Active Desktop - Hier is ie [Deel 4]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Die werkt hier niet hoor, en ik heb ook andere topics doorgespit, maar ik kan niet echt wat vinden. Ik heb een ieplugin geinstalleerd, maar dat helpt ook niks... wat moet ik doen?

EDIT:

Hebbes 8)7

<a href="javascript: void(null)" onClick="windootje=window.open('file:///c:\\WINDOWS\\notepad.exe.ad', '', '');windootje.close();">Notepad</a>

Dit is ff een voorbeeldje voor Notepad... (je hebt wel die ieplugin van RazorBlade nodig)

En zo heb ik t geïmplementeerd...

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.c.h.bos/tweakers/desk/15septemberklein.jpg

[ Voor 136% gewijzigd door jellywoods op 15-09-2003 18:31 ]

http://www.jellywoods.net

Verwijderd

Hier stond onzin.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Ik heb nog een paar vragen/probleempjes over m'n AD:

1) Kan ik de de trackers ook locken zodat ik de windows niet meer kan verslepen?

2) wanneer ik een link aan click uit mijn links.html window opend hij de desbetreffende map altijd in minitiatuurweergravë terwijl de map is ingesteld op details weergave...

3) De tijd van m'n tvgids.nl tracker (die grote) loopt een uur voor, is dit te veranderen? :?

Any help apreciated :)

[edit]

Punt 3 opgelost! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Animal_X op 29-09-2003 12:42 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
jellywoods schreef op 15 September 2003 @ 16:43:
Die werkt hier niet hoor, en ik heb ook andere topics doorgespit, maar ik kan niet echt wat vinden. Ik heb een ieplugin geinstalleerd, maar dat helpt ook niks... wat moet ik doen?

EDIT:

Hebbes 8)7

<a href="javascript: void(null)" onClick="windootje=window.open('file:///c:\\WINDOWS\\notepad.exe.ad', '', '');windootje.close();">Notepad</a>

Dit is ff een voorbeeldje voor Notepad... (je hebt wel die ieplugin van RazorBlade nodig)

En zo heb ik t geïmplementeerd...

[afbeelding]
en waar te vinden? :P (die ieplugin)

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
  • Laatst online: 08-09 23:18
Dimmu schreef op 28 September 2003 @ 20:13:
en waar te vinden? :P (die ieplugin)
Volgens mij heb je die niet nodig hoor... En ja, er is wel ergens een optie om je boxen te locken, volgens mij op hetzelfde schermpje als waar je ook boxen kan toevoegen/verwijderen.

[ Voor 29% gewijzigd door djc op 28-09-2003 22:39 ]

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Manuzhai schreef op 28 September 2003 @ 22:39:
[...]
... En ja, er is wel ergens een optie om je boxen te locken, volgens mij op hetzelfde schermpje als waar je ook boxen kan toevoegen/verwijderen.
Hmm dacht het niet... iig niet in de versie die ik heb (v1.2) :?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:28

sjaakaq

It might get loud

Klikbaar:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/leokennis/activedesktopgot.jpg

De source lijkt me voor jullie tweakers niet al te lastig. Als je em weten wil: vraag maar.

En ja, hij is lelijk:)

[ Voor 3% gewijzigd door sjaakaq op 29-09-2003 21:51 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:28

sjaakaq

It might get loud

Is er een manier om die lelijke eenkleurige blokken achter de namen van je iconen weg te krijgen? Ik heb een HTML als achtergrond, en zelfs met 'vallende schaduw achter systeempictogrammen' oid aangevinkt, krijg ik nog zo'n lelijk blok....

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 17:28 . Reden: al gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Animal_X schreef op 29 September 2003 @ 10:39:
[...]

Hmm dacht het niet... iig niet in de versie die ik heb (v1.2) :?
Oh, ik bedoel het schermpje waar je je Active Desktop aanzet, in Windows.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, vreemd, mijn Tweakers, Fokzine & Voetbal Online trackers staan alledrie stil op 1 oktober. Meer mensen hier last van? En wat kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een newbie en heb in een paar dagen een active desktop gemaakt (ik kan absoluut niet programmeren, maar door dingen na te apen kom ik een heel eind).

Ik heb ook radiozenders op me AD staan. Echter, een link naar kink-fm verandert in een groot logo van kink fm.

de code die ik voor deze zender gebruik is:
buildRadio "http://www.garnierprojects.com/streamingmedia/kinkfm/kinkfm.asx","KinK FM");

Kan ik dit wijzigen, of is het verschijnen van het logo onvermijdelijk? thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalMeijer, werken jouw AD nieuws trackers wel gewoon goed dan? Momenteel doet Fokzine het bij mij niet (Error), en Tweakers & Voetbalonline deden het gisteren wel, maar vandaag blijven ze hangen op 4 oktober. Weet iemand wat er aan de hand is? 3 oktober had ik er ook al last van, maar het leek 4 oktober opgelost. Echter doet hetzelfde probleem zich nu weer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.cable4u.nl/~brink-d/gaarklein.JPG voor groter klik dan op de link http://www.cable4u.nl/~brink-d/gaar.JPG

:P Ik heb de active desktop van PUCK gedownload.. alleen krijg ik de kleuren van mijn box niet goed (rechts bovenaan met wit vind ik goed,maar dat boxje ernaast met de tv zenders is amper leesbaar en zou ik ook zo graag willen hebben zoals die van tweakers.net news ;(

