleine geheugen, net als bij de 7650, gekozen is om je aan te sporen je filmpjes/foto's sneller te versturen. Voor de operators zijn dit natuurlijk ideale geld-opleverende-dataterminals. Die hebben er weinig belang bij dat jij je data in je pc'tje overpompt.

Verwijderd

Je hoeft hem toch niet te kopen :>

• Tanu
Inderdaad ;) En de optie het geheugen uit te breiden is niet verkeerd. Veel mensen zullen aan de 4 mb genoeg hebben, en hoeven dus niet bij te betalen voor extra geheugen wat ze nooit zullen gebruiken. Van de 7650 vind ik dit wél 'n misser.

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2025
Ik denk dat degenen die een 7650 gekocht hebben wel zullen balen als ze de 3650 gezien hadden. The 7650 had toch niet echt een pda functie dus het kleinere scherm van de 3650 is geen ramp.

• Tanu
Daar sluit ik me helemaal bij aan. 'Wet van de remmende voorsprong'. Alleen vraag ik me af, hoe het toetsenbordje van de 3650 in de praktijk bevalt..

Verwijderd

De nokia 3650 heeft 4 MB geheugen, deze is uit te breiden met een MMC geheugen kaart tot een Max. van 128 MB.

Het toetsenbord van de valt erg mee. In het begin is het even zoeken maar daarna weet je niet anders meer.

Ja ik weet dat de nokia 3650 nog niet te krijgen is maar ik heb er al een.
Deze heb ik namelijk gewonnen met NokiaGame en de winnaars zouden de telefoon als in bezit krijgen voordat deze op de markt zou komen.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

/oud.
adekok, je hoeft echt niet alle topics te kicken waarin het toevallig over de 3650 gaat.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.