Of iemand update de eerste post...B-Force schreef op 28 February 2003 @ 11:01:
Heel erg bedankt, zo ff kijken of ik dit aan de praat krijg. :-)
Is het trouwens een idee om een hele lijst met downloads te maken naar alle trackers en andere zooi die er nu te downloaden is?
Dus wat uitgebreider dan aan het begin van dit topics?
Als daar vraag naar is....
Dat heb ik al een x gedaanB-Force schreef op 28 februari 2003 @ 11:01:
Heel erg bedankt, zo ff kijken of ik dit aan de praat krijg. :-)
Is het trouwens een idee om een hele lijst met downloads te maken naar alle trackers en andere zooi die er nu te downloaden is?
Dus wat uitgebreider dan aan het begin van dit topics?
Als daar vraag naar is....
Kijk maar op www16.brinkster.com/dxtasoft/GOT daat staan alle trackers die ik tot nu toe kon vinden.
(Nforce staat er geloof ik nog niet bij)
NB. Is er trouwens een tracker voor de meuktracker? Zou wel handig zijn namelijk
[ Voor 10% gewijzigd door dxta op 28-02-2003 12:51 ]
Omelette du fromage!
O ja, sorry, heb er over heen gelezen, denk ik.
Maar ik krijg dat stukje Active X niet aan de praat (ben niet echt een Active X held). Moet ik dat nog op speciale plaatsen in mijn html zetten? Als ik er een link van maak, geeft ie dat de pagina niet bestaat namelijk.
Maar ik krijg dat stukje Active X niet aan de praat (ben niet echt een Active X held). Moet ik dat nog op speciale plaatsen in mijn html zetten? Als ik er een link van maak, geeft ie dat de pagina niet bestaat namelijk.
Aurë Entuluva!
Ik zie het Dxta, goed initiatief!
Is het trouwens ook mogelijk om een trackertje te maken van de Filsoptv bij Fok! Das ook wel weer erg handig dan, ipv een TVgids
Is het trouwens ook mogelijk om een trackertje te maken van de Filsoptv bij Fok! Das ook wel weer erg handig dan, ipv een TVgids
Het is allemaal javascript, plaats het dus gewoon tussen <SCRIPT> tagsFeanaro schreef op 28 februari 2003 @ 17:24:
O ja, sorry, heb er over heen gelezen, denk ik.
ja, dat heb ik ook gedaan, in de header van mijn HTML
Maar als ik die regel dan in mijn link zet, krijg ik een "page cannot be displayed error". Doe ik nou iets fout?
Ik heb het er zo ingezet:
<A href="javascript:openFile("c:\\windows\\explorer.exe", "/root,,::{208D2C60-3AEA-1069-A2D7-08002B30309D}");" target="_blank">My computer</A>
Maar als ik die regel dan in mijn link zet, krijg ik een "page cannot be displayed error". Doe ik nou iets fout?
Ik heb het er zo ingezet:
<A href="javascript:openFile("c:\\windows\\explorer.exe", "/root,,::{208D2C60-3AEA-1069-A2D7-08002B30309D}");" target="_blank">My computer</A>
Aurë Entuluva!
Mmm... zo gaat het niet helemaal werken. Maak bijvoorbeeld ergens een DIV als knop ofzo en doe dit:
Als je nu op die knop ramt wordt, als je het goed gedaan hebt, My Network Places geopend
code:
1
| <DIV onClick="openFile('c:\\windows\\explorer.exe', '/root,,::{208D2C60-3AEA-1069-A2D7-08002B30309D}')">Click</DIV> |
Als je nu op die knop ramt wordt, als je het goed gedaan hebt, My Network Places geopend
[ Voor 12% gewijzigd door Amras op 01-03-2003 19:30 . Reden: Layout iets beter zo ]
o, maar het is een link, krijg ik dan geen hover effect en zo?
Aurë Entuluva!
Het is niet echt een link, het wordt als een file geopend alsof je een .exe bestand zou openen. Je HTML-pagina blijft dus ook gewoon staan, er wordt een nieuw venster geopend met daarin 'My Network Places'.
nee, dat snap ik ook, maar ik vroeg me dus af of het dan mogelijk is dat het net zo reageert als de rest van de links eromheen (bijv bij hover underline en blauw), maar daar ga ik nog wel even naar kijken, iig bedankt, het script zelf werkt nu iig.
Aurë Entuluva!
Kan ook... gebruik bij je DIV dingen als onMouseOver en onMouseOut en schrijf er een leuke hoverfunctie bij. Moet het goedkomen
of gewoon zo:Amras schreef op 01 maart 2003 @ 20:17:
Kan ook... gebruik bij je DIV dingen als onMouseOver en onMouseOut en schrijf er een leuke hoverfunctie bij. Moet het goedkomen
HTML:
1
| <a href="javascript://" onclick="openFile('c:\\windows\\explorer.exe', '/root,,::{208D2C60-3AEA-1069-A2D7-08002B30309D}');return false">Click</a> |
Intentionally left blank
en wat moet hierbij nou in je head staan? Ik volg het ff niet meer... Sorry :-)crisp schreef op 01 maart 2003 @ 20:20:
[...]
of gewoon zo:
HTML:
1 <a href="javascript://" onclick="openFile('c:\\windows\\explorer.exe', '/root,,::{208D2C60-3AEA-1069-A2D7-08002B30309D}');return false">Click</a>
Enneh, hoe open je hiermee zeg maar je partities? Ook met die {***} code? Waar vind je die ?
