DVD Speler, welke is goed???

Pagina: 1
Acties:

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Topicstarter
Wat is een goeie DVD Speler??

Ik ben op zoek naar een goeie DVD Speler, regio loos (waarbij je de regio moet kiezen, en niet dat de DVDSpeler het automatisch doet, ivm de nieuwe beveiliging...). Wie heeft een goeie suggestie, en is zo vriendelijk mij te helpen?

Ik heb gehoord dat de RAIT goed is, maar dat een Clone, welke veel van de RAIT heeft, goedkoper is, en zelfs nog beter (Met copy-protectie van DVD naar VHS (macrovision)). Ik weet alleen nog niet zeker of deze te Flashen is, en of deze dus automatisch of handmatig de regio code kan switchen. 745,- bij HomeShop (www.homeshop.fris.nl)

Verwijderd

dat is een raite die je bedoelt; en die is hetzelfde als een yamakawa.
die speler heb ik ook.. leuk ding acceptabele DVD playback; en MP3 afspelen !!
vooral goedkoop.
ik heb hem voor 650,- gekocht.
is upgradeable heeft een ab;
enigste nadeel waar ik tegenaan liep; is dat als de menu's ver uit elkaar zitten; (de tracks op de DVD) dan heeft hij daar soms moeite mee.

• Scorpion

Scorpion

Topicstarter
Euhw, ik bedoelde met de Clone van de RAIT de DiViDo. Of is dat dezelfde? Nee toch?

http://www.homeshop.fris.nl/info/divido.htm

Verwijderd

eeehhh... volgens mij is dit het zelfde apparaat als die yamakawa 713 met ac3 decoder
hij kan hetzelfde; en dat is meestal wel erg verd8..

de pootjes zijn hetzelfde; maar het frondje is een beetje anders; met betrekking op de knoppen; de displey is anders maar zit wel op dezelfde plek... ??

nouja.. dit zijn allemaal redelijke spelers; maar verwacht geen Pioneer Qualiteit uit deze apparaten...
speeld deze ook MP3 ??
zo nee zou ik toch voor de yamakawa gaan; die speelt ze zo van cd-rom af !!

• Scorpion

Scorpion

Topicstarter
Pioneer beter dan?? Zoja, wat is er dan precies beter??

En ja, deze kan MP3's zo van cd-rom afspelen

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik wil even opmerken dat de DiViDo absoluut niet gelijk is aan welke Yamakawa dan ook.
Wij verkopen beide modellen en tot op heden hebben wij alleen defecte Yamakawa's terug gekregen, nog niet één DiViDo.
Wij zijn namelijk zeer te spreken over de kwaliteit van deze macrovision- en regiovrije DVD/MP3-speler. Ik denk niet dat er voor dit geld een completere/betere speler verkrijgbaar is.

Verwijderd

scorpion: Pioneer is van matsushita; de uitvinders van DVD; die gasten maken zulke goede drives in die apparaten; er zijn bijna geen betere !

Gash: jij verkoopt die divido natuurlijk veel liever....
maar hij is dus intern 1 / 1
net als yamakawa / raite / kiss / tiyoko / enz. enz. dit is exact het zelfde moederbordje wat erinzit; alleen het frontje is anders....
ook de speler en decoder zijn exact dezelfde;
een maat van me heeft di divido...
hij zei ook dat ze anders waren; beiden open gemaakt; precies het zelfde; aansluitinkjes zitten aan de achterkant ook beetje anders...

• Gash
BATMAN:

Er zijn een aantal dingen niet echt waar: Pioneer is namelijk absoluut niet van Matsushita. Matsushita is namelijk het moederbedrijf van Technics en Panansonic.....
Daarnaast zijn de Yamakawa 713 en de DiViDo absoluut niet hetzelfde! De 713 heeft ten opzichte van de DiViDo zelfs als extra een AC-3 decoder onboard maar is bij lange na niet van dezelfde kwaliteit als de DiViDo. Ook de lezer is van een geheel andere fabrikant. Alles in zo'n beetje anders: het menu, de mogelijkheden etc. etc. kijk maar op www.dvdzone.nl.