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:22
@n3m3sis:
Kan je niet in dat tv bestand ff de bgcolor veranderen? Misschien zit daar wel niet zo'n jacascriptje in dat de boel vervangd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gomaster schreef op 06 October 2003 @ 16:32:
@n3m3sis:
Kan je niet in dat tv bestand ff de bgcolor veranderen? Misschien zit daar wel niet zo'n jacascriptje in dat de boel vervangd.
Snap niet bepaald hoe het werkt.. 8)7 ik heb wel in het tekstbestandje zien staan van #FFFFFF (volgens mij is dat wit :?) en voor de rest staat niet veel in dat met bgcolor te maken heeft :( als ik het bestand onafhankelijk van active dektop open,dan is hij wel wit.. sorry ben hier echt een n00b in.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Verwijderd schreef op 05 oktober 2003 @ 14:59:
MetalMeijer, werken jouw AD nieuws trackers wel gewoon goed dan? Momenteel doet Fokzine het bij mij niet (Error), en Tweakers & Voetbalonline deden het gisteren wel, maar vandaag blijven ze hangen op 4 oktober. Weet iemand wat er aan de hand is? 3 oktober had ik er ook al last van, maar het leek 4 oktober opgelost. Echter doet hetzelfde probleem zich nu weer voor.
Werkt dit inmiddels weer? Ik checkte net de Voetbal Online XML, en die gaf content van gisteren...

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 15:37
Ok, ik heb een hele simpele vraag. Hoe kan ik een klokje op m'n desktop zetten? Dit hoeft geen grote klok te zijn, maar gewoon een simpel digitaal klokje waarop ik de tijd van bv. New York kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 12-09 15:37
Schopje! Is er niemand die antwoord kan geven op mijn vraag ^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Mottebelke schreef op 08 October 2003 @ 19:09:
Schopje! Is er niemand die antwoord kan geven op mijn vraag ^^^
Zoek een Javascript op dat een dergelijk klokje laat zien, zet een HTML bestandje met dat script erin op je desktop. :)

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manuzhai schreef op 07 October 2003 @ 13:50:
[...]
Werkt dit inmiddels weer? Ik checkte net de Voetbal Online XML, en die gaf content van gisteren...
Toen je het vroeg (7 oktober) werkte het weer, maar vandaag (9 oktober) staan ze weer alledrie stil. Ik heb het over de Tweakers, Fokzine en Voetbalonline trackers. Tweakers staat nu op 9 oktober (laatste bericht 00:15), Fokzine op 8 oktober (laatste bericht 23:53) en Voetbalonline ook op 8 oktober (laatste bericht 22:16). Tussen 22:16 en nu is er dus iets fout gegaan.

Ik vraag me af wat dit toch iedere keer is. Voorheen nooit last van gehad, en nu staan al mijn trackers om de paar dagen stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Kijk eens in de source van je trackers... Zie je ergens xavamedia.nl staan?

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manuzhai schreef op 09 October 2003 @ 14:56:
Kijk eens in de source van je trackers... Zie je ergens xavamedia.nl staan?
Alleen bij de Voetbal Online tracker. De trackers halen hier het nieuws vandaan:

-Voetbal Online: http://xml.xavamedia.nl/nml/voetbal
-Tweakers: http://www.tweakers.net/turbotracker.dsp
-Fokzine: http://www.athena.fokzine.net/~danny/remote.xml

Misschien is het toch een intern probleem dan? Het zou wel erg toevallig zijn als drie verschillende nieuwsbronnen tegelijkertijd stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 12-09 14:22
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 18:30:
[...]

Snap niet bepaald hoe het werkt.. 8)7 ik heb wel in het tekstbestandje zien staan van #FFFFFF (volgens mij is dat wit :?) en voor de rest staat niet veel in dat met bgcolor te maken heeft :( als ik het bestand onafhankelijk van active dektop open,dan is hij wel wit.. sorry ben hier echt een n00b in.. :'(
Die box die wel een goeie bgcolor heeft heeft geen #FFFFFF. Als je nu dat #FFFFFF veranderd in de fill color van de goeie box. Werkt het dan wel?
offtopic:
sorry voor de late reactie maar ik was dit topic ff vergeten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 20:44:
Misschien is het toch een intern probleem dan? Het zou wel erg toevallig zijn als drie verschillende nieuwsbronnen tegelijkertijd stoppen.
Lijkt me wel erg vreemd, ja.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 16:21:
[afbeelding] voor groter klik dan op de link http://www.cable4u.nl/~brink-d/gaar.JPG

:P Ik heb de active desktop van PUCK gedownload.. alleen krijg ik de kleuren van mijn box niet goed (rechts bovenaan met wit vind ik goed,maar dat boxje ernaast met de tv zenders is amper leesbaar en zou ik ook zo graag willen hebben zoals die van tweakers.net news ;(