Gebruik ook die openFile methode en roep deze nu zo aan:B-Force schreef op 02 March 2003 @ 15:11:
[...]
en wat moet hierbij nou in je head staan? Ik volg het ff niet meer... Sorry :-)
Enneh, hoe open je hiermee zeg maar je partities? Ook met die {***} code? Waar vind je die ?
HTML:
1
| openFile("C://"); |
Dus zonder parameters en vrij simpel dus
Ok, bedankt nog, my computer, network places en recycle bin doen het nu prima. Alleen wil control panel niet lukken. Is daar ook zo'n parameter voor? Ik had in een ander topic iets gevonden, maar dat werkte ook niet.
En verder heb ik het JScriptje gebruikt op programma's vanaf AD te starten en dat werkt prfect, behalve bij netscape mail, die ik met "Netscp.exe - mail" op kan starten normaal. Is hier ook een oplossing voor?
En verder heb ik het JScriptje gebruikt op programma's vanaf AD te starten en dat werkt prfect, behalve bij netscape mail, die ik met "Netscp.exe - mail" op kan starten normaal. Is hier ook een oplossing voor?
Aurë Entuluva!
Voor Control Panel:
code:
1
| openFile("c:\\windows\\system32\\rundll32.exe", "shell32.dll,Control_RunDLL"); |
Hangt van je OS af...B-Force schreef op 04 March 2003 @ 20:50:
waar kan je de parameters vinden voor "Network Places" etc?
En voor bv. Power Off, Sleep etc ???
Rustacean
Verwijderd
Volgens mij is het al een aantal keer gevraag, maar ik heb het nu dus ook, ben er wel blij mee en zo. Ziet er super uit, maar als ik een schermpje voor msn erbij zet dan krijg ik de melding, om dit te gebruiken moet je msn messenger downloaden. Maar ik heb al msn, het staat aan en ook aangemeld.. Hoe komt dit???
En dan nog iets, weet iemand een script waarmee je ook de headlines van fok op kunt halen, ik heb nu de headlines van Tweakers.net, maar nu die van fok nog
En dan nog iets, weet iemand een script waarmee je ook de headlines van fok op kunt halen, ik heb nu de headlines van Tweakers.net, maar nu die van fok nog
Omdat ie alleen met MSN 4 werktVerwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 16:57:
Volgens mij is het al een aantal keer gevraag, maar ik heb het nu dus ook, ben er wel blij mee en zo. Ziet er super uit, maar als ik een schermpje voor msn erbij zet dan krijg ik de melding, om dit te gebruiken moet je msn messenger downloaden. Maar ik heb al msn, het staat aan en ook aangemeld.. Hoe komt dit???
check www16.brinkster.com/dxtasoft/GOTEn dan nog iets, weet iemand een script waarmee je ook de headlines van fok op kunt halen, ik heb nu de headlines van Tweakers.net, maar nu die van fok nog
Omelette du fromage!
Ik heb even een probleempje dat het instellingenscherm van m'n active desktop (index.html,ad.rb-338) dusdanig klein is dat ik alleen 'active' in beeld heb en verder niet bij de gegevens van de html-pagina's kan komen.
Ik heb al m'n hele active desktop dir. leeg gegooid en de originele index.html etc in deze dir. gezet, maar dat wilde niet helpen.
Iemand een idee??
Ik heb al m'n hele active desktop dir. leeg gegooid en de originele index.html etc in deze dir. gezet, maar dat wilde niet helpen.
Iemand een idee??
alles goed boyz en girlies
2 Vraagjes:
Is er een tracker voor de Meuktracker van Tweakers.net?
Is er een tracker voor je eigen bookmarks op GOT?
En om niet te offtopic te gaan:

Source: http://www16.brinkster.com/dxtasoft/GOT
Picserver is een beetje langzaam vandaag
Is er een tracker voor de Meuktracker van Tweakers.net?
Is er een tracker voor je eigen bookmarks op GOT?
En om niet te offtopic te gaan:
Source: http://www16.brinkster.com/dxtasoft/GOT
[ Voor 7% gewijzigd door dxta op 08-03-2003 15:11 ]
Omelette du fromage!
Dat geintje heb ik ook eens gehad. Klik es op dat active en dan met tab verder springen tot je safe settings bereikt. Geloof dat ie zich daarna weer normaal gedraagd.bartvermeer schreef op 08 maart 2003 @ 12:06:
Ik heb even een probleempje dat het instellingenscherm van m'n active desktop (index.html,ad.rb-338) dusdanig klein is dat ik alleen 'active' in beeld heb en verder niet bij de gegevens van de html-pagina's kan komen.
Iemand een idee??
Ik heb een boxje met daarin linkz naar harde schijf, control panel etc. Alleen springt deze na een half uur of een urrtje op" Page cannot be displayed"
hoe kom ik hiervan af?
En na een refresh zijn sommige hoeken van sommige boxjes (niet allemaal
) vierkant ipv rond. Ik dacht dat dit al eerde is gevraagd, maar ik kan het niet meer vinden....
En na een refresh zijn sommige hoeken van sommige boxjes (niet allemaal
Thx, maar nee dat wil ook niet helpen en ook cookies verwijderen help nietRachez schreef op 08 maart 2003 @ 23:33:
[...]
