Welke scanner voor foto/dia/negatief?

Pagina: 1
Acties:

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Topicstarter
[de search gebruikt maar de resultaten waren mij wat te oud... dus toch maar een nieuw topic]

Ik ben op zoek naar een flatbed scanner die een goede kwaliteit levert bij zowel foto's als dia's en negatieven. Al wat voorwerk gedaan en kom dan uit bij :

- Canon d660u
- HP 5470C
- Epson 1250 Photo

Ik lees echter zoveel verschillende meningen dat ik niet goed weet welke ik moet nemen. Belangrijkste is dat er ook een goede kwaliteit dia/negatief gescanned kan worden. Budget: +/- 300 euro. Gaat me ook om de bijgeleverd spul want ik wil niet gaan hannessen met ontramen van dia's.

[edit: hp4470c is vervangen inmiddels...]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 16:51

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

bekijk de meningen goed en vooral de argumenrten waarop die meningen gebaserrd zijn, en vergelijk dat met jou eisen. Voor het dia/negatief scannen heb je ip naast deze scanners goede software nodig, das belangrijker dan de scanner zelf.

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

Topicstarter
de epson 2400 photo is ook een goede optie die ik heb gevonden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Uiteraard lees/beoordeel ik de meningen\reviews goed, wil er alleen nog meer :)
en gewoon ff horen wat de meningen zijn hier op GOT. Software zal ik onthouden, al heb ik wel goede gevonden ( volgens enige reviews ).( ben de naam nu ff kwijt )

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.