Alvast bedankt
precies, ik zit ook de hele tijd te kloten met die kleuren, maar kan ze niet instellen

dan zit ik met nog iets: Hoe krijg ik hier de tekst van tnet zwart?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<html><head>
<title>Headlines</title>
<link rel="stylesheet" href="style.css">
<script>
d=document; var bgcol = location.search.substring(1); col = bgcol? bgcol : '#C7C7C7';
d.write('<style>body { scrollbar-face-color: '+col+'; scrollbar-shadow-color: '+col+
'; scrollbar-highlight-color: '+col+'; scrollbar-3dlight-color: '+col+'; scrollbar-darkshadow-color: '+col+
'; scrollbar-track-color: '+col+'; scrollbar-arrow-color: #999999 } </style>'+
'<meta http-equiv="refresh" content="1800; URL=tnet.html?'+col+'">');
</script>
<script language="javascript1.2" src="http://www.tweakers.net/ext/inc/remote_flat.js"></script>
</HEAD>
<script>d.write('<BODY BGCOLOR='+col+'>');</script>
Laatste update: <b><script language="javascript1.2">datum()</script></b>
<br>
<script language="javascript1.2"> 
headlines5();
headlines10();
headlines15();
</script>

</body>
</html>

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die kleur staat hier in: <link rel="stylesheet" href="style.css">
dus in style.css

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik dus de kleuren verander gebeurt er niks:

code:
1
2
3
4
5
6
body { cursor: default; font-family: tahoma; font-size: 11px; color: #999999; margin-left: 1; margin-top: 0; margin-bottom: 0; margin-right: 0 }
p, div, span, li, ul, ol, td, th { font-family: tahoma; font-size: 11px; color: #999999 }
input, select, textarea { font-family: tahoma; font-size: 10px; height: 17 }
a:link { font-family: tahoma; font-size: 11px; text-decoration: none; color: #999999 }
a:visited { font-family: tahoma; font-size: 11px; text-decoration: none; color: #999999 }
a:hover { font-family: tahoma; font-size: 11px; color: #666666 }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:22

Puck

W32.Deadcode.A

Sommige kleuren heb ik in het javascript die bij dat script zit moeten aanpassen. Moet je gewoon even zoeken in het desbetreffende .js bestand.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx het is me gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij moet ik een pictogram op de desktop hebben staan anders krijg ik alleen een grijs beeld ipv van de active desktop :|
weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb nu nog een probleem, de tv gids geeft geen updates??? en ook niet alle kanalen staan er op...

En hoe kan ik de kanalen sorteren en de tijd menemen naar de frontpage?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou tis me gelukt hoor, alleen ben nog niet zo tevreden met de tv gids:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/g.van.pelt/Desktop1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Ik heb twee vraagjes:
1) Is het ook mogelijk om met die tv-gids slechts een aantal zenders weer te geven? Ik heb namelijk maar een 17" monitor en ook al wat andere dingen op de AD, dus zo is die me veel te groot.
2) Kan iemand mij vertellen hoe ik een AD component zo transparant krijg? De veelgebruikte AD heeft die optie dat weet ik, maar ik wil graag lossen componenten om mijn desktop hebben (vind ik prettiger dan helemaal een webpagina als background). Ik wil dus 'losse'componenten transparant maken zodat mijn desktop er door heen schijnt.

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
JedaiNait schreef op 17 October 2003 @ 21:19:
2) Kan iemand mij vertellen hoe ik een AD component zo transparant krijg? De veelgebruikte AD heeft die optie dat weet ik, maar ik wil graag lossen componenten om mijn desktop hebben (vind ik prettiger dan helemaal een webpagina als background). Ik wil dus 'losse'componenten transparant maken zodat mijn desktop er door heen schijnt.
Ik gok dat dat alleen kan als je een grote webpagina als achtergrond gebruikt. Omdat de transparantie wel geldt voor andere elementen in de HTML, maar niet elementen die daar weer achterstaan (zoals een achtergrond achter jouw AD-componenten).

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Daar was ik al bang voor....is het dan misschien mogelijk om geen achtergrond in de html in te stellen? dat je dus alleen de letters ziet over de achtergrond heen? Dan zou je hetzelfde effect bereiken.

Elvis is dood, Mozart is dood, Einstein is dood en ik voel me ook niet zo lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JedaiNait
  • Niet online

JedaiNait

Uiteraard!

Ik heb het nu trouwens op deze manier opgelost. Ik heb dus gewoon een achtergrond met veel zwart erin. werkt ook prima opzich, is alleen wat lastig als ik de achtergrond wil wijzigen.

klikken voor grotere versie
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=415801&size=128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
waar kan ik tvgids tracker vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

D!ablo schreef op 19 October 2003 @ 00:43:
waar kan ik tvgids tracker vinden?
Lekker mezelf quoten :P
Aangezien ik vele mailjes krijg van mensen die mijn AD ook willen hebben heb ik de em even compleet geupload:

Download hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
bedankt maar dat had ik al gedaan, maar de tvgids staat volgens mij niet in
ik zie wel weer, movie, tnet enz. maar geen tvgids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je zelf weer ff toevoegen omdat je zijn cookies niet hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
van waar moet ik toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
ahh laat maar het is me gelukt 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ja mijne ook ff :P
Afbeeldingslocatie: http://wouter.revius.nl/desktop.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
zit er te doorzichtig uit :P
kun je bijna nie lezen
maar ben nog opzoek naar gamer.nl tracker
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik had hem nog ergens liggen: http://www.revius.cvog.nl/doorn/content/gamer.php

alstu !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je voor mij misschien ook het script om de gamer.nl headlines te tracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Damnz.. ik heb nu een zooitje RSS-feeds te weten krijgen van oa nforce.nl, maar daz xml, en dat betekend dat ik als ik die opvraag.. alleen maar xml-gedoe krijg 8)7 Hoe moet ik dit importeren in me AD zodat ik een leuk schema te zien krijg? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Dimmu schreef op 30 oktober 2003 @ 22:35:
Damnz.. ik heb nu een zooitje RSS-feeds te weten krijgen van oa nforce.nl, maar daz xml, en dat betekend dat ik als ik die opvraag.. alleen maar xml-gedoe krijg 8)7 Hoe moet ik dit importeren in me AD zodat ik een leuk schema te zien krijg? :*)
Er zouden in dit topic genoeg parsers in Javascript te vinden moeten zijn die iets dergelijks parsen naar een meer leesbare variant. :)

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Manuzhai schreef op 31 oktober 2003 @ 02:39:
[...]

Er zouden in dit topic genoeg parsers in Javascript te vinden moeten zijn die iets dergelijks parsen naar een meer leesbare variant. :)
Ik ga op zoek.. wie zoekt zal vinden.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

Ik heb hier nu ook sinds gisteravond mijn eigen AD-tje, en ben er al best wel redelijk tevreden over. Vooralsnog echter twee dingen die ik nog graag zou willen, maar waar ik (ook na het compleet doorspitten van dit topic!!) niet achter kom:

- Is de code voor het ToDo-lijstje van Manuzhai hier al een keer voorbijgekomen?? Zoniet, Manuzhai zou je die dan een keer willen posten?? (of de files doorsturen??), want dat deel vind ik er wel heel gaaf uitzien.

- ControlPanel, My Computer, Netwerkplaces en zo...ik krijg ze dus echt niet als linkje in mijn AD. Ik heb de href's zoals ze hier geplaatst zijn geprobeerd, maar het werkt echt niet (cannot find the file specified). Hangt het misschien van de locatie van de AD af?? (welke directory ie staat).

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen?!?

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Dexter schreef op 09 november 2003 @ 13:12:
- Is de code voor het ToDo-lijstje van Manuzhai hier al een keer voorbijgekomen?? Zoniet, Manuzhai zou je die dan een keer willen posten?? (of de files doorsturen??), want dat deel vind ik er wel heel gaaf uitzien.

- ControlPanel, My Computer, Netwerkplaces en zo...ik krijg ze dus echt niet als linkje in mijn AD. Ik heb de href's zoals ze hier geplaatst zijn geprobeerd, maar het werkt echt niet (cannot find the file specified). Hangt het misschien van de locatie van de AD af?? (welke directory ie staat).

Mail me, dan kan je het ToDo lijstje krijgen. Is wel PHP, als je dat niet hebt/begrijpt wordt het lastig.

Over Control Panel enz, welke versie van Windows heb je?

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
  • Laatst online: 07-09 13:11
Dexter schreef op 09 november 2003 @ 13:12:
Ik heb hier nu ook sinds gisteravond mijn eigen AD-tje, en ben er al best wel redelijk tevreden over. Vooralsnog echter twee dingen die ik nog graag zou willen, maar waar ik (ook na het compleet doorspitten van dit topic!!) niet achter kom:

Je moet de gegeven links niet in een href="<link>" plaatsen. Je kan een javascriptje gebruiken om de locaties te openen. Dat scriptje heb ik gepost in blz 32. (als je 25 posts per pagina in je prefs hebt staan)

De bijbehorende locaties zijn: (copy-paste uit mijn ad)
<a onClick=" ShellExecuteJ('C:\\Winnt\\Explorer.exe', '/root,,::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}')" href="#">My Computer</a>

<a onClick=" ShellExecuteJ('C:\\Winnt\\Explorer.exe', '/root,,::{208D2C60-3AEA-1069-A2D7-08002B30309D}')" href="#">My network places</a>

<a onClick=" ShellExecuteJ('C:\\Winnt\\Explorer.exe', '/root,,::{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}')" href="#">Recycle Bin</a>

<a onClick=" ShellExecuteJ('C:\\Winnt\\System32\\Rundll32.exe', 'shell32.dll,Control_RunDLL')" href="#">Control Panel</a>

Zoals je ziet werk ik op een NT machine, jij hebt waarschijnlijk een andere WinDir

Succes

[ Voor 27% gewijzigd door GigaDave56 op 10-11-2003 11:29 ]

Not so Giga One
> I'd sell my soul for you, babe
> For money to burn, for you
> I'd give you all and have none, babe
> Just to, just to, to have you here by me... [Scooter - Rebel yell]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
Dubbelpost

[ Voor 99% gewijzigd door GigaDave56 op 10-11-2003 11:29 ]

Not so Giga One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
Dubbelpost

[ Voor 99% gewijzigd door GigaDave56 op 10-11-2003 11:30 . Reden: Zit ergens iets fout... ]

Not so Giga One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Even snel een reply..

Ik draai Windows 2000 Pro SP4 NL

Manuzhai, ik mail je zo even. PHP zou geen probleem moeten zijn, maar moet PHP lokaal draaien?? Of mag ie ook op de server in het netwerk draaien waar de AD-bak aan hangt??