Dat geintje heb ik ook eens gehad. Klik es op dat active en dan met tab verder springen tot je safe settings bereikt. Geloof dat ie zich daarna weer normaal gedraagd.
Iemand anders nog iets leuks om te proberen
Gevonden!!! na m'n installatie van win2k niet IE6 geinstalleerd-> dat was het probleembartvermeer schreef op 08 March 2003 @ 12:06:
Iemand een idee??

Verwijderd
Ik heb een lijst van favoriete programma's gemaakt. Als ik op een link klik krijg ik de melding openen of opslaan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet eerst het scherm krijg waar ik kan kiezen, openen - opslaan - annuleren, maar dat de file direct wordt geopend.
Daarnaast zoek ik nu.nl voor op de active desktop, heb echt overal gezocht???
Verwijderd
lees eens de tutorial door:Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 10:22:
Ik heb een lijst van favoriete programma's gemaakt. Als ik op een link klik krijg ik
de melding openen of opslaan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet eerst
het scherm krijg waar ik kan kiezen, openen - opslaan - annuleren, maar dat
de file direct wordt geopend.
Active Desktop Tutorial voor beginners
of kijk op de vorige 2 pagina's van dit topic....
als je de vorige topics had doorgelezen had je waarschijnlijk de ze wel gevonden:Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 10:22:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
| <!-- Created by: De Teraarist, modified for nu.nl by Simon Hacker / Dré Selen--> <!-- For use in combination with RB338's Active Desktop --> <!-- More info about the Active Desktop can be found @ http://ad.rb-338.com/ --> <html><head> <title>Headlines</title> <link rel="stylesheet" href="style.css"> <script> d=document; var bgcol = location.search.substring(1); col = bgcol? bgcol : '#3A6EA5'; d.write('<style>body { scrollbar-face-color: '+col+'; scrollbar-shadow-color: '+col+'; scrollbar-highlight-color: '+col+'; scrollbar-3dlight-color: '+col+'; scrollbar-darkshadow-color: '+col+ '; scrollbar-track-color: '+col+'; scrollbar-arrow-color: #ffffff } </style>'+ '<meta http-equiv="refresh" content="1800; URL=nu.html?'+col+'">'); </script> </HEAD> <script>d.write('<BODY BGCOLOR='+col+'>');</script> <script language="javascript"> var code var strXML var xmlhttp=new ActiveXObject("MSXML2.XMLHTTP") xmlhttp.Open("POST", "http://nu.nl/deeplink_xml", false) xmlhttp.Send("dummy") code = '<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1" ?>' strXML = code + xmlhttp.responseText strXML.match("& ", "& ") var xmlDoc = new ActiveXObject("Microsoft.XMLDOM") xmlDoc.async = "false" xmlDoc.loadXML (strXML) i=0 do { document.write('<font face="Verdana" size=-2 color="#708DBA"><li> <a href="'+xmlDoc.getElementsByTagName('document').item(i).getAttribute('href') + '" target="_blank">' + xmlDoc.getElementsByTagName('document').item(i).text + '</a></li></font>') i++ } while (i <= 14) </script> </body></html> |
Hij is niet constant up to date maar dat komt omdat nu.nl niet de hele tijd de xml-tracker update........
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 12:16 . Reden: ff de layout niet verneuken ]
Active Desktop Update:
url=http://www16.brinkster.com/dxtasoft/GOT
Nieuw:
Nu.nl Tracker toegevoegd.
De Standaard (Belgische Krant) toegevoegd.
Alle trackers op een rijtje:
AEX Beurs Tracker
De Standaard (Belgische Krant) Nieuwstracker
Klok
CNN Tracker
Countdown Clock
Fok! Tracker
Fokke & Sukke Tracker
Internet Movie Data Base Search Engine
Radio op je Desktop
Searchpagina
Tweakers.net Tracker
Weer Tracker
Nu.nl tracker
3dgamers Tracker
ANWB Tracker
Arstechnica Tracker
Automatiseringsgids Tracker
Autoweek Tracker
Betanews Tracker
Cnet Tracker
Fileflash Tracker
Gamer.nl Tracker
MTG Tracker
OSnews Tracker
PHPdev Tracker
RTL Tracker
Slashdot Tracker
The Register Tracker
Voetbalonline Tracker
Winamp Plugins
Keep posting your stuff
url=http://www16.brinkster.com/dxtasoft/GOT
Nieuw:
Nu.nl Tracker toegevoegd.
De Standaard (Belgische Krant) toegevoegd.
AEX Beurs Tracker
De Standaard (Belgische Krant) Nieuwstracker
Klok
CNN Tracker
Countdown Clock
Fok! Tracker
Fokke & Sukke Tracker
Radio op je Desktop
Searchpagina
Tweakers.net Tracker
Weer Tracker
Nu.nl tracker
3dgamers Tracker
ANWB Tracker
Arstechnica Tracker
Automatiseringsgids Tracker
Autoweek Tracker
Betanews Tracker
Cnet Tracker
Fileflash Tracker
Gamer.nl Tracker
MTG Tracker
OSnews Tracker
PHPdev Tracker
RTL Tracker
Slashdot Tracker
The Register Tracker
Voetbalonline Tracker
Winamp Plugins
Keep posting your stuff
Omelette du fromage!