• Gash
En het maakt mij echt niet uit welke DVD-speler ik verkoop. Ik zie alleen graag tevreden klanten, daarom raad ik de DiViDo aan en niet een Yamakawa.
Trouwens: de nieuwe DiViDo's spelen de Tarzan DVD perfect af, een Yamakawa speelt hem in z'n geheel niet af.
Ook de MP3-functie van de DiViDo is beter: dit is momenteel de beste stand-alone MP3-speler verkrijgbaar op de nederlandse markt: leest alle bitrates (ook variabele), er zit shuffle op en hij leest ID3-tags.

• Gash
pffff...ik heb nu al weer genoeg reclame gemaakt.......... ;) ;)

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:18
Toch nog ff een vraagje, wordt die DiViDo regiovrij en zonder macrovision verkocht?? Ik zit nl. al een maand te wachten tot mijn Yamakawa wordt uitgeleverd (leveringsproblemen) en als de DiViDo ook nog eens kant en klaar wordt afgeleverd is dat natuurlijk nog beter en kan ik die andere order cancellen (levertijd onbekend lekker is dat)

"Better ask questions before you shoot"

• Gash
De Yamakawa's zijn inderdaad lastig leverbaar. De DiViDo is heel eenvoudig via een verborgen menu macrovision- en regiovrij te maken. Op www.comtronics.nl staat bij Tips&Tricks hoe je in dat menu komt.
De DiViDo met de nieuwste firmware (speelt ook de Tarzan DVD zonder problemen af) is vanaf a.s. woensdag weer leverbaar.

• Chocovla
Ziet er goed uit, heb net ff het testverslag gelezen van DVD Zone, scheelt me weer een hoop gehannes in vergelijking met de Yamakawa (had voor mijn aankoop al 2 verschillende "loophole" firmwares gedowned maar was er niet erg happig op om een nieuw apparaat met van alles te bestoken)

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-03 09:08
Die Yamakawa word inderdaad ook onder de naam van een aantal andere merken verkocht. (indertijd bij Mediamarkt een SEG2000) Er zit zeker wel kwaliteitsverschil in deze en de Pioneer bijv. De Seg en waarschijnlijkm ook de Yamakawa wordt ontzettend heet ook als ie niet aan staat. Nu zeiden ze dat dat geen probleem is, maar electronica houd niet zo van hitte. Kwa beeld was het echt niet slecht, maar de kwalitiet is echt wel minder. Wat de drive betreft maakt dat niets uit. Er zat geloof ik een toshiba of hitachi dvd-rom in en die zijn wel goed, maar de rest er omheen had ik wat twijfels bij. Wat betreft de DiViVo geen idee, hij ziet er wel beter uit, maar verder ken ik hem niet. De revoy schijnt ook erg aardig te zijn

Hop,hop,hop!

• Chocovla
Nou Gash je mag je baas nu om commissie vragen :-) Heb vanmiddag even van alles op lopen zoeken en heb me bij Comtronics een speler besteld. Werd geen optie gegeven om de kleur te kiezen dus heb ik er maar een meeltje achteraan gestuurd.

Verwijderd

Heb zelf de PIONEER dvd A105s SUPER!! 16 dvd 40 cd-rom (volgens testen evensnel als 50 speed cd-rom)

350,-

• blinkymichiel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik heb deze ook!! Doet het echt super...

kan je deze ook regiovrij maken???

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Bij de mediamarkt(.com): Cyberhome AD-N 212 regiovrij : 399 piek
Hiteker BI-600E : regiovrij+mp3 488 piek

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Scorpion

Scorpion

Topicstarter
Die divido is het goedkoopste bij

http://www.homeshop.fris.nl (voor diegene die niet naar de pricewatch kijken ;)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 23:02 schreef blinkymichiel het volgende:
Ik heb deze ook!! Doet het echt super...

kan je deze ook regiovrij maken???[/quote]Yep. Ik heb 'm nu regio vrij. Moet je de bios van je dvd voor flashen. Ik heb de progjes nog.. interresse? Mail ff
Pagina: 1