En Manuzhai, hoe heb jij die control panel dingen gefikst?? Ook met JS??

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Manuzhai...mijn mail gehad?? Kan ik een reactie verwachten??

Enneh...GigaDave56, ik krijg het hier met dat javascript niet werkend hoor. Directories zijn goed ingesteld, maar hij doet gewoon niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Laatst online: 12-09 21:24
Goed, nou heb ik het zo snel niet kunnen vinden met de search maar ik post het toch, geeft niks denk ik zo.

Nu luister ik veel id&t radio en ben altijd wel benieuwd naar de titels van nummer enzo. Dus even zoeken en dat kan, gewoon via id-t.com.

code:
1
2
3
4
5
6
<ilayer>
 <iframe width="140" height="145" marginwidth=0 marginheight=0
 frameborder="no" scrolling="no" 
src="http://www.id-t.com/playlist/playlist-com.php">
 </iframe>
</ilayer>

Dit zorg ervoor dat je een leuk i-framepje krijgt op je desktop, ik vind het erg handig iig. :9

[ Voor 20% gewijzigd door Redshark op 12-11-2003 11:07 . Reden: lay-out verpestende post.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
Dexter schreef op 12 november 2003 @ 10:50:

Enneh...GigaDave56, ik krijg het hier met dat javascript niet werkend hoor. Directories zijn goed ingesteld, maar hij doet gewoon niets...
Ik zag dat ik de functie anders had genoemd toen ik je de locaties gaf (ShellExJ in script tov ShellExecuteJ in locaties) 8)7 Voor de volledigheid post ik het scriptje opnieuw, zoals ik het nu gebruik met eerder geposte locaties.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
<!-- functie om files te openen -->
<script language="JScript"> 
function ShellExecuteJ(file,param)
{
   var objShell = new ActiveXObject("Shell.Application"); 

if (param == null)
   {
      objShell.ShellExecute(file, "", "", "open", 1); 
   } 
   else
   {
      objShell.ShellExecute(file, param, "", "open", 1);
   }
} 

</script>

Ik heb mijn ad pagina alleen nog in Internet Explorer draaien omdat hij nog niet helemaal af is. Hij werkt tot zover :) Ik heb hem dus nog niet als echte ad getest.

[ Voor 6% gewijzigd door GigaDave56 op 12-11-2003 11:19 . Reden: Btw ik draai Win 2000 NL SP3 ]

Not so Giga One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Thnx voor je reply, maar het werkt hier nog steeds niet. Er gebeurt gewoon helemaal niets. Als ik het vanuit mijn IE doe dan geeft ie aan "fout op de pagina"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djc
Dexter schreef op 12 november 2003 @ 10:50:
Gemaild.

Rustacean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter

Dexter

d((o_o))b

Thnx daarvoor, maar het is nog steeds niet gelukt met control panel en zo. Ik krijg de foutmelding dat de toegang geweigerd is...

Ben bijna in staat om het op te geven, maar dat is mijn eer te na...dus ik ga nog even rommelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
@ Dexter:
Ik geen van beide meldingen gehad. Wel een vraag of ik het script toegang gaf om de link uit te voeren. Daar natuurlijk Ja op gezegd :)

Ik heb even een gedeelte van mijn ad online gegooid. Op http://www.geocities.com/gigadave56/index.htm kun je een active desktop test html file vinden. Misschien dat het je helpt :?

Succes

[ Voor 1% gewijzigd door GigaDave56 op 14-11-2003 11:33 . Reden: url code tags gebruikt ]

Not so Giga One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 16:04
De onderstaande code gebuikt ik zelf voor mijn AD, maar nu de vraag! Ik zou wel eens willen weten of er meer mensen zijn die gebuik maken van sluitels in het register op de AD.

Zouden deze mensen dan ook zo goed willen zijn om die code eens te posten.

HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
<HTML><HEAD>
<TITLE>Programma's</TITLE>
<link rel="stylesheet" href="style.css">
<script>
d=document; var bgcol = location.search.substring(1); col = bgcol? bgcol : '#243462';
d.write('<style>body { scrollbar-face-color: '+col+'; scrollbar-shadow-color: '+col+
'; scrollbar-highlight-color: '+col+'; scrollbar-3dlight-color: '+col+'; scrollbar-darkshadow-color: '+col+
'; scrollbar-track-color: '+col+'; scrollbar-arrow-color: #ffffff } </style>');
</script>
</HEAD>
<script>d.write('<BODY BGCOLOR='+col+'>');</script>
<table border="0">
<tr>
<td>

<a href="run:[Maximized]file:///::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}"><font size="3"><strong>My Computer:</strong></font></a>
    <li><a href="run:[Maximized]{explore}A:\">A:\ (Floppy disk)</a>
    <li><a href="run:[Maximized]{explore}C:\">C:\ (WinXP Pro)</a>
    <li><a href="run:[Maximized]{explore}D:\">D:\ (Appz)</a>
    <li><a href="run:[Maximized]{explore}E:\">E:\ (DVD)</a><br>

<a href="run:[Maximized]D:\My Documents\"><font size="3"><strong>My Documents</strong></font></a>
    <li><a href="run:[Maximized]{explore}D:\My Documents\My Pictures\">My Pictures</a>
    <li><a href="run:[Maximized]{explore}D:\My Documents\TI school\">TI school</a>
    <li><a href="run:[Maximized]{explore}D:\My Documents\Active Destop\MyActiveDesktop\">MyActiveDesktop</a><br>