Ik heb soms dat in mijn kaders van de AD alles linksbovenin geplaatst wordt ipv in het midden, waardoor linksboven de hoek gewoon helemaal recht wordt..
Hoe kan ik dit oplossen/waar ligt dit aan ?
Hoe kan ik dit oplossen/waar ligt dit aan ?
Verwijderd
dit werkt inderdaad als een tiet!Dxta schreef op 26 February 2003 @ 10:33:
Dit in je head:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 <head> <script language="JScript"> function ShellExJ(filename) { var objShell = new ActiveXObject("Shell.Application"); objShell.ShellExecute(filename, "", "", "open", 1); } </script> </head>
code:
1 -knip- (effe de lay-out netjes houden)
En dan werkt het, je hebt geen aparte progjes nodig.
alleen als ik een refresh van m'n AD gedaan heb en daarna via AD een programmaatje opstart, verspringt m'n heel desktop een regel (of in ieder geval een stukje) naar boven. dit gebeurt echter alleen na een refresh, anders niet.
iemand enig idee hoe dit komt?
(en hoe ik het weg kan krijgen?)
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2003 22:45 ]
Verwijderd
Ehm, Fokke en Sukke tracker werkt niet meer, kkan geen goeie pic meer vinden die zichzelf dagelijks refreshed, iemand tipsDxta schreef op 11 March 2003 @ 14:55:
...
Countdown Clock
Fok! Tracker
Fokke & Sukke Tracker
Radio op je Desktop
...
Keep posting your stuff
Is het btw ook mogelijk om die fijne vakken op je AD vast te zetten, zodat je ze niet meer kunt verschuiven?
En dan nog één ding (xcuse me...!); ik wil bij mijn AD ook nog WindowBlinds gebruiken, hebbik gedownload alleenehm, als ik een thema aanzet, dan werkt mijn startbalk totaal niet mee en verandert maar half...!
Hope that you can help me, dan zallik mijn desktopje hier ook ff online gooien
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 10:58 ]
Verwijderd
Het probleem met de fokke en sukke tracker is dat NRC niet dagelijks op een vastetijd die cartoon refreshed en er kan dus uren verschil in zitten. In het weekend veranderd hij helemaal niet. Als je de fokke en sukke tracker zo zou aanpassen dat hij de cartoon van gisteren pakt (wat niet heel lastig is) en dan zegt
if day == zaterdag || day == zondag then get friday (<-- pseudo code he)
Dan zal hij wel goed werken denk ik......ik ben helaas niet een goedeJavascriptSchrijver dus als iemand zich geroepen voelt?
Dan zal hij wel goed werken denk ik......ik ben helaas niet een goedeJavascriptSchrijver dus als iemand zich geroepen voelt?
Verwijderd
Heejz
Vraagje
Als ik 'n link wil maken (dus geen pictogram) naar m'n prullenbak... waar moet ik dan naartoe linken. Ik draai windos ME.
Alvast bedankt
Vraagje
Als ik 'n link wil maken (dus geen pictogram) naar m'n prullenbak... waar moet ik dan naartoe linken. Ik draai windos ME.
Alvast bedankt
hoe kom je aan die tv-tracker?
Mijn desktop:
Mijn desktop:
[ Voor 79% gewijzigd door B-Force op 17-03-2003 23:25 . Reden: Toevoeging :-) ]
waarschijnlijk hiermeeB-Force schreef op 17 March 2003 @ 23:06:
hoe kom je aan die tv-tracker?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <html><head><title>TV</title> <meta http-equiv="refresh" content="7200; URL=tv.php"> <link rel="stylesheet" href="style.css"> <script> d=document; var bgcol = location.search.substring(1); col = bgcol? bgcol : '#3A6EA5'; d.write('<style>body { scrollbar-face-color: '+col+'; scrollbar-shadow-color: '+'#FFFFFF'+ '; scrollbar-highlight-color: #FFFFFF; scrollbar-3dlight-color: '+col+'; scrollbar-darkshadow-color: '+col+ ';scrollbar-track-color: '+col+'; scrollbar-arrow-color: #ffffff } </style>'+ '<meta http-equiv="refresh" content="1800; URL=tv.php'+col+'">'); </script> <link rel="stylesheet" href="style.css"> <body bgcolor="#3A6EA5"> <base target="_self"> <?php $file= readfile('http://www.science.uva.nl/~mes/tv/index.html'); ?> </body></html> |
Multimonitor is relax :P
Zou je daar de source en de orginelen van willen posten?Amras schreef op 18 March 2003 @ 12:38:
De mijne nog maar eens:
[afbeelding]
Met ingebouwde ChickChooser:
[afbeelding]
Beide clickable
Ik vind ze wel flex
Het probleem is dat javascript niet kan herkennen of een image wel of niet geladen is, daardoor kun je ook het kruisje niet weghalen.Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 10:59:
Het probleem met de fokke en sukke tracker is dat NRC niet dagelijks op een vastetijd die cartoon refreshed en er kan dus uren verschil in zitten. In het weekend veranderd hij helemaal niet. Als je de fokke en sukke tracker zo zou aanpassen dat hij de cartoon van gisteren pakt (wat niet heel lastig is) en dan zegt
(als iemand hier een oplossing van weet post die dan ff
[ Voor 50% gewijzigd door dxta op 18-03-2003 14:46 ]
Omelette du fromage!
