ik had laatst een gesprek op IRC over mensen die 'minder aantrekkelijk' zijn en mensen die' populair', en volgens het grootste gedeelte van de bevolking 'aantrekkelijk' zijn.
Ik bedoel, de echte schoonheid zit binnenin. Volgens mij kijken de 'populaire' en 'aantrekkelijke' mensen alleen maar naar uiterlijk om eigen status, en niet voor liefde. De vraag is eigenlijk waarom:? iedereen word uiteindelijk onaantrekkelijk als je oud word. Is uiterlijk nou echt een argument voor liefde? zoals je zo vaak ziet/hoort?
ik vind dat het geen argument mag zijn, omdat het uiterlijk niks zegt over de persoon zelf.
ik vraag me nu af, WAAROM rekent de mens zo sterk af op uiterlijk en kan je pas echt iemand goed waarderen voor wie die is als beide minder aantrekkelijk zijn?[23:36:07] <@Luna_> but i can?t stand those comments they say when i?m going through our town ... it is to much and i?m not so heavy like the boys
[23:36:59] <@Fludizz> hey, ppl who judge on looks, will never be really happy in love
[23:37:27] <@Fludizz> the 'less attractive' ppl get true love and happiness eventually
[23:40:31] <@Luna_> they can?t find find their true love because most of them don?t love their body or their personality
[23:40:44] <@Luna_> and it is hard to go through life when you hate yourself...
[23:41:28] <@Fludizz> it's hard, but we'll end up happy, we'll find TRUE love
Ik bedoel, de echte schoonheid zit binnenin. Volgens mij kijken de 'populaire' en 'aantrekkelijke' mensen alleen maar naar uiterlijk om eigen status, en niet voor liefde. De vraag is eigenlijk waarom:? iedereen word uiteindelijk onaantrekkelijk als je oud word. Is uiterlijk nou echt een argument voor liefde? zoals je zo vaak ziet/hoort?
ik vind dat het geen argument mag zijn, omdat het uiterlijk niks zegt over de persoon zelf.