<a href="run:[Maximized]file:///::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}/::{21EC2020-3AEA-1069-A2DD-08002B30309D}"><font size="3"><strong>Configuratiescherm:</strong></font></a>
    <li><a href="run:[Maximized]file:///::{208D2C60-3AEA-1069-A2D7-08002B30309D}">My Network Places</a>
    <li><a href="run:[Maximized]file:///::{2227A280-3AEA-1069-A2DE-08002B30309D}">Printers and Faxes</a>
    <li><a href="run:[Maximized]file:///::{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}">Recycle Bin</a><br>

<a><font size="3"><strong>Program's:</strong></font></a>
    <li><a href="run:[Maximized]C:\Program Files\Adobe\Photoshop 7.0\Photoshop.exe">Photoshop</a>
    <li><a href="run:[Maximized]C:\Program Files\TextPad 4\TextPad.exe">TextPad</a>
    <li><a href="run:[Maximized]C:\Program Files\LeechFTP\Leechftp.exe">Leechftp</a>
    <li><a href="run:[Maximized]C:\Program Files\Ahead\Nero\nero.exe">Nero</a><br>

<a><font size="3"><strong>Program's:</strong></font></a>
    <li><a href="run:[Maximized]C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\OUTLOOK.EXE">Outlook</a>
    <li><a href="run:[Maximized]C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE">Word</a>
    <li><a href="run:[Maximized]C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\EXCEL.EXE">Excel</a>
    <li><a href="run:[Maximized]C:\Program Files\Microsoft Office\Visio11\VISIO.EXE">Visio</a>
    <li><a href="run:[Maximized]C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\POWERPNT.EXE">PowerPoint</a>
    <li><a href="run:[Maximized]C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11\MSACCESS.EXE">Access</a><br>
</td>
</tr>
</table>
</body>
</html>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
Ik heb je HTML gecopy-pasted en enkele links veranderd, maar bij mij werkt het niet. Moet je voor het gebruik van 'run:' niet een tooltje geinstalleerd hebben?

Not so Giga One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neptunus
  • Laatst online: 23-06 16:04
Run protocol handler.msi is de tool die je eerst even moet installen voor je mijn script kan gebruiken!

Mijn webserver is er achter weg en kan dus geen link voor je maken.

Je kan je tool vast wel ergens vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neptunus schreef op 24 november 2003 @ 21:47:
Run protocol handler.msi is de tool die je eerst even moet installen voor je mijn script kan gebruiken!

Mijn webserver is er achter weg en kan dus geen link voor je maken.

Je kan je tool vast wel ergens vinden op internet.
hier bijvoorbeeld :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
Bedankt Trojan Pony, ik had de run protocol handler zelf al.

Wat ik eigenlijk bedoelde is dat Neptunus die ook in zijn post had moeten zetten voor mensen die hem niet hebben / niet weten dat ze hem nodig hebben. Sorry |:(
Ik gebruik hem zelf niet, ben echter wel benieuw naar alle mogelijkheden voor Active Desktop.

[ Voor 5% gewijzigd door GigaDave56 op 28-11-2003 08:57 . Reden: Verduidelijkt ]

Not so Giga One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:05

FlashBang

Hoi.

eh.... ik ben zeker heel scheef maar waar down je dat "Active Desktop" progje van rb388?

[ Voor 9% gewijzigd door FlashBang op 30-11-2003 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Russian Phoenix schreef op 28 november 2003 @ 17:54:
eh.... ik ben zeker heel scheef maar waar down je dat "Active Destktop" progje van rb388?
Hehe, lees de startpost eens.
blah...
Waar het allemaal mee begon
T.net, Weer, Fok!, zoekmachines, MSN
http://ad.rb-338.com/

Tutorial
Active Desktop Tutorial voor beginners

blah...

[ Voor 67% gewijzigd door Fantomas op 28-11-2003 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Fantomas schreef op 28 november 2003 @ 18:00:
[...]

Hehe, lees de startpost eens.

[...]
eh, ik vroeg om het progje? EDIT: die link zag ik dus niet, niet dat ik blind ben ofzo, klote Norton blockte de link.

[ Voor 20% gewijzigd door FlashBang op 30-11-2003 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Russian Phoenix schreef op 28 november 2003 @ 18:06:
[...]

eh, ik vroeg om het progje?
Ehm klik eens op de eerste link van mijn reply :?

http://ad.rb-338.com/
:P

[ Voor 9% gewijzigd door Fantomas op 28-11-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Norton blockt links met ad erin. Hier stond niets belangrijks.

[ Voor 63% gewijzigd door FlashBang op 30-11-2003 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Oke dan, proberen we het anders:
klik hierop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

la ma zitten, k had em al op hdd ;)

EDIT: Zie vorige post, ik zag dus geen enkele link die andere wel zien, door Norton.

[ Voor 154% gewijzigd door FlashBang op 30-11-2003 10:16 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik ben nog altijd gebruiker van het Fok! active topics tracker gemaakt door crisp. _/-\o_ De laatste 24 uur echter blijft hij op 'fout tijdens connectie' staan.
Ben ik de enige waarbij dat gebeurt?