Hier de originelen
De source post ik liever niet, het is namelijk helemaal naar mijn systeem gebouwd en heb niet zoveel zin in allemaal van die "hij doetut niet" opmerkingen.
De source post ik liever niet, het is namelijk helemaal naar mijn systeem gebouwd en heb niet zoveel zin in allemaal van die "hij doetut niet" opmerkingen.

Mail hem ff alleen naar mij danAmras schreef op 18 maart 2003 @ 15:32:
Hier de originelen
Ik beloof dat ik niet zal zeuren
Omelette du fromage!
Ik zal hem ff mailen, maar ik zeg alvast dat hij het niet gaat doen op jouw pc omdat zoiezo al veel directories (bijv. van wallpapers, winamp) hard in de code staan. Je kan dus wel m'n code napluizen (die trouwens niet voorzien is van commentaar en misschien ook beter kan) om in je eigen AD te gebruiken.
Verwijderd
Mijn TV-gids tracker:
http://www.4aal.nl/tv/tv.php?color=243462&refresh=1000
Gewoon een Box aanklikken en die URL erin zetten :-)
Is het een skin, code, iets? Ik ben een 100% n00b, dus heb geen idee hoe ik het doe, maybe is de vraag off-topic, dus mail me anders: got@jeteye.nl!
Ehm, dat hele gave WinAmp dingetje onderin; HOE DOE JE DAT? KWIJL!Amras schreef op 18 March 2003 @ 12:38:
De mijne nog maar eens:
[afbeelding]
Met ingebouwde ChickChooser:
[afbeelding]
Beide clickable
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 20:34 ]
Verwijderd
Dat is gewoon CornerAmpVerwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 20:32:
Mijn TV-gids tracker:
[...]
Ehm, dat hele gave WinAmp dingetje onderin; HOE DOE JE DAT? KWIJL!Is het een skin, code, iets? Ik ben een 100% n00b, dus heb geen idee hoe ik het doe, maybe is de vraag off-topic, dus mail me anders: got@jeteye.nl!
Zoek dan ook verdikkie
Verwijderd
HÉH? Ik héb corneramp, maar ik heb zo'n suffe, grote *blergh* skin...

Díe! Hoe verander ik hem in zo'n f*cking relaxt balkje onderin (en laat ik de startbalk dinges verdwijnen van WinAmp (dat aangeeft dat WinAmp 3 draait...))?
*ashamed to be a n00b between you pro's...*
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 20:51 ]
Verwijderd
ALs je bij winamp 3 de preferences bekijkt kan je daar verschillende icoontjes aanzetten (zoals startbalk --- taskbar) en daar dus ook uitzettenVerwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 20:46:
Díe! Hoe verander ik hem in zo'n f*cking relaxt balkje onderin (en laat ik de startbalk dinges verdwijnen van WinAmp (dat aangeeft dat WinAmp 3 draait...))?
*ashamed to be a n00b between you pro's...*

Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 10:53:
[...]
Ok, taakbalk icoon laten verdwijnen is gelukt
nu dat leuke balkje onderin... Moet je daar verstand van WinAmp 3 mee hebben?
[...]
Ok, taakbalk icoon laten verdwijnen is gelukt
Verwijderd
Ok, taakbalk icoon laten verdwijnen is geluktVerwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 10:53:
[...]
ALs je bij winamp 3 de preferences bekijkt kan je daar verschillende icoontjes aanzetten (zoals startbalk --- taskbar) en daar dus ook uitzetten
Moet je daar verstand van WinAmp 3 mee hebben?
Ik heb nog een tracker voor jullie!
http://www.motor-forum.nl/tracker/tracker.js (5 regels)
http://www.motor-forum.nl/tracker/tracker.js (10 regels)
http://www.motor-forum.nl/tracker/tracker.html
http://www.motor-forum.nl/tracker/tracker.js (5 regels)
http://www.motor-forum.nl/tracker/tracker.js (10 regels)
http://www.motor-forum.nl/tracker/tracker.html
Winamp in mijn desktop?? Dat is geen CornerRamp oid, dat is gewoon puur met javascript gemaakt door MIJ
EDIT: Ik gebruik trouwens ook geen WinAmp 3, is gewoon WinAmp 2.8 ofzo
[ Voor 12% gewijzigd door Amras op 19-03-2003 17:12 . Reden: Tekst erbij ]
ftel ftel ftel de bron!!!! :-)Amras schreef op 19 March 2003 @ 14:30:
[...]
Winamp in mijn desktop?? Dat is geen CornerRamp oid, dat is gewoon puur met javascript gemaakt door MIJ
EDIT: Ik gebruik trouwens ook geen WinAmp 3, is gewoon WinAmp 2.8 ofzo
Ikke ook, ikke ook, ikke ook!!!
Trouwes met die tv tracker van pagina 11 onderaan, (4aal ofos) moet je toch ook de tijd kunnen vergelijken en dan neer laten zetten wat er NU op tv is??? Met PHP ofsow??
Wie o wie bezorgt zichzelf deze onsterfelijke roem???
is idd wel leuk id om te doen. javascript is denk ik makkelijker voor iedereen, omdat je dan geen apache oid hoeft te draaienB-Force schreef op 20 March 2003 @ 23:43:
[...]
ftel ftel ftel de bron!!!! :-)
Ikke ook, ikke ook, ikke ook!!!
