Het probleem is dat de FAT32 van een 150 gig schijf, verdeeld in twee logische stations van 100 en 50 gig, beschadigd is geraakt. Dit is voor beide logische stations het geval. Alle mappen zien er nu uit als gekke tekens, en zijn niet meer toegankelijk. Met verscheidende data recovery tools (via google gevonden) kan ik de data zien, maar om deze ook echt te recoveren, moet de data naar een andere fysieke gezet worden. Maw woorden, de gerecoverde files, mogen niet naar dezelfde 150 gig disk gerecovered worden.
Ik ben op zoek naar een tool die de FAT32's die op de 150 gig disk staan, gewoon kan herstellen, want theoretisch mogelijk moet zijn, als de recover tools de files ook gewoon kunnen vinden. Dit lijkt me de enige optie zonder dat ik nog eens 150 gig ruimte nodig heb om alles te recoveren...
Iemand met een slim idee, of die weet waar zo'n tool te vinden is die enkel de FAT update op de schijf ?
Ik ben op zoek naar een tool die de FAT32's die op de 150 gig disk staan, gewoon kan herstellen, want theoretisch mogelijk moet zijn, als de recover tools de files ook gewoon kunnen vinden. Dit lijkt me de enige optie zonder dat ik nog eens 150 gig ruimte nodig heb om alles te recoveren...
Iemand met een slim idee, of die weet waar zo'n tool te vinden is die enkel de FAT update op de schijf ?