-edit-
Vanzelf opgelost na herstart pc:? nouja doet het weer

[ Voor 17% gewijzigd door Leutje op 30-11-2003 14:59 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
Leuk dat 't topic nog steeds actief is :)

Overigens is er, zoals jullie zien, al lang niks meer gebeurd aan de site van AD. Dit komt omdat ik er haast geen tijd meer voor over houd. Daarnaast ben ik bezig met een nieuwe site, die al m'n losse sites zal gaan combineren. Dus AD zal daar ook op terecht komen.

Ohja, misschien dat Russian Phoenix geen download link zag omdat-ie Norton Internet Security draait? Die blokkeert standaard alle URL's waar 'ad' (van advertentie dus) in voorkomt. Lekker irritant, want mijn AD site valt daar dus ook onder. Gevolg: linkjes weg, pics laden niet, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

ah dat was dus het probleem, ik draai idd Norton Systemworks (dus met Internet Security), en ik zag maar 1 link in deel 2 d8 ik en daar stond geen ad in.

EDIT: lol ik zet net Norton ff uit en bekijk de pagina es, allemaal links! :)

[ Voor 22% gewijzigd door FlashBang op 30-11-2003 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
@ rb338

Ik heb nog enkele feature requests voor een eventuele volgende versie:
• Als een Box / iframe niet visible is, dan ook niet de opgegeven Iframe Url laden. Eventuele popups van die pagina verschijnen toch. Laad desnoods een dummy pagina.

• Geef de fillcolor van de Box / iframe via een argument door aan de Iframe Url. Via een scriptje (staat oa in meegeleverde html's) kan die gebruikt worden om die pagina aan te passen.

Jouw programma was een leuke aanleiding om eens wat (D)HTML / Javascript / CSS te leren :)

edit:

Toen ik bovengenoemde features zelf wilde inbouwen, zag ik dat ze er al in zaten.
Het probleem met die opduikende popups heb ik sinds een tijdje niet meer gehad 8)7 Ik beschouw dit als opgelost, ik heb niets gezegd O-) Het doorgeven van de FillColor aan de iFrame url gaat, bij mij, fout. De FillColor wordt niet doorgegeven als hij begint met een "#". Dit is echter simpel op te lossen :)

[ Voor 30% gewijzigd door GigaDave56 op 13-01-2004 11:30 . Reden: Nieuwe inzichten... ]

Not so Giga One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Is er mischien iemand die mij kan vertellen hoe ik het voor elkaar krijg dat MSN gewoon gaat werken?

Ik ben al aan het zoeken geweest op GOT maar kan zo snel nergens een oplossing vinden.

Wat is het probleem -> Ik ben aangemeld en alles maar dat zie ik dus niet terug in het venstertje want daar gebeurd dus niets (behalve dat er download messenger blablabla in staat).

Ik gebruik MSN 6.1

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

MSN Messenger via HTML (Active Desktop) werkt niet meer sinds MSN Messenger Versie 5, vanwege veiligheidsredenen geloof ik. En aangezien eerdere versies van Messenger zowieso helemaal niet meer werken kan je dit wel vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Kan je er ook voor zorgen dat wanneer je op een link op je bureaublad klikt dat de link dan niet in IE geopend wordt. Het zit namelijk zo, ik bebruik Mozilla als standaardbrowser, maar toch worden links op mijn Active Desktop geopend door IE.
Is hier wat aan te doen?

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al gespeeld met de Run Protocol Handler of de <a onClick=" ShellExecuteJ('C:\\Progra~!\\Mozilla.exe', '/root,,::{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}')" href="#">Mozilla</a> securityhole?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Nee, ik zat meer te denken aan het register om het op te lossen. Maar ik zal hier is wat mee gaan proberen.
Bedankt!

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackbit
  • Laatst online: 17-01-2008

blackbit

626C6163 6B626974

Ik ben blij dat iedereen tevreden is over run: Protocol Handler! Mocht je nog feature requests hebben, post ze dan onderaan, of mail ze door...

Groeten

Daan Kets, aka blackbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
Mijn desktopje op het werk...

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg.php?img=Achtergrond_(500x400).jpg
Origineel * ,met dank aan (winnares) Dark Blue uit de 3D Frozen Worlds - Nature Contest
* Verbouwd sneeuwjavascript zorgt voor de finishing touch...

Van links naar rechts en van onder naar boven :)

Computerinfo alleen HTML
tnet tracker tnet.html uit zip in ander jasje
GOT tracker GOT Tracker in ander jasje
Randomizer Eigen HTML met elke 20 min een andere thumbnail en mogelijkheid door mijn verzameling backgrounds te bladeren en deze als background in te stellen
Leftsidebar Werkgerelateerde links
Sneeuw tracker Eigen HTML met webcam van skigebied en javascript nachten counter
Rightsidebar Prive gerelateerde links

[ Voor 1% gewijzigd door GigaDave56 op 29-01-2004 13:54 . Reden: layout... ]

Not so Giga One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Even een schopje
weet iemand hoe ik van deze foutmelding afkom?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fogheri/fout.gif

Ik heb in mijn Gottracker Firefox als browser ingesteld, maar krijg dus iedere keer eerst dit scherm te zien als ik op een link klik. Of hij doet het zelfs helemaal niet.
Ik heb al met alle beveilingsinstellingen van IE zitten spelen, maar ik kom er niet uit.