Trouwes met die tv tracker van pagina 11 onderaan, (4aal ofos) moet je toch ook de tijd kunnen vergelijken en dan neer laten zetten wat er NU op tv is??? Met PHP ofsow??
Wie o wie bezorgt zichzelf deze onsterfelijke roem???
Multimonitor is relax :P
durf het bijna niet te vragen , maar wil je hem mij ook mailen (of online zetten omdat er toch veel vraag naar isAmras schreef op 18 March 2003 @ 15:44:
Ik zal hem ff mailen, maar ik zeg alvast dat hij het niet gaat doen op jouw pc omdat zoiezo al veel directories (bijv. van wallpapers, winamp) hard in de code staan. Je kan dus wel m'n code napluizen (die trouwens niet voorzien is van commentaar en misschien ook beter kan) om in je eigen AD te gebruiken.
Verwijderd
kan je mij ook even de source mailen?Amras schreef op 18 March 2003 @ 15:32:
Hier de originelen
info@schatjuh.nl
Alvast bedankt
Nou vooruit mensen: desktop
Zoals ik al eerder zei: grote kans dat ie het niet gaat doen zonder code aan te passen en ik heb geen zin (en tijd) om 1000 mensen te helpen hem aan de gang te krijgen. Knoei ermee als je het leuk vindt en als je geen JScript ervaring hebt laat het dan lekker aan anderen over.
Succes ermee!
Zoals ik al eerder zei: grote kans dat ie het niet gaat doen zonder code aan te passen en ik heb geen zin (en tijd) om 1000 mensen te helpen hem aan de gang te krijgen. Knoei ermee als je het leuk vindt en als je geen JScript ervaring hebt laat het dan lekker aan anderen over.
Succes ermee!
thx
, hij werkt hier al bijna 100% alleen winamp nog niet, (activate activex oid, heb ik allang gedaan!)
Gebruik je een plugin in winamp2.8 om signature.txt te schrijven?
[ Voor 28% gewijzigd door razor-x op 21-03-2003 13:57 ]
Ja... zal ff zoeken. De Now Playing Plug-In V3.0. Kan zo gauw geen link vinden.razor-x schreef op 21 March 2003 @ 13:50:
thx, hij werkt hier al bijna 100% alleen winamp nog niet, (activate activex oid, heb ik allang gedaan!)
DLL'etje van NowPlaying zit in het zippie wat ik hier (ver) boven ergens gepost heb.
[ Voor 8% gewijzigd door RSchellhorn op 21-03-2003 14:56 ]
"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)
thx heb um al!Amras schreef op 21 March 2003 @ 14:14:
[...]
Ja... zal ff zoeken. De Now Playing Plug-In V3.0. Kan zo gauw geen link vinden.
ik krijg alleen nog een error (object error) bij het opstarten (error van winCom)
heb winamp 2.8
enable activeX staat er, maar dat heb ik al!
[ Voor 14% gewijzigd door razor-x op 21-03-2003 15:09 ]
Ook is dit WinAmpCOM-object gebruikt voor de besturing van WinAmp. Moet je ook ff installeren.
Amras schreef op 21 March 2003 @ 15:29:
Ook is dit WinAmpCOM-object gebruikt voor de besturing van WinAmp. Moet je ook ff installeren.

Beter... En is je mooie-vrouwen-wallpaper-collectie al groot genoeg om je ChickChooser mee te vullen?
neeAmras schreef op 21 March 2003 @ 18:38:
Beter... En is je mooie-vrouwen-wallpaper-collectie al groot genoeg om je ChickChooser mee te vullen?
Ik ben ook bezig met een AD. D.m.v. PHP haal ik informatie van een aantal sites en dat breng ik samen op mijn desktop. Op dit moment kan je er het volgende zien:
Foto's
anp binnenland
anp buitenland
telegraaf foto
yahoo most viewed
yahoo top
yahoo world
nieuws
anp binnenland
anp buitenland
anp media
nu binnenland
nu buitenland
nu net
nu sport
bbc
google
nosnieuws
tv gids
tweakers
Je kan het downloaden, je hebt wel php & mysql nodig. Ga er mee aan de slag en laat mij weten als je een betere versie hebt!
Foto's
anp binnenland
anp buitenland
telegraaf foto
yahoo most viewed
yahoo top
yahoo world
nieuws
anp binnenland
anp buitenland
anp media
nu binnenland
nu buitenland
nu net
nu sport
bbc
nosnieuws
tv gids
tweakers
Je kan het downloaden, je hebt wel php & mysql nodig. Ga er mee aan de slag en laat mij weten als je een betere versie hebt!
heb een probleempje
ten eerste geeft ie deze foutmelding

het probleem is dat hij zegt dat de file er niet is, maar hij is er wel. dus ik snap niet waarom ik hem niet aan de praat krijg

het probleem is dat hij zegt dat de file er niet is, maar hij is er wel. dus ik snap niet waarom ik hem niet aan de praat krijg
Lees de readmecardinal808 schreef op 24 March 2003 @ 13:49:
heb een probleempje
[afbeelding]
Je moet m dus niet als wallpaper instellen..
oeps overheen gelezen, het werkt nou bijna, maar dat is wel te fixen hoop ik, ff dit topic doospitten.
heb ik nog 1 vraagje, hoe vaak refreshed tnet.html, want bij mij is dat al 5 uur het zelfde, moet je dat ook in de code aanpassen? of heb ik weer eens ergens overheen gelezen?
heb ik nog 1 vraagje, hoe vaak refreshed tnet.html, want bij mij is dat al 5 uur het zelfde, moet je dat ook in de code aanpassen? of heb ik weer eens ergens overheen gelezen?