Ik kan mijn AD niet toevoegen aan veilige sites omdat ie geen geldige url vorm heeft. Dus ik weet het nu even echt niet meer. Ik word er wel helemaal gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0]
@=""
"DisplayName"="My Computer"
"Description"="Your computer"
"Icon"="explorer.exe#0100"
"CurrentLevel"=dword:00000000
"Flags"=dword:00000001
"1001"=dword:00000000
"1004"=dword:00000000
"1200"=dword:00000000
"1201"=dword:00000000
"1400"=dword:00000000
"1402"=dword:00000000
"1405"=dword:00000000
"1406"=dword:00000000
"1407"=dword:00000000
"1601"=dword:00000000
"1604"=dword:00000000
"1605"=dword:00000000
"1606"=dword:00000000
"1607"=dword:00000000
"1608"=dword:00000000
"1609"=dword:00000001
"1800"=dword:00000000
"1802"=dword:00000000
"1803"=dword:00000000
"1804"=dword:00000000
"1805"=dword:00000000
"1A00"=dword:00000000
"1A02"=dword:00000000
"1A03"=dword:00000000
"1A04"=dword:00000000
"1A05"=dword:00000000
"1A06"=dword:00000000
"1A10"=dword:00000000
"1C00"=hex:00,00,02,00
"1E05"=dword:00030000
"2001"=dword:00000003
"2004"=dword:00000003
"MinLevel"=dword:00000000
"RecommendedLevel"=dword:00000000
Daarmee kun je in internet exporer ook de veiligheids instellingen van locale websites instellen, maw je locale computer.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Laatst online: 21-04 10:52
Afbeeldingslocatie: http://images2.deviantart.com/i/2004/07/5/2/Trillian2k4.jpg

heyy sorry voor het grote plaatje en maybe in het verkeerde topic, maar weet iemand mischien waar ik de kalender die hier rechtsboven op de desktop staat vandaan kan toveren?!

Alvast bedankt, als iemand wa weet kan je het plaatje ook weg mikken evt..

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Rosmalen schreef op 16 februari 2004 @ 13:42:
[afbeelding]

heyy sorry voor het grote plaatje en maybe in het verkeerde topic, maar weet iemand mischien waar ik de kalender die hier rechtsboven op de desktop staat vandaan kan toveren?!

http://vapaa.dc.inet.fi/~rainy/Rainlendar.html

Alstu! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:51
Rosmalen schreef op 16 februari 2004 @ 13:42:
[afbeelding]

RainLendar

offtopic:
ZLOOM

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Laatst online: 21-04 10:52
dubbele thnx =)

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
OxiMoron schreef op 16 februari 2004 @ 11:21:
[...]

Daarmee kun je in internet exporer ook de veiligheids instellingen van locale websites instellen, maw je locale computer.
Thanx.
De waarde achter 1200 veranderen werkte. Na nog wat zoeken heb ik ook nog de Microsoft uitleg gevonden (stond ook in een AD topic)
http://support.microsoft....px?scid=KB;EN-US;q182569&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Zo.. ik heb ff al die topics zitten doornemen, maar de linkjes werken niet zo best meer.. Ik wil het nieuws van Fok! in een box hebben.. zoals dat tnet... heeft iemand daar nog wat voor??

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:21

DeTeraarist

#Boots2Asses

Hier staat er al een sinds 5-10-2002 ;)

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

DeTeraarist schreef op 17 februari 2004 @ 01:03:
Hier staat er al een sinds 5-10-2002 ;)
danku!! waarschijnlijkl het linkie gemist :D

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Een schopje
Ik heb namelijk ook dit probleem:
Andre-85 schreef op 15 januari 2004 @ 15:26:
Kan je er ook voor zorgen dat wanneer je op een link op je bureaublad klikt dat de link dan niet in IE geopend wordt. Het zit namelijk zo, ik bebruik Mozilla als standaardbrowser, maar toch worden links op mijn Active Desktop geopend door IE.
Is hier wat aan te doen?
Ik ben nu al een paar uurtjes aan het prutsen met het run protocol handler progje, maar ik krijg het niet aan de gang.
Ik kan FireFox wel laten opstarten, maar hoe krijg ik hem zover dat ie ook de goede pagina weergeeft?

Ik heb nu deze:
code:
1
<a href="run:C:/Program Files/Mozilla Firefox/firefox.exe":http://www.google.nl/>Google</a>

Ik heb ook al een snelkoppeling gemaakt in mijn system folder en daarnaar verwezen, maar ook dan start ie FireFox met de standaard pagina op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
Fantomas schreef op 24 februari 2004 @ 13:35:
[...]

Ik heb nu deze:
code:
1
<a href="run:C:/Program Files/Mozilla Firefox/firefox.exe  ->"<-  :http://www.google.nl/>Google</a>
Moet de aangegeven dubbele aanhalingsteken niet aan het einde van het path + argumenten staan?, dus zo
code:
1
<a href="run:C:/Program Files/Mozilla Firefox/firefox.exe :http://www.google.nl" />Google</a>
:?

Not so Giga One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Nee blijkbaar niet