[ Voor 48% gewijzigd door Cardinal op 24-03-2003 17:20 ]
De Fokke en Sukke tracker doet het toch niet meer 
Update komt binnenkort, maar het script moet aangepast worden.
Motor-forum tracker wel toegevoegd.
www16.brinkster.com/dxtasoft/GOT
Stay tuned.
Update komt binnenkort, maar het script moet aangepast worden.
Motor-forum tracker wel toegevoegd.
www16.brinkster.com/dxtasoft/GOT
Stay tuned.
[ Voor 75% gewijzigd door dxta op 27-03-2003 19:44 . Reden: Update ]
Omelette du fromage!
Hmm die tracker wil niet echt werken....
Is er iemand die een beetje goed is en zin heeft om een tracker te maken voor www.foksuk.nl? Ik heb er op dit moment even geen tijd voor.
BVD.
Is er iemand die een beetje goed is en zin heeft om een tracker te maken voor www.foksuk.nl? Ik heb er op dit moment even geen tijd voor.
BVD.
[ Voor 187% gewijzigd door dxta op 27-03-2003 20:07 ]
Omelette du fromage!
Er waren wat problemen met de nForce en Google NML trackers. Deze zijn nu weer opgelost. Zo meteen zal ik ook nog de vernieuwde ANWB filedinges checken.
Rustacean
bij Winamp 3 kun je met F3 een liedje opzoeken, zoals dat in 2.* kon met "J".... Iemand een idee of dit ingebouwd kan worden in CornerAmp? Of iemand die dat al gedaan heeft?
In dit topic: GOT Tracker toevoeging kwam ik dus een handige toevoeging voor de GoT tracker. Alleen wat als je nu geen Active Desktop gebruikt maar wel een active desktop wil hebben, dan zit je vast in de IE browser met alle overbodige knoppen en iconen die nodig zijn voor de AD
.
Is er iemand die een zelfde frame kan maken voor de active desktop van 1280x1024?
Waarom mijn vraag: Ik heb geen kaas gegeten van programmeren en momenteel ook geen tijd om me er in te verdiepen. Omdat ik met Blackbox4windows werk kan ik geen website als bureaublad neerzetten. Verder denk ik dat er meerder mensen zijn die dit handig zouden vinden.
Is er iemand die een zelfde frame kan maken voor de active desktop van 1280x1024?
Waarom mijn vraag: Ik heb geen kaas gegeten van programmeren en momenteel ook geen tijd om me er in te verdiepen. Omdat ik met Blackbox4windows werk kan ik geen website als bureaublad neerzetten. Verder denk ik dat er meerder mensen zijn die dit handig zouden vinden.
Ok, ik heb ook een vraagie:
Ik ben met de nu.nl tracker bezig, en komt er zo uit te zien:

Hoe kan ik dat vak verkleinen? En daarmee bedoel ik dat ik dat witte gedeeltje kan beperken tot alleen de tracker...
Ik ben met de nu.nl tracker bezig, en komt er zo uit te zien:

Hoe kan ik dat vak verkleinen? En daarmee bedoel ik dat ik dat witte gedeeltje kan beperken tot alleen de tracker...
http://specs.tweak.to/5253
Verwijderd
Ik blijf problemen houden, steeds als ik wil beginnen en de template active desktop activeer krijg ik die irritante balk 'common tasks zoals in mappen' links op m,n desktop, ik krijg geen pijltje waar ik op kan klikken of what so ever
wie weet raad?
En nog een vraagje: hoe kan je het beste php/mysql implementeren in A.D?
Ik heb php&Mysql geinstalleerd, o.a. voor mijn webserver... maar die staat niet
in de map van Active Desktop.. Ik heb het al geprobeerd via een verwijzing naar de map van de webserver, maar dat werkt niet
Ik heb php&Mysql geinstalleerd, o.a. voor mijn webserver... maar die staat niet
in de map van Active Desktop.. Ik heb het al geprobeerd via een verwijzing naar de map van de webserver, maar dat werkt niet
Verwijderd
Ja, ik kom gewoon niet verder als uitpakken en onder Web tabje aanwijzen als AD, dan ok en dan komt die irritante balk in beeld die trouwens amper weg te krijgen is.Dimmu schreef op 07 April 2003 @ 13:00:
NiZNo: ik ben ook nog niet echt geleerd met A.D, maar wil je proberen te helpen...
Heb je de tutorial doorgelopen op de eerste pagina?
Je moet a.d. zelf vergroten, tot het hele scherm is gevuld is.. zo heb ik iig ook gedaan
Verwijderd
Ik kan niets vergroten want ik krijg niets in beeld wat met een AD te maken heeft.Dimmu schreef op 07 April 2003 @ 13:17:
Je moet a.d. zelf vergroten, tot het hele scherm is gevuld is.. zo heb ik iig ook gedaan

Zie je deze drie knoppen als je bovenin op de rand gaan staan???
Als je de middelste indrukt, komt A.D scherm vullend
Verwijderd
Nee helaas zie ik die nietDimmu schreef op 07 April 2003 @ 13:30:
[afbeelding]
Zie je deze drie knoppen als je bovenin op de rand gaan staan???
Als je de middelste indrukt, komt A.D scherm vullend
Heb je dan web wel ingeschakeld -> winxp: beeldscherm - > bureaublad -> bureaublad aanpassen -> website? (we kenne trouwens ook het ff via MSN doen als het je dat wat lijkt...)
Verwijderd
Ja wel ingeschakeld alleen ik heb hier ff geen msn.Dimmu schreef op 07 April 2003 @ 13:38:
Heb je dan web wel ingeschakeld -> winxp: beeldscherm - > bureaublad -> bureaublad aanpassen -> website? (we kenne trouwens ook het ff via MSN doen als het je dat wat lijkt...)
Verwijderd
Ik heb een vraagje over CornerAmp :
Nou heb ik het allemaal normaal geinstalleerd , maar als ik hem laadt krijg ik de melding:
The skin you are trying to load is meant for an older Winamp3 version. Are you sure you want to load this skin ?
Dit zou dus in moeten houden dat ik een TE nieuwe versie van Winamp3 heb of een te oude versie van Corneramp... iemand oplossing? (bv. waar ik oudere versie van Winamp3 kan downloaden?)
Alvast bedankt !
Nou heb ik het allemaal normaal geinstalleerd , maar als ik hem laadt krijg ik de melding:
The skin you are trying to load is meant for an older Winamp3 version. Are you sure you want to load this skin ?
Dit zou dus in moeten houden dat ik een TE nieuwe versie van Winamp3 heb of een te oude versie van Corneramp... iemand oplossing? (bv. waar ik oudere versie van Winamp3 kan downloaden?)
Alvast bedankt !
Verwijderd
Iemand trouwens nog een oplossing voor mijn probleem, zie bovenstaande
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 20:54 ]
Verwijderd
Corneramp was geloof ik voor winamp 3 Beta (or something like that) je winamp is dus te nieuw...maar als het werkt dan werkt het heVerwijderd schreef op 08 april 2003 @ 19:45:
Alvast bedankt !
Verwijderd
hehe, mijn fout , ik had erbij moeten zeggen dat het echt niet werkt.. zie die hele balk niet in beeld..Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 21:49:
[...]
Corneramp was geloof ik voor winamp 3 Beta (or something like that) je winamp is dus te nieuw...maar als het werkt dan werkt het he

sorry
Verwijderd
ik krijg als ik naar dat config schermpje wil dit

heel vaag dat boxje blijft klein wat ik ook doe
ik had dit eerst op winXP niet
ik draai nu win2k

ik draai nu win2k
Nieuwste Internet Explorer?Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 01:21:
[afbeelding]
ik draai nu win2k
- specs - audioscrobbler -
schakel AD eens uit, en delete daarna al je cookies, en schakel daarna AD terug in.Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 01:21:
[afbeelding]
ik draai nu win2k
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
Misschien is deze vraag al eerder gepost, maar ik kon het niet zo snel vinden.
In de startpost van dit topic (inmiddels ook al wel weer een beetje oud aan het worden) staat de volgende link: http://ad.rb-338.com voor de Active Desktop.
Deze link werkt echter niet meer, en ik kan ook nergens meer een andere werkende link vinden.
Heeft iemand misschien een mirrortje?
In de startpost van dit topic (inmiddels ook al wel weer een beetje oud aan het worden) staat de volgende link: http://ad.rb-338.com voor de Active Desktop.
Deze link werkt echter niet meer, en ik kan ook nergens meer een andere werkende link vinden.
Heeft iemand misschien een mirrortje?
Verwijderd
http://www.xs4all.nl/~hanmir/
daar staat een link om active desktop te downloaden.rest van m'n site is prut(eerste poging)
is dezelfde als die van ad.rb-338,echter heb ik zelf aangepast dat er 11 schermen toe te passen zijn.
daar staat een link om active desktop te downloaden.rest van m'n site is prut(eerste poging)
is dezelfde als die van ad.rb-338,echter heb ik zelf aangepast dat er 11 schermen toe te passen zijn.
*knip "Waar precies? Kan um namelijk niet vinden :|" *knip tis weer laat | al gevondenVerwijderd schreef op 13 april 2003 @ 23:39:
http://www.xs4all.nl/~hanmir/
[ Voor 11% gewijzigd door Miki op 14-04-2003 00:08 ]
Oké mensen, ik heb dus weer ff een vraagie: als ik PHP wil implementeren bij A.D, hoe moet ik dat doen? De phpfile in de Apache dir. zetten en vanaf A.D. Doorlinken???
In plaats van naar het bestand op je harde schijf linken moet je dan gewoon de URL aangeven via de localhost.Dimmu schreef op 16 april 2003 @ 22:31:
Oké mensen, ik heb dus weer ff een vraagie: als ik PHP wil implementeren bij A.D, hoe moet ik dat doen? De phpfile in de Apache dir. zetten en vanaf A.D. Doorlinken???
Rustacean
Voor de mensen die met XML overweg kunnen (via JavaScript, PHP of iets anders): er staat een lijstje met XML sources op http://xml.xavamedia.nl/.
[ Voor 4% gewijzigd door djc op 18-04-2003 11:34 ]
Rustacean
Dit topic is